KOMANDANT KFOR-A: "Istorija uvek pokazuje da je dijalog ključ za rešavanje većine problema"
15. 11. 2024. u 08:29 >> 09:28
15. 11. 2024. u 08:29 >> 09:28
14. 11. 2024. u 22:27
14. 11. 2024. u 18:54
14. 11. 2024. u 17:24
14. 11. 2024. u 16:36
14. 11. 2024. u 22:44
14. 11. 2024. u 21:07
Kakaovac
30.11.2021. 10:50
Udarac je to ponajviše za radnike i njihove porodice a onda je i za regiju i ljubitelje jedinstvene poslastice kao brenda. Pitanje je bi li se u socijalizmu to dozvolilo od strane drzave? Pre bi se gubitak sanirao solidarnim pomaganjem celog društva ili snižavanjem cene kako bi se sačuvala radna mesta i socijalni mir, a brendirani (inter)nacionalni proizvod bio pristupačniji skoro svakom naročito u vreme božićnog darivanja. Nažalost dokle god se zivi, radi i proizvodi u kapitalizmu, gde je samo bitan profit i koji ce brend u potrošačkom drustvu da pobedi koga u tržišnoj utakmici, do tada ce se i ovakva kompanija hladno pustati pod led.