NOVI PREDLOG TRASE AUTO-PUTA BANJALUKA - PRIJEDOR: Ministarka poručuje da ne postoji varijanta da se ne ruše objekti

B.S.

13. 07. 2021. u 15:01

MINISTARKA za prostorno uređenje, građevinarstvo i ekologiju RS Srebrenka Golić najavila je da će u narednih 15 dana na terenu biti urađena analiza tehničke mogućnosti trase auto-puta Banjaluka-Prijedor koju su predložili meštani naselja Verići, Omarska, Bistrica i Kamičani.

НОВИ ПРЕДЛОГ ТРАСЕ АУТО-ПУТА БАЊАЛУКА - ПРИЈЕДОР: Министарка поручује да не постоји варијанта да се не руше објекти

foto: Srna

Golić je danas u Banjaluci održala sastanak sa predstavnicima grada Prijedora i navedenih okolnih mesnih zajednica.

- Voljni smo udovoljiti građanima sve ono što je tehnički moguće, jer smo već razrađivali četiri do pet varijanti. Ne postoji nijedna varijanta u kojoj se određeni broj objekata neće rušiti - kazala je Golić.

Ona je pojasnila da je u Verićima i Bistrici sadašnjom trasom auto-puta predviđeno rušenje dva stambena i četiri do pet pomoćnih objekata, dok je u Omarskoj predviđeno rušenje do 13 stambenih objekata, a u Kamičanima dva stambena objekta.

Gradonačelnik Prijedora Dalibor Pavlović rekao je da su meštani predložili da trasa auto-puta bude izmeštena južno, a predstavnici  Verića, Bistrice, Omarske i Kamičana su objasnili da su predložili trasu koja bi trebalo da ide ispod ovih sela zemljištem bivših zemljoradničkih zadruga da bi se manje stambenih objekata rušilo.

Poslanici Narodne skupštine Republike Srpske usvojili su na sednici u junu Zakon o posebnom postupku eksproprijacije radi izgradnje autoputa Banjaluka-Prijedor.

Ovaj projekta je označen kao projekat od posebnog značaja za Republiku Srpsku kojim bi se rešila saobraćajna povezanost Srpske sa zemljama u okruženju, te stvorili preduslovi za bolji život građana i bolji ekonomski i privredni napredak Republike.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
pogledaj sve

Komentari (0)

ODRŽIVA ARHITEKTURA: Važnost energetske efikasnosti