RASTE BROJ ZARAŽENIH: Sve veći broj kovid pozitivnih turista koji se vraćaju u Italiju

M. O.

26. 07. 2021. u 15:13

POČELI se vraćati strani turisti u Italiju iako ni izbliza u broju pre pandemije i već problemi sa otkrivanjem zaraženih, redovi ispred apoteka gde su organizovana mesta za tampon kontrolu za strance i tako stižu prognoze da će se kovid hoteli za karantin brzo napuniti.

РАСТЕ БРОЈ ЗАРАЖЕНИХ: Све већи број ковид позитивних туриста који се враћају у Италију

Ilustracija

Nije dovoljno što novi soj Delta galopira, što poslednji izveštaj o novim pozitivnim u Italiji pokazuje da se stiglo do 4.743 sa 7 preminulih, sa uvećanjem procenta zaraženih samo u jednom danu od 0,7 posto pa se stiglo do 2,68, u bolnicama se uvećava broj novih smeštenih za 52 kao i na intenzivnoj terapiji za 16 više nego u prethodnom danu, sada i strani turisti predstavljaju već ozbiljan problem.

Kada su ušli u Italiju imali su negativan test a u redovima ispred šatora pred apotekama, gde se čeka i 4 sata na tampon test na vrućini, među turistima Amerikancima, Englezima, Špancima i iz raznih drugih zemalja i urađenim tampon testom, neophodnim da bi mogli da krenu sa italijanskih aerodroma na kraju boravka, nađe se ne mali broj pozitivnih.

Samo ako su negativni moći će da stignu do aerodroma u protivnom nakon što se pokažu pozitivni sanitarne službe u gradu smeštaju ih u Kovid hotele, gde su pod sanitarnim nadzorom, terapijom ako je neophodna ili u karantinu 14 dana do ponovnog testa, jer se otkrije u proseku samo u Rimu na jednom mestu kontrole i po 10 do 15 pozitivnih.

Naravno, nije poznato mesto gde su se zarazili, kada se ustanovi gde su boravili, ako je u hotelu onda osoblje sa kojim su bili u kontaktu mora da uradi tampon test ako su boravili u B&B vlasnici takođe, ali osobe sa kojima su imali kontakte u gradu tome jednostavno nije mogućno ući u trag.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE