- U KNIN idem otvorena srca, iskreno, sa nadom da ova vlada može da napravi taj tako važan korak, korak prema budućnosti, boljem društvu, društvu razumevanja, poštovanja i tolerancije i da možemo izaći iz rovova u kojima smo ukopani.
Dečko, ideja ti nije loša, plemenita ti je vizija... ali zar ne znaš ko su i kakvi su.... ne možeš sa njima, ostaje ti samo da si protiv njih... shvatićeš... na žalost opet...
Svasta bre naprica,mogao si da kazes bilo sta.Brate ti si napravio ,,idiotsku glupost,, i ti nisi Milosevic vec predstavnik Srba a sa tim t vojim blabla dajes legitimet ......
@Goran - Nikome u protekloj dugoj istoriji nisu pokazali ni minimum savesti i pokajanja za svoja zlodela, niti ce,niti im se moze verovati.Ako ti mislis da si ti prvi ,grdno se varas.
Ova osoba nema ni prst obraza ni gram sramote, interesuje ga samo njegova fotelja.Srbija mora zalediti sve odnose sa njegovom strankom dok god rade protiv interesa Srpskog naroda u hrvatskoj koji je u celini protiv njegovog izdajnickog akta.
@Nikola - U pravu si Nikola.Lako je srbovati na Terazijama i u krugu dvojke .Po takvim bi Pavelićev bilbord komotno mogao da se šepuri na kalimegdanu .Ako dečko može da okupi tu šaku Srba koja se još tako osjeća i da im neku viziju pa makar i preko puta u Knin treba mu dati punu podršku.
Milosevicu,bilo bi to O.K. da je to u skladu sa tvojim misljenjem i odlukom,ali t o je nedvojbeno njihova" pobedonosna "proslava na kojoj ti ucestvujes.
Lijepo je to sto kazes, idem tamo da tom gestom poboljsam polozaj svog naroda, koji je okruzen kolektivnom mrznjom i stigmom.
Ali lijepo bih isto bilo, dovoljno imas godina, da takodjer znas da to nista nece tvom narodu dobra donijeti.
Morao bih znati, s kim imas posla.
Ta mrznja koja je svoju najpatoloskiju erupciju dozivila 41-godine, egzistira do dana danasnjeg u svoj svojoj patologiji.
Ona je u svim porama drustva i tu pomoci nema, bar u narednim desetljecima.
Mi tamo postojimo, samo da bih oni zivjeli u svojoj mrznji, a i da nas uopste nema, opet ne bih nestala.
To sto su oni radili u 20 stoljecu, to drugdje nije zabiljezeno u modernoj evropskoj istoriji.
Rekao si Borise da imas zeludac. Vjerujem ti. Da li imas dusu nisam siguran.
@ahm - Naravno da ustanak nije alternativa, a vaš cinizam neprimeren, ali pokazati svetu da oluja nije bila završetak etničkog čišćenja Srba iz brozove Hrvatske je nedopustivo, bez obzira na ono što Milošević dobija time. Izabran je da ne stavlja lični interes ispred interesa ono malo Srba što je preteklo Jasenovac i oluju.
Put do Pakla, popločan je dobrim namerama. U jeku medijske pripreme ovog sramnog čina, predstavljena nam je navodna drama ovog, opet, navodnog Srbina. Ustvari, on je primer kako teče brutalna asimilacija Srba. On se trudi da bude veliki Hrvat i veličinom krokodilskih suza, povećava svoju finansijsku korist. Dakle, Hrvatska će svetu predstaviti kako je integrisan srpski korpus u vlast. A Srbe će predstavljati sin hrvatskog vojnika, koji navodi da su se Hrvati borili protiv okupacije. Ja bih voleo, da mi on i vlada koju predstavlja, objasni kako je njegova baba i njeni preci, koja je rođena i ceo život provela u Krajini, bila okupator.
Njegov otac je bio Hrvatski vojnik i ucesnik Oluje. Ucestovao je u etnickom ciscenju sopstvenog naroda pa je razumljivo zasto Boris ima zeludac da ode da u Knin. Ovo je jos jedna prevara Hrvata i pokusaj da ublaze zlocin koji su pocinili. Ovaj cirkuzant ne predstavlja Srbe Krajisnike.
И Павелић је имао своје Србе и нацисти своје Јевреје, зар треба да будемо изненађени што има неку своју рационализацију зашто ће да слави геноцид свог народа ?
@Denis - Тачно је што сте написали о Павелићевим Србима и Јеврејима. Неки србски генерали у усташама добијали су највише звање "Витез. Ево њихових имена: Генерали: Ђуро витез Грујић, Емил Узелац, Лавослав Милић, Федор витез Драгојлов, Звонимир Стимаковић, Михајло Лукић, Ђуро Драгичевић, Милан витез Десовић, Мирослав Опачић, Душан Палчић, Милош Ожеговић, Јован Прибић,, Јован Искрић. Овим политичким "громадама" који су пљунули на мајчино млеко придружиће се "умни и паметни" Милошевић. Ствар је његових бирача хоће ли га поново бирати или ће остати обична крпа бабасере.
Ides, ali ides jer si u politickoj igri izvukao nesto za sebe, jer dobro znas, da ovo nije korak napred, i da ce se Hrvati isto ponasati kao do sada. Prosto je, ne zele Srbe u svojoj drzavi, pa dok god ne postanes katolik i veci Hrvat od cec starih pokatolicenih Srba ili samih Hrvata, nece ti biti bolje, a deluje mi da se ka tome ide, a ko zna zasto je to dobro...
Objasnjenje lepo zvuci. Mislim da iz ovog 95% korist imaju hrvati. Mislim da je ovo drugacije trebalo uraditi. Ako je iz srca, svaka cast za hrabrost i oslobodjenje od mrznje, ali mislim da je ovde matematika po sredi.
Veoma kontradiktorna izjava, bilo bi lakše da je priznao šta su mu obećali (političku poziciju) ili koliko platili. Njegova pojava na komemoraciji isto dodje kao da bi predstavnik jevrejske zajednice otišao u Blajburg i predstavio je kao poruku mira. Mesto zločina nije mesto mira, nadji drugo priliku i mesto.
Nećemo dugo čekati odgovor ustaša na tvoj pokušaj doprinosa za normalnim odnosima.Ako za desetak dana nekog ne isprebijaju-uspeo si.Ali sumnjam,jer je odnos prema Srbima,državni projekat,onih vlasti i ove vlasti.
Zato ste i izgubili rat dvesta pedeset hiljada vas pobeglo u inostranstvo ,dvesta pedeset pobeglo u srbiju a ostalo dvesta pedeset hiljada matorih da brane krajnu .Velika je razlika izmedju srba iz bosne i hrvatske , moze ko hoce da se ljuti sli ovo je istina
@Darko - Ej, ne pričaj koješta, pad Krajine je dogovorena priča, Knin je pao jer se u grad ušlo sa bosanske strane, sa Dinare, ostale linije netaknute, tek kad se čulo da Knin pada nastala je osmišljena panika, Hrvati bili 30 km od Banja Luke a onda je došla naredba odozgo da sene ide dalje, tako da ne lupaj!
Znači i otac ti je ustaša koji je ubijao Srbe, iako su mu i majku ubili. Ovako nešto postoji samo kod nas Srba, još će zapevati i Tompsonove pesme o Jasenovcu i Gradiški... Zamislite da Jevrej ili bilo koji pripadnik druge nacije slavi genocid i etničko čišćenje svog naroda? Pa sigurno ne bi preživeo niti bi mu to dozvolili, a mi Srbi ćutimo i gledamo kako uriniraju po zaklanoj srpskoj deci. Ako Srbi iz Hrvatske ovo dozvole, onda zaslužuju i Oluju i Jasenovac, i NDH.
Ништа није сазрело. Нити Усташе и Хрватска који тај дан славе, а ни ти Србине. Кад престану славити протеривање својих грађана, поврате Србима сву имовину, осуде злочинце над Србима праведним, а не смешним казнама, е тад ће се створити услови за нормализацију односа.
Razumno ako je otac bio branitelj i oslobodilac, zasto sin nebi otisao na proslavu i da se pokloni oluji. A, dali ce se nesto promeniti? Hoce, za onog ko ode u Knin i time opravdat ce postavljanje na funkciju, a verovatno je bio podoban voljan za funkciju i naklon u Kninu kao sin brenitelja. Svako nosi svoj krst tako ce i ovaj perspektivni politicar domovini polozio na oltar ono sto im nedostajalo, Srbin koji ce potvrdit pravednost oslobodjajauce oluje i progon remeteceg faktora lepe njihove.
Sve bi ovo bilo razumljivo da sa druge strane imas ljude koji postuju Srbe kao ljudska bica. Medjutim, oni su nebrojeno puta pokazali da Srbe tretiraju kao marvu koju treba iskoristavati I istrebiti. Idi, I vreme ce pokazati da li si bio u pravu. Ja se nadam da jesi, i da se nece obistiniti ovo gore napisano.
Tada bi se jos jednom pokazalo da su Srbi kratke pameti i pamcenja.
Na tebe ne vredi trošiti reči. Oni koji su napravili najveći i najbrutalniji genocid u Evropi, kažu da je vreme prestati sa mržnjom, prestati sa ratom, a ti poverovao. Ničega ti nisi svestan. Jad i čemer.
Отац му је био мобилисан у неоусташку солдатеску. Бринуо је за своје пријатеље из те бандитске скупине која се називала Хрватском војском, а која му је рођену бабу убила и он ме убеђује да је Србин??? Да сам у позицији власти, никад ми више ова гњида не би крочила у Србију.
@Dejan - Šest mobilizacijskih naloga su mi poslali ,zadnja tjedan prije zločinačke Oluje .i nisam se odazvao zločinačkoj akciji tih Hr: Partizana , komunista ,Udbaša ,protiv protjerivanja državljanja iz svoje države ! Slava onim koji ne slave zločine ?
Ako su ustaše ubile babu to je dovoljan razlog da se ne ide na slavu zlodela koja su činili ustaše.
Nikakva funkcija i novci ne vrede više od bilo kog ubijenog srbina.
Kako više ne shvatimo da nas podmukli hrvati samo uvlače u svoje planove kako bi nas predstavili u najlošijem svetlu.
Njegov otac u ratu 90-ih ratovao protiv SOPSTVENOG NARODA, a ovoga su sada postavili da predstavlja taj isti narod, koji je njegov otac proterivao sa svojih ognjista?
Ajde sto ovaj "zastranjeni" ima zeludac da ide u Knin na obelezavanje etnickog ciscenja, to je razumljivo (a dragi bog im je vec preko jadne babe poslao poruku), nego koji "MAJSTOR" POSTAVI OVAKVOG LIKA, sa takvom istorijom, da predstavlja Srbe?!?!?!?
E tome tek treba dijagnoza...
Blago babi za unuka ovakvoga,sad mi je već sve jasnije posle ove izjave da mu je otac ratovao u paravojnim hrvatskim formacijama protiv Srba starosedelaca i tada regularne Jugoslovenske armije,pa ovaj tip nemože da predstavlja Srbe u Hrvatskoj.Valjalobi samo još razjasniti po čijoj ga je preporuci Pupovac predložio na mesto potpresednika vlade,dali amerikanaca,britanaca ili nemaca.
Sada je donekle jasnije zbog čega bi on išao na proslavu Oluje - kompleksna porodična istorija, otac u hrvatskoj vojsci, odrastanje pod žigom sramote što je Srbin. Ali, to su razlozi da on lično ide, kao pojedinac, mogao je i do sada. NE MOŽE sebi da uzurpira pravo da predstavlja naš narod. On i Pupovac predstavljaju samo sebe. Nanijeće veliki bol našem narodu, ali, zar neće 90% na tom skupu biti bivši Srbi?
Ides decko na proslavu a ne na pomen to sto imas dobre namere ne opravdava te da predstavljas Srbe u hrvatskoj,da si rekao pre izbora sta ce raditi niko ne bi glasao za tebe.
Зар је могуће да још постоји неки Србин који верује да ће било која хрватска власт било када учинити било шта добро за Србе и желети да живи у добрим односима са Србима, ма колико их било? Зар после Јасеновца и олује? Шта још Хрватска треба да уради Србима да бисмо схватили да са њима нема заједничког живота? Аман, људи, доста је више лагања, Хрватска се никада неће променити, увек ће мрзети Србе. Свака част појединцима, свугде има часних људи.
Milosevicu, za tebe su srbi glasali a ne hrvati, ti treba da zastupas srpske interese a ne da se dodvoravas hrvatima, tvoja prica o tvojoj babi te ne opravdava, ovu ljagu nikada neces oprati sa lica, imas jos sansu da kazes NE, ali za to treba imati m*da, nego se ti preispitaj pa onda odluci a ako odes moja preporuka promeni i religiju, onda ces sigurno zadrzati mesto pod predsednika.
@master - Неће задржати то место, јер као Хрват католик неће више бити интересантан Пленковићу ни било коме. Поента је да их баш Србин подржи и да они то прикажу свету, а Милошевићу наравно не пише на челу да је Србин само на папиру, тако да им баш као такав одрађује прљав посао.
Čovek je sve rekao u svom obraćanju javnosti. On je prava ličnost kao predstavnik Srba koji su i hrvatski državljani da se otkloni stigma nad Srbima u Hrvatskoj, a pojedincima iz Srbije je moja poruka da se na mešaju u politiku i odluke pojedinaca druge države. Sutra će komentarisati da li Srbi u Americi treba da glasaju za Trampa ili Bajdena, a i sa tom Amerikom nismo baš najsrećniji. Bitno je da se države regiona pomire i da imaju bolje odnose jer će tada i njihovim manjinama biti bolje. A novinari i urednici da ne dolivaju vatru.
@Sandra - Свим мањинама, па и Хрватској, је сасвим добро (било, јесте и биће) тамо где су Срби већина. Зашто Србима није бар упола тако, тамо где су мањина? Искрено смо пристали на братство и јединство после 1945 без обзира на монструозне злочине над нама и није помогло, па зашто мислите да ће одлазак Милошевића на ту срамну прославу помоћи било чему, осим његовом џепу?
Osnovno pitanje koje sebi treba da postavis je koga ti tamo predstavljas. Sebe ili srpski narod. Ako predstavljas sebe onda je to tvoj izbor, a ako predstavljas srpski narod i ako je vecina srpskog naroda protiv toga da tamo ides, onda si zloupotrebio poverenje naroda i treba te sa te funkcije najuriti. A nesrecna baba ti se prevrce u grobu, u to budi siguran.
Kada vi koji ste tamo idete da proslavljate i date legimitet Oluji, onda sta preostaje nama , koji smo oduvek bili ovde? Zasto ste uopste ratovali? Zasto su nasi odavde isli tamo?Zasto ste uopste dolazili ovamo ako nije bilo genocida i progona? Zasto?
Zavrsices kao sto zavrsavaju svi izdajnici. Ne zato sto ce neko pucati u tebe i fizicki te uklonoti vec ce duhovi zrtava Oluje njihove duse te unistiti. To nije pomirenje to je IZDAJA. Nek ti Bog podari pamet i odustanes od te ideje u protivnom neces imati svoj dusevni mir. Senke poginulih i prezivelih iz Oluje ce te proganjati.
Savet: jos jednom razmisli.
O čemu bre čoveče pričaš? Koga ćeš da miriš, pa svi tvoji okretaće se u grobu.Kako je pomilovan ubica tvoje babe, od koga- od onoga sa kojim ti ideš da "slaviš". Sedi kući upali sveću i moli se za duše prvo tvojih, pa ostalih stradalnika.
Da li je dovoljno prezivati se Milošević, reći "ja sam Srbin"? Evo, onda sam i ja "Kamerunac i živim na Južnom polu"! Gluma, zarad ličnog komfora i privilegija. Farsa. Bezosećajna, samoživa, pojava. Bezkičmeni ptić, oca privilegovane kukavice. Publicitet koji dobija ova osoba u srpskim medijima, taj samoproklomovani srbin, je jednak doprinosu za amnestiju mržnje prema Srbima. Dopinos je i amnestiji hrvatskog fašizma, kao i davanje legitimiteta zločinima i načinjenom genocidu Srpkom narodu.
Gospodine Milosevicu.
NE vjeruj Zagrebu i NE slusaj Beograd. Sve traume koje smo prosli, sve
tragedije koje smo dozivjeli, prosli smo i dozivjeli zahvaljujuci Zagrebu i
Beogradu. Ravnoteza. Zalosno ali istinito.
Hrvati i Srbi ce i narednih 500 godina zivjeti kao susjedi ili komsije.
Da li to tribe objasnjavati normalnim ljudima? Ne. Onim drugim i ne
vrijedi. Vrijema je za normalne ljude i normanilizaciju.
Ne pravdajte se na glup način.Svi srbi znaju da se ne sme davati legitimitet toj njihovoj proslavi,samo vi i Pupovac terate vaše.Ne tražite posle pomoc Srbije,jer to ne zaslužujete.
Možeš da ideš na sva njihova slavlja,možeš i krivice da preuzimaš ali ne možeš da ideš s njima na proslavu gde oni slave pobedu a mi oplakujemo mrtve i žalimo iz zavičaja proterane.Ne biva to mladiću.!!Prešao si crvenu liniju koja se nikad ne prelazi.Mrtvi ne daju!!
Nisam protiv pomirenja, nisam čak ni nacionalist. Srbin sam za razliku od tebe. Da bi se napravio korak napred moramo ići redom. Prvi svetski rat, Drugi svetski rat, 1991. Stotine hiljada naših sunarodnjaka izgubilo je život od hrvatske ruke. Skoro ću i na poslednje putovanje a još nisam čuo izvinjenje Hrvata, za bilo koje zlo što su počinili Srbima. Za pola miliona proteranih, egzodus svojih sugrađana , smatraju svoj najveći uspeh. Nemaju nikakvu nameru osim do dna poniziti narod koji im je dva puta pravio državu. Ovaj put to je učinio Vatikan, Bon i Vašington, sa srećom.Ako nas bilo kad zatrebate, javite, mi smo tu, ponovo će mo pomoći, imamo mi dušu.
Ovo je veća sramota same države Hrvatske nego samog Miloševića . Da imaju bar malo LJudskog dostojanstva rekli bi to je na tebi ako nećeš da ideš mi ćemo te razumeti . Ovako sam taj pritisak države Hrvatske je teško izdržati a živeti tamo . Tako da za ovo više zameram državi Hrvatskoj nego samom Miloševiću.
Za Hrvate simbol mira za kojim su žudili i prestanka okupacije, e moj Borise. Ko je i kada okupirao Hrvate i ko ih je napao. Znaš li ti šta se podrazumeva pod okupacijom i znaš li ti ko je bio za rat.Daješ izjavu kao provereni hrvatski nacionalista tj.bojovnik, sramotno je da smatraš da pripadaš Srbima. Bilo bi dobro da odeš u crkvu i da se pokatoličiš bila bi to za tebe samo formalnost, a istovremeno asimiluješ i onako ti je babo pucao po Srbima. Znam da ne osećaš stid i sramotu za ono što pričaš, jer ti ne pripadaš onima kojih ima preko 200000, a tvoju priču doživljavaju kao sramnu izdaju.
Ako je on mazohista to je njegov problem, ali ne da ide u Knin u ime srpskog naroda. Što to nije rekao prije izbora, pa bi vidio da li ima podršku. Postupa veoma podlo i podilazi hrv. vlastima isključivo zbog svoje koristi, a Srbi nikakvu korist neće imati, samo poniženje.
Sta ste navalili?Pa ni Auschwitz nije etnicko cistcenje.To je samo legitimna akcija uniformisanih predstavnika III Reicha. I kako mogu demokratski izabrani Predsednici i njihovi predstavnici aktivni i penzionisani da budu krivi za zlocin protiv covecnosti. Evo i Gospodin Hitler je demokratski izabran!!!!!!!On nije dosao na vlast pucem.(Mada je jedan pokusao 10godina pre dolaska na vlasti:) Ko je demokrata moze da radi sta hoce :)))))))) najbitnije je da je demokrata:))))))) More MRS
Ne morate se živcirati ovo je samo ponavljanje historije. Brojni su Srbi iz Hrvatske vjerno služili Austrijskog cara neki su za to nagrađeni pozicijama i ordenjem. Obični ljudi su po Zumberku, Lici itd. pounijaceni za šaku žita. Pa majke najvećih srbomrzaca bile su pravoslavne Srpkinje a djeca ubice. Samo je Austrijska vlast spašavala taj bijedan narod jer su im trebali kao odabrana od Turaka. U to vrijeme Austrijska vlast dozvoljavala je gradnju srpskih pravoslavnih crkava i osnivanje brojnih srpskih društava, škola i biblioteka, Hrvati su svakih par godina vršili napade na ove srpske ustanove ne zbog nacionilzma već ljubomore ne povlastice krajinskih Srba koji su ih krvlju plaćali. Austrijski zandari su spašavali mnogo puta Srbe koji su živjeli po Hrvatskoj i Vojnoj Krajini. Po arhivima i danas postoje dokumenti o ubijenim srpskim porodicama od hrvatske rulje, Tragedija veća od NDH u Hrvatskoj je počela sa pripremama za prvi sv. Rat. Masa Hrvata je izišla na ulice da to proslave i podrže Austrijsku vojsku. U to vreme su popaljena čitava naselja i sela gdje je bilo Srba. Hrvati su se stopostotno javili kao Austrijski dobrovoljci da idu na ratište protiv Srbije a medju njima i Josip Broz. Čak su i svoje maloljetne kćeri prema pisanim ceduljicama u arhivima dobrovoljno slali da idu u rat na Crni Vrh. I ono najvažnije sa njima su na Crni Vrh išli i mnogi Srbi poput Milosevica da bi sačuvali činove i pozicije dobijene od Austrije. Da ne govorim o brojnim ustaškim oficirima i članovima vlade NDH koji su bili Srbi. Ali vidite i njihovo je vreme prošlo i završili su na smetlištu povijesti. Pa tako će i ovaj MILOŠEVIĆ i njegov otac. Sva njihova korist koju su ostvarili kratko traje ali istorija će ih vječno pamtiti kao bijednike i izdajice. Dakle niti je mržnja Hrvata prema Srbima počela sa Jugoslavijom. A ni tada ni sada Srbija stvarno nije pomogla Srpski narod u tim krajevima. Štoviše bijedni kralj Aleksandar ugasio je sva srpska udruženja i proganjao preostale Srbe po Hrvatskoj. Funkcije je dao Hrvatima bivšim Austrijskim oficirima i Srbima poput Milosevica. Zato je tako i prošao.
u okupiranoj Srpskoj zemlji ,okupacione vlasti primenjuju ,kolonijalne zakone. Poznato je da tek oslobadjanjem kolonija u okupranim zemljama je moguce racionalno obasniti istorijske dogadjaje. Svanuce zlatna zora ,oslobodjenja i ona je u svim prorocanstvima. Danasnja jucerasnja (i sutrasnja ) satanska dela ,hrvata, vatikana germana i njihovih pomagaca su osnov za pravednu kaznu ,koja ce ih zadesiti posle pobede dobra.
Vidite gospodine Miloševiću i moju baku su ubili 1995 . g. Ni zamisliti nemogu da slavim sa njima , mišljenja sam da oni- hrvati treba da se pokaju, a vi , neznam šta ste , ali srbin niste.
Blize istini bi bilo reci "Srbin u tranziciji", kao i to malo preostalih sunarodnika. Na zalost! On jeste izasao iz rova, ali je presao u rov svojih neprijatelja. Mali korak za njega, ali veliki sunovrat za njegov narod.
Ubili mu babu. On babu oseca kao da mu je neka sitna zivotinka.Ona nije imala prava da umre prirodnom smrcu morali su da je ubiju. I jos kolko neduznih baba deda deca zena nastradalo Da bi unuk bez trumke mozga u glavi otiso na svecanost i zahvalio se Ustasama sto su mu ubili babu. Al on je ostao ziv bogu hvala. Borislav ima prava da misli za sve ostale Srbi su trebali da idu na klanje jer oni nemaju pravo Na zivot slobodu misljenja izrazavanja. Ja ovog ne osecam da je Srbin ovaj je neki izrod, po izrazaju mu se vidi da je Sumnjivo lice A i Pupi sa njim. Ovo je nova tiketa za Srbe ovog cemo u njihovom parlamentu da ga bolje upoznamo kao i Mila Djukanovica Ja se samo pitam zasto se uopste pise o takvim ljudima Treba da se zabrani da nase novine uopste pisu o ovakvim vedetama gde izdaju svoj narod.
Samo jedno, mi smo narod koji zaboravlja i prašta, a to je jedna velika greška.
Stidimo se svojih heroja, a drugi svoje za njih heroje, za nas zločince veličaju.
Miloševiću, baba i đed ti se u grobu prevrću.
licno poznajem lika iz ndh kome je deda bio srbin iz centralne srbije (cuprija ako bas hocete). deda je ozenio italijanku u istri i izrodio ustasu. unuk je danas takodje veliki domoljub. poznajem jos jednog lika kome je otac srbin a majka hrvatica. opet ustasa, jos gori od ovog prvog, cak mi je i sam jednom prilikom rekao na sve to: znas i sam da je poturica gori nego turcin. a zamislite koliko tek ima takvih po toj genocidnoj ndh. ovom milosevicu je otac bio verujem samo domobran, ali potomak vec naginje ka ustasluku. i nemojmo se zanositi, svi ti srbi ce za par generacija mrzeti srbe. bas kao i oni poturceni. nama neprijatelji nisu ni potrebni: promenimo veru i onda mrzimo i istrebljujemo one koji su ostali ono sto jesu. srbin je proklet.
MAĐARSKI premijer Viktor Orban izjavio je danas da Evropa ne može da očekuje da je štite samo SAD, već da mora i sama postati ''značajan igrač u pregovorima koji određuju budućnost i procesima pred njom''.
FRANCUSKI ministar spoljnih poslova odbio je u četvrtak da poseti sveto mesto u Jerusalimu koje je pod franuskom upravom zbog prisustva izraelskih bezbednosnih snaga, koje su nakratko uhapsile dvojicu francuskih zvaničnika u najnovijem razdoru između dve zemlje, prenosi Rojters.
POLITIKA samoograničenja predsednika Džozefa Bajdena u pitanjima američke pomoći Ukrajini toliko se umorila od Kijeva, da se pobeda Donalda Trampa na izborima iz najgore noćne more pretvorila u tračak nade za ukrajinsko rukovodstvo, ocenio je danas britanski Ekonomist.
dusan
01.08.2020. 12:31
sve sto si rekao stoji. ali ovo je mnogo teska odluka. nek nam je bog u pomoci
Orao
01.08.2020. 13:40
@dusan - Nista cudno Milosevicu.Sto je bosnjacki Komsic za Hrvate to si ti za Srbe.
Miki Zg
01.08.2020. 17:21
@Orao - Ima Srećko Bijelić 71. god. s Savkom Dapčević ,Mikom Tripalom ,Tuđmanom istih godina !
tom
01.08.2020. 13:43
@dusan - Sve što si rekao stoji ali sa Hrvatima nećeš ništa postići a za Srbe si obeležen za veke vekov.
Južnoprugaš
01.08.2020. 12:36
Dečko, ideja ti nije loša, plemenita ti je vizija... ali zar ne znaš ko su i kakvi su.... ne možeš sa njima, ostaje ti samo da si protiv njih... shvatićeš... na žalost opet...
Goran
01.08.2020. 12:36
Svasta bre naprica,mogao si da kazes bilo sta.Brate ti si napravio ,,idiotsku glupost,, i ti nisi Milosevic vec predstavnik Srba a sa tim t vojim blabla dajes legitimet ......
Orao
01.08.2020. 16:24
@Goran - Nikome u protekloj dugoj istoriji nisu pokazali ni minimum savesti i pokajanja za svoja zlodela, niti ce,niti im se moze verovati.Ako ti mislis da si ti prvi ,grdno se varas.
Komentator
01.08.2020. 12:36
Ova osoba nema ni prst obraza ni gram sramote, interesuje ga samo njegova fotelja.Srbija mora zalediti sve odnose sa njegovom strankom dok god rade protiv interesa Srpskog naroda u hrvatskoj koji je u celini protiv njegovog izdajnickog akta.
Nikola
01.08.2020. 12:38
Svaka cast! I treba... boli ove ovde uvo sa 400-500 km da budu velike patriote! Vi tamo treba da zivite!
predrag
02.08.2020. 10:02
@Nikola - U pravu si Nikola.Lako je srbovati na Terazijama i u krugu dvojke .Po takvim bi Pavelićev bilbord komotno mogao da se šepuri na kalimegdanu .Ako dečko može da okupi tu šaku Srba koja se još tako osjeća i da im neku viziju pa makar i preko puta u Knin treba mu dati punu podršku.
Branko
01.08.2020. 12:39
TI ponovo ubijas babu svojim odlaskom na tu sramnu proslavu.. Bedo od coveka.
Orao
01.08.2020. 12:44
Milosevicu,bilo bi to O.K. da je to u skladu sa tvojim misljenjem i odlukom,ali t o je nedvojbeno njihova" pobedonosna "proslava na kojoj ti ucestvujes.
Mojstav
01.08.2020. 12:44
Lijepo je to sto kazes, idem tamo da tom gestom poboljsam polozaj svog naroda, koji je okruzen kolektivnom mrznjom i stigmom. Ali lijepo bih isto bilo, dovoljno imas godina, da takodjer znas da to nista nece tvom narodu dobra donijeti. Morao bih znati, s kim imas posla. Ta mrznja koja je svoju najpatoloskiju erupciju dozivila 41-godine, egzistira do dana danasnjeg u svoj svojoj patologiji. Ona je u svim porama drustva i tu pomoci nema, bar u narednim desetljecima. Mi tamo postojimo, samo da bih oni zivjeli u svojoj mrznji, a i da nas uopste nema, opet ne bih nestala. To sto su oni radili u 20 stoljecu, to drugdje nije zabiljezeno u modernoj evropskoj istoriji. Rekao si Borise da imas zeludac. Vjerujem ti. Da li imas dusu nisam siguran.
ahm
01.08.2020. 18:19
@Mojstav - A sta bi drugo? Da dize ustanak?
buki
01.08.2020. 18:59
@ahm - Naravno da ustanak nije alternativa, a vaš cinizam neprimeren, ali pokazati svetu da oluja nije bila završetak etničkog čišćenja Srba iz brozove Hrvatske je nedopustivo, bez obzira na ono što Milošević dobija time. Izabran je da ne stavlja lični interes ispred interesa ono malo Srba što je preteklo Jasenovac i oluju.
Larigan
01.08.2020. 12:44
Nemoj ici tamo sine. Povredjujes i nase rane.A i na tvoje mentalno zdravlje ce lose uticati. Juda npr. nije izdrzao. Posle je gorko plakao itd.
cibre62
01.08.2020. 15:40
@Larigan - Pa dokle tako neko mora biti prvi
Ptić Odletić
01.08.2020. 12:45
Put do Pakla, popločan je dobrim namerama. U jeku medijske pripreme ovog sramnog čina, predstavljena nam je navodna drama ovog, opet, navodnog Srbina. Ustvari, on je primer kako teče brutalna asimilacija Srba. On se trudi da bude veliki Hrvat i veličinom krokodilskih suza, povećava svoju finansijsku korist. Dakle, Hrvatska će svetu predstaviti kako je integrisan srpski korpus u vlast. A Srbe će predstavljati sin hrvatskog vojnika, koji navodi da su se Hrvati borili protiv okupacije. Ja bih voleo, da mi on i vlada koju predstavlja, objasni kako je njegova baba i njeni preci, koja je rođena i ceo život provela u Krajini, bila okupator.
Pile
01.08.2020. 12:45
4. Rajh u punom zamahu
ZORAN
01.08.2020. 12:46
A, ko su oni što su ti ubili babu!
Miki Zg
01.08.2020. 18:18
@ZORAN - Vanzemaljci iz komšiluka ,Šibenika ( iste muke roditelja A.Dedića ,Šarića ,i ostalih pravoslavaca ) diljem lijepe Naše NDH-a !
ZORAN
01.08.2020. 12:48
I šta si lično dobio za uzvrat?
Dragan
01.08.2020. 12:50
Отиђи у сло где ти је баба живела, погледај тамо људима у лице, и знаћеш шта ти је чинити.
Petra
01.08.2020. 12:51
Njegov otac je bio Hrvatski vojnik i ucesnik Oluje. Ucestovao je u etnickom ciscenju sopstvenog naroda pa je razumljivo zasto Boris ima zeludac da ode da u Knin. Ovo je jos jedna prevara Hrvata i pokusaj da ublaze zlocin koji su pocinili. Ovaj cirkuzant ne predstavlja Srbe Krajisnike.
Milovan
01.08.2020. 13:50
@Petra - Да ли је истина да му је отац био бојовник?
Bobi Vranje
01.08.2020. 12:52
BRAVO MILOSEVICU!!!!!
Bobi pa još Vranje
01.08.2020. 22:45
@Bobi Vranje - Video si ti Vranje samo na razglednicama.
Denis
01.08.2020. 12:53
И Павелић је имао своје Србе и нацисти своје Јевреје, зар треба да будемо изненађени што има неку своју рационализацију зашто ће да слави геноцид свог народа ?
Milovan
01.08.2020. 14:37
@Denis - Тачно је што сте написали о Павелићевим Србима и Јеврејима. Неки србски генерали у усташама добијали су највише звање "Витез. Ево њихових имена: Генерали: Ђуро витез Грујић, Емил Узелац, Лавослав Милић, Федор витез Драгојлов, Звонимир Стимаковић, Михајло Лукић, Ђуро Драгичевић, Милан витез Десовић, Мирослав Опачић, Душан Палчић, Милош Ожеговић, Јован Прибић,, Јован Искрић. Овим политичким "громадама" који су пљунули на мајчино млеко придружиће се "умни и паметни" Милошевић. Ствар је његових бирача хоће ли га поново бирати или ће остати обична крпа бабасере.
jednostavno pitanje
01.08.2020. 12:54
Zašto su ti ubili babu i gde ti je tata bio dok sui ubijali babu pa šta to ne kažeš?
Bane
01.08.2020. 12:55
Шта рећу а не заплакати! Ваљда ће му се зенге извинити што су му убили баку.
Sahista
01.08.2020. 12:56
Ides, ali ides jer si u politickoj igri izvukao nesto za sebe, jer dobro znas, da ovo nije korak napred, i da ce se Hrvati isto ponasati kao do sada. Prosto je, ne zele Srbe u svojoj drzavi, pa dok god ne postanes katolik i veci Hrvat od cec starih pokatolicenih Srba ili samih Hrvata, nece ti biti bolje, a deluje mi da se ka tome ide, a ko zna zasto je to dobro...
Miroslav
01.08.2020. 12:57
Јадни смо ти ми Срби никад се памети дозвати нећемо!!!
Veljko
01.08.2020. 12:58
Objasnjenje lepo zvuci. Mislim da iz ovog 95% korist imaju hrvati. Mislim da je ovo drugacije trebalo uraditi. Ako je iz srca, svaka cast za hrabrost i oslobodjenje od mrznje, ali mislim da je ovde matematika po sredi.
IR
01.08.2020. 13:01
Veoma kontradiktorna izjava, bilo bi lakše da je priznao šta su mu obećali (političku poziciju) ili koliko platili. Njegova pojava na komemoraciji isto dodje kao da bi predstavnik jevrejske zajednice otišao u Blajburg i predstavio je kao poruku mira. Mesto zločina nije mesto mira, nadji drugo priliku i mesto.
jovica
01.08.2020. 13:02
Nećemo dugo čekati odgovor ustaša na tvoj pokušaj doprinosa za normalnim odnosima.Ako za desetak dana nekog ne isprebijaju-uspeo si.Ali sumnjam,jer je odnos prema Srbima,državni projekat,onih vlasti i ove vlasti.
Darko
01.08.2020. 13:06
Zato ste i izgubili rat dvesta pedeset hiljada vas pobeglo u inostranstvo ,dvesta pedeset pobeglo u srbiju a ostalo dvesta pedeset hiljada matorih da brane krajnu .Velika je razlika izmedju srba iz bosne i hrvatske , moze ko hoce da se ljuti sli ovo je istina
Somi
01.08.2020. 16:02
@Darko - Ej, ne pričaj koješta, pad Krajine je dogovorena priča, Knin je pao jer se u grad ušlo sa bosanske strane, sa Dinare, ostale linije netaknute, tek kad se čulo da Knin pada nastala je osmišljena panika, Hrvati bili 30 km od Banja Luke a onda je došla naredba odozgo da sene ide dalje, tako da ne lupaj!
Još da odeš na grob Paveliću
01.08.2020. 13:06
Znači i otac ti je ustaša koji je ubijao Srbe, iako su mu i majku ubili. Ovako nešto postoji samo kod nas Srba, još će zapevati i Tompsonove pesme o Jasenovcu i Gradiški... Zamislite da Jevrej ili bilo koji pripadnik druge nacije slavi genocid i etničko čišćenje svog naroda? Pa sigurno ne bi preživeo niti bi mu to dozvolili, a mi Srbi ćutimo i gledamo kako uriniraju po zaklanoj srpskoj deci. Ako Srbi iz Hrvatske ovo dozvole, onda zaslužuju i Oluju i Jasenovac, i NDH.
Jovo
01.08.2020. 13:08
Ништа није сазрело. Нити Усташе и Хрватска који тај дан славе, а ни ти Србине. Кад престану славити протеривање својих грађана, поврате Србима сву имовину, осуде злочинце над Србима праведним, а не смешним казнама, е тад ће се створити услови за нормализацију односа.
mil
01.08.2020. 13:11
Razumno ako je otac bio branitelj i oslobodilac, zasto sin nebi otisao na proslavu i da se pokloni oluji. A, dali ce se nesto promeniti? Hoce, za onog ko ode u Knin i time opravdat ce postavljanje na funkciju, a verovatno je bio podoban voljan za funkciju i naklon u Kninu kao sin brenitelja. Svako nosi svoj krst tako ce i ovaj perspektivni politicar domovini polozio na oltar ono sto im nedostajalo, Srbin koji ce potvrdit pravednost oslobodjajauce oluje i progon remeteceg faktora lepe njihove.
Šahbaz
01.08.2020. 13:12
Ništa čudno. Srbija je kroz celu svoju istoriju imala sitne duše koje se prodaju za sitne novce.
Toranj
01.08.2020. 13:12
Prodao veru za veceru.
Nikola
01.08.2020. 13:14
IZDAJA!
Mirko
01.08.2020. 13:16
Sve bi ovo bilo razumljivo da sa druge strane imas ljude koji postuju Srbe kao ljudska bica. Medjutim, oni su nebrojeno puta pokazali da Srbe tretiraju kao marvu koju treba iskoristavati I istrebiti. Idi, I vreme ce pokazati da li si bio u pravu. Ja se nadam da jesi, i da se nece obistiniti ovo gore napisano. Tada bi se jos jednom pokazalo da su Srbi kratke pameti i pamcenja.
posteno govoreci
01.08.2020. 13:18
proslaviti ubistvo rodjene babe, e to je vec patologija
Kum Ruzvelt
01.08.2020. 13:24
Na tebe ne vredi trošiti reči. Oni koji su napravili najveći i najbrutalniji genocid u Evropi, kažu da je vreme prestati sa mržnjom, prestati sa ratom, a ti poverovao. Ničega ti nisi svestan. Jad i čemer.
Nikola
01.08.2020. 13:25
Nema opravdanja, izdaja!
Dejan
01.08.2020. 13:25
Отац му је био мобилисан у неоусташку солдатеску. Бринуо је за своје пријатеље из те бандитске скупине која се називала Хрватском војском, а која му је рођену бабу убила и он ме убеђује да је Србин??? Да сам у позицији власти, никад ми више ова гњида не би крочила у Србију.
Miki Zg
01.08.2020. 21:41
@Dejan - Šest mobilizacijskih naloga su mi poslali ,zadnja tjedan prije zločinačke Oluje .i nisam se odazvao zločinačkoj akciji tih Hr: Partizana , komunista ,Udbaša ,protiv protjerivanja državljanja iz svoje države ! Slava onim koji ne slave zločine ?
Degman
01.08.2020. 13:29
Dokle će te davati publicitet smeću? Otac mu je, za vrijeme Oluje bio u HR vojsci, možda je i on ubio nečiju babu.
Ljuban
01.08.2020. 13:29
Ako su ustaše ubile babu to je dovoljan razlog da se ne ide na slavu zlodela koja su činili ustaše. Nikakva funkcija i novci ne vrede više od bilo kog ubijenog srbina. Kako više ne shvatimo da nas podmukli hrvati samo uvlače u svoje planove kako bi nas predstavili u najlošijem svetlu.
Milos
01.08.2020. 13:31
Njegov otac u ratu 90-ih ratovao protiv SOPSTVENOG NARODA, a ovoga su sada postavili da predstavlja taj isti narod, koji je njegov otac proterivao sa svojih ognjista? Ajde sto ovaj "zastranjeni" ima zeludac da ide u Knin na obelezavanje etnickog ciscenja, to je razumljivo (a dragi bog im je vec preko jadne babe poslao poruku), nego koji "MAJSTOR" POSTAVI OVAKVOG LIKA, sa takvom istorijom, da predstavlja Srbe?!?!?!? E tome tek treba dijagnoza...
Mišo Peć
01.08.2020. 13:32
Blago babi za unuka ovakvoga,sad mi je već sve jasnije posle ove izjave da mu je otac ratovao u paravojnim hrvatskim formacijama protiv Srba starosedelaca i tada regularne Jugoslovenske armije,pa ovaj tip nemože da predstavlja Srbe u Hrvatskoj.Valjalobi samo još razjasniti po čijoj ga je preporuci Pupovac predložio na mesto potpresednika vlade,dali amerikanaca,britanaca ili nemaca.
Miroslav
01.08.2020. 13:40
Sada je donekle jasnije zbog čega bi on išao na proslavu Oluje - kompleksna porodična istorija, otac u hrvatskoj vojsci, odrastanje pod žigom sramote što je Srbin. Ali, to su razlozi da on lično ide, kao pojedinac, mogao je i do sada. NE MOŽE sebi da uzurpira pravo da predstavlja naš narod. On i Pupovac predstavljaju samo sebe. Nanijeće veliki bol našem narodu, ali, zar neće 90% na tom skupu biti bivši Srbi?
Komentator
01.08.2020. 13:40
Otac mu je ucestvovao u akciji proterivanja sopstvenog naroda
Vreme
01.08.2020. 13:59
Ides decko na proslavu a ne na pomen to sto imas dobre namere ne opravdava te da predstavljas Srbe u hrvatskoj,da si rekao pre izbora sta ce raditi niko ne bi glasao za tebe.
Nikola
01.08.2020. 14:04
Зар је могуће да још постоји неки Србин који верује да ће било која хрватска власт било када учинити било шта добро за Србе и желети да живи у добрим односима са Србима, ма колико их било? Зар после Јасеновца и олује? Шта још Хрватска треба да уради Србима да бисмо схватили да са њима нема заједничког живота? Аман, људи, доста је више лагања, Хрватска се никада неће променити, увек ће мрзети Србе. Свака част појединцима, свугде има часних људи.
master
01.08.2020. 14:05
Milosevicu, za tebe su srbi glasali a ne hrvati, ti treba da zastupas srpske interese a ne da se dodvoravas hrvatima, tvoja prica o tvojoj babi te ne opravdava, ovu ljagu nikada neces oprati sa lica, imas jos sansu da kazes NE, ali za to treba imati m*da, nego se ti preispitaj pa onda odluci a ako odes moja preporuka promeni i religiju, onda ces sigurno zadrzati mesto pod predsednika.
buki
01.08.2020. 21:56
@master - Неће задржати то место, јер као Хрват католик неће више бити интересантан Пленковићу ни било коме. Поента је да их баш Србин подржи и да они то прикажу свету, а Милошевићу наравно не пише на челу да је Србин само на папиру, тако да им баш као такав одрађује прљав посао.
Sandra
01.08.2020. 14:09
Čovek je sve rekao u svom obraćanju javnosti. On je prava ličnost kao predstavnik Srba koji su i hrvatski državljani da se otkloni stigma nad Srbima u Hrvatskoj, a pojedincima iz Srbije je moja poruka da se na mešaju u politiku i odluke pojedinaca druge države. Sutra će komentarisati da li Srbi u Americi treba da glasaju za Trampa ili Bajdena, a i sa tom Amerikom nismo baš najsrećniji. Bitno je da se države regiona pomire i da imaju bolje odnose jer će tada i njihovim manjinama biti bolje. A novinari i urednici da ne dolivaju vatru.
buki
01.08.2020. 21:50
@Sandra - Свим мањинама, па и Хрватској, је сасвим добро (било, јесте и биће) тамо где су Срби већина. Зашто Србима није бар упола тако, тамо где су мањина? Искрено смо пристали на братство и јединство после 1945 без обзира на монструозне злочине над нама и није помогло, па зашто мислите да ће одлазак Милошевића на ту срамну прославу помоћи било чему, осим његовом џепу?
Mile
01.08.2020. 14:31
Ovaj prica o Oluji kao prestanku Okupacije ? Kakve okupacije ? Ovo je samo paravan za Hrvatsku vlast . Za Srbe se nista nece promeniti na bolje !
Milos
01.08.2020. 14:33
Osnovno pitanje koje sebi treba da postavis je koga ti tamo predstavljas. Sebe ili srpski narod. Ako predstavljas sebe onda je to tvoj izbor, a ako predstavljas srpski narod i ako je vecina srpskog naroda protiv toga da tamo ides, onda si zloupotrebio poverenje naroda i treba te sa te funkcije najuriti. A nesrecna baba ti se prevrce u grobu, u to budi siguran.
Miroslav Sljivic
01.08.2020. 14:38
Bolje reci koliko ti kinti dadoše da prodaš obraz
Milena
01.08.2020. 14:40
Kada vi koji ste tamo idete da proslavljate i date legimitet Oluji, onda sta preostaje nama , koji smo oduvek bili ovde? Zasto ste uopste ratovali? Zasto su nasi odavde isli tamo?Zasto ste uopste dolazili ovamo ako nije bilo genocida i progona? Zasto?
Jagoda
01.08.2020. 14:51
Zavrsices kao sto zavrsavaju svi izdajnici. Ne zato sto ce neko pucati u tebe i fizicki te uklonoti vec ce duhovi zrtava Oluje njihove duse te unistiti. To nije pomirenje to je IZDAJA. Nek ti Bog podari pamet i odustanes od te ideje u protivnom neces imati svoj dusevni mir. Senke poginulih i prezivelih iz Oluje ce te proganjati. Savet: jos jednom razmisli.
boke
01.08.2020. 14:54
O čemu bre čoveče pričaš? Koga ćeš da miriš, pa svi tvoji okretaće se u grobu.Kako je pomilovan ubica tvoje babe, od koga- od onoga sa kojim ti ideš da "slaviš". Sedi kući upali sveću i moli se za duše prvo tvojih, pa ostalih stradalnika.
Zoran
01.08.2020. 15:03
Срам те било. Не представљај се више као Србин.
Marija
01.08.2020. 15:29
To je preduzetan politicar,Gleda u buducnost ,Ja ga podrzavam iako ga razumem da mu nije lako.Ali vlast je vlast i to ide tako i tesko i lako.
Miloduh
01.08.2020. 15:29
Da li je dovoljno prezivati se Milošević, reći "ja sam Srbin"? Evo, onda sam i ja "Kamerunac i živim na Južnom polu"! Gluma, zarad ličnog komfora i privilegija. Farsa. Bezosećajna, samoživa, pojava. Bezkičmeni ptić, oca privilegovane kukavice. Publicitet koji dobija ova osoba u srpskim medijima, taj samoproklomovani srbin, je jednak doprinosu za amnestiju mržnje prema Srbima. Dopinos je i amnestiji hrvatskog fašizma, kao i davanje legitimiteta zločinima i načinjenom genocidu Srpkom narodu.
Milan
01.08.2020. 15:47
Gospodine Milosevicu. NE vjeruj Zagrebu i NE slusaj Beograd. Sve traume koje smo prosli, sve tragedije koje smo dozivjeli, prosli smo i dozivjeli zahvaljujuci Zagrebu i Beogradu. Ravnoteza. Zalosno ali istinito. Hrvati i Srbi ce i narednih 500 godina zivjeti kao susjedi ili komsije. Da li to tribe objasnjavati normalnim ljudima? Ne. Onim drugim i ne vrijedi. Vrijema je za normalne ljude i normanilizaciju.
Mimi
01.08.2020. 16:09
Karijerista i prodana duša. Nijedan normalan Srbin to ne bi uradio.
Zoran
01.08.2020. 16:17
Ne pravdajte se na glup način.Svi srbi znaju da se ne sme davati legitimitet toj njihovoj proslavi,samo vi i Pupovac terate vaše.Ne tražite posle pomoc Srbije,jer to ne zaslužujete.
Goran 22
01.08.2020. 16:30
Каква глупост и наивност. Са хрватима никад и ништа. Коме ово није јасно, не вреи му ни објашњавати.
Aberdar
01.08.2020. 16:34
Možeš da ideš na sva njihova slavlja,možeš i krivice da preuzimaš ali ne možeš da ideš s njima na proslavu gde oni slave pobedu a mi oplakujemo mrtve i žalimo iz zavičaja proterane.Ne biva to mladiću.!!Prešao si crvenu liniju koja se nikad ne prelazi.Mrtvi ne daju!!
Mića
01.08.2020. 16:35
Само си средство за даље понижавање Срба
Duško
01.08.2020. 16:46
Nisam protiv pomirenja, nisam čak ni nacionalist. Srbin sam za razliku od tebe. Da bi se napravio korak napred moramo ići redom. Prvi svetski rat, Drugi svetski rat, 1991. Stotine hiljada naših sunarodnjaka izgubilo je život od hrvatske ruke. Skoro ću i na poslednje putovanje a još nisam čuo izvinjenje Hrvata, za bilo koje zlo što su počinili Srbima. Za pola miliona proteranih, egzodus svojih sugrađana , smatraju svoj najveći uspeh. Nemaju nikakvu nameru osim do dna poniziti narod koji im je dva puta pravio državu. Ovaj put to je učinio Vatikan, Bon i Vašington, sa srećom.Ako nas bilo kad zatrebate, javite, mi smo tu, ponovo će mo pomoći, imamo mi dušu.
Mala
01.08.2020. 17:18
@Duško - E, baba ti se u grobu prevrće a i ostali pretci.
Miki Zg
01.08.2020. 18:55
@Mala - Ma I ja živ !
Vjera
01.08.2020. 17:12
Jasno je da je izabran za podptersednika Hrvatske vlade zato što je prethodno pristao ta ide na proslavu Oluje!
leon
01.08.2020. 17:27
Ovo je veća sramota same države Hrvatske nego samog Miloševića . Da imaju bar malo LJudskog dostojanstva rekli bi to je na tebi ako nećeš da ideš mi ćemo te razumeti . Ovako sam taj pritisak države Hrvatske je teško izdržati a živeti tamo . Tako da za ovo više zameram državi Hrvatskoj nego samom Miloševiću.
Živorad
01.08.2020. 19:50
Za Hrvate simbol mira za kojim su žudili i prestanka okupacije, e moj Borise. Ko je i kada okupirao Hrvate i ko ih je napao. Znaš li ti šta se podrazumeva pod okupacijom i znaš li ti ko je bio za rat.Daješ izjavu kao provereni hrvatski nacionalista tj.bojovnik, sramotno je da smatraš da pripadaš Srbima. Bilo bi dobro da odeš u crkvu i da se pokatoličiš bila bi to za tebe samo formalnost, a istovremeno asimiluješ i onako ti je babo pucao po Srbima. Znam da ne osećaš stid i sramotu za ono što pričaš, jer ti ne pripadaš onima kojih ima preko 200000, a tvoju priču doživljavaju kao sramnu izdaju.
Uvijek je bilo ovakvih
01.08.2020. 21:07
Ako je on mazohista to je njegov problem, ali ne da ide u Knin u ime srpskog naroda. Što to nije rekao prije izbora, pa bi vidio da li ima podršku. Postupa veoma podlo i podilazi hrv. vlastima isključivo zbog svoje koristi, a Srbi nikakvu korist neće imati, samo poniženje.
naranca
01.08.2020. 21:22
Sta ste navalili?Pa ni Auschwitz nije etnicko cistcenje.To je samo legitimna akcija uniformisanih predstavnika III Reicha. I kako mogu demokratski izabrani Predsednici i njihovi predstavnici aktivni i penzionisani da budu krivi za zlocin protiv covecnosti. Evo i Gospodin Hitler je demokratski izabran!!!!!!!On nije dosao na vlast pucem.(Mada je jedan pokusao 10godina pre dolaska na vlasti:) Ko je demokrata moze da radi sta hoce :)))))))) najbitnije je da je demokrata:))))))) More MRS
nele
01.08.2020. 22:26
Sram te bilo...
Max137
02.08.2020. 01:43
Ne morate se živcirati ovo je samo ponavljanje historije. Brojni su Srbi iz Hrvatske vjerno služili Austrijskog cara neki su za to nagrađeni pozicijama i ordenjem. Obični ljudi su po Zumberku, Lici itd. pounijaceni za šaku žita. Pa majke najvećih srbomrzaca bile su pravoslavne Srpkinje a djeca ubice. Samo je Austrijska vlast spašavala taj bijedan narod jer su im trebali kao odabrana od Turaka. U to vrijeme Austrijska vlast dozvoljavala je gradnju srpskih pravoslavnih crkava i osnivanje brojnih srpskih društava, škola i biblioteka, Hrvati su svakih par godina vršili napade na ove srpske ustanove ne zbog nacionilzma već ljubomore ne povlastice krajinskih Srba koji su ih krvlju plaćali. Austrijski zandari su spašavali mnogo puta Srbe koji su živjeli po Hrvatskoj i Vojnoj Krajini. Po arhivima i danas postoje dokumenti o ubijenim srpskim porodicama od hrvatske rulje, Tragedija veća od NDH u Hrvatskoj je počela sa pripremama za prvi sv. Rat. Masa Hrvata je izišla na ulice da to proslave i podrže Austrijsku vojsku. U to vreme su popaljena čitava naselja i sela gdje je bilo Srba. Hrvati su se stopostotno javili kao Austrijski dobrovoljci da idu na ratište protiv Srbije a medju njima i Josip Broz. Čak su i svoje maloljetne kćeri prema pisanim ceduljicama u arhivima dobrovoljno slali da idu u rat na Crni Vrh. I ono najvažnije sa njima su na Crni Vrh išli i mnogi Srbi poput Milosevica da bi sačuvali činove i pozicije dobijene od Austrije. Da ne govorim o brojnim ustaškim oficirima i članovima vlade NDH koji su bili Srbi. Ali vidite i njihovo je vreme prošlo i završili su na smetlištu povijesti. Pa tako će i ovaj MILOŠEVIĆ i njegov otac. Sva njihova korist koju su ostvarili kratko traje ali istorija će ih vječno pamtiti kao bijednike i izdajice. Dakle niti je mržnja Hrvata prema Srbima počela sa Jugoslavijom. A ni tada ni sada Srbija stvarno nije pomogla Srpski narod u tim krajevima. Štoviše bijedni kralj Aleksandar ugasio je sva srpska udruženja i proganjao preostale Srbe po Hrvatskoj. Funkcije je dao Hrvatima bivšim Austrijskim oficirima i Srbima poput Milosevica. Zato je tako i prošao.
Srbin
03.08.2020. 12:48
@Max137 - Апсолутно си у праву.... али ипак тешко је не изнервирати се!
djordje
02.08.2020. 08:51
u okupiranoj Srpskoj zemlji ,okupacione vlasti primenjuju ,kolonijalne zakone. Poznato je da tek oslobadjanjem kolonija u okupranim zemljama je moguce racionalno obasniti istorijske dogadjaje. Svanuce zlatna zora ,oslobodjenja i ona je u svim prorocanstvima. Danasnja jucerasnja (i sutrasnja ) satanska dela ,hrvata, vatikana germana i njihovih pomagaca su osnov za pravednu kaznu ,koja ce ih zadesiti posle pobede dobra.
milena
02.08.2020. 10:50
Vidite gospodine Miloševiću i moju baku su ubili 1995 . g. Ni zamisliti nemogu da slavim sa njima , mišljenja sam da oni- hrvati treba da se pokaju, a vi , neznam šta ste , ali srbin niste.
oli
02.08.2020. 13:31
koliko su ti dali "zlatnika" da ides tamo??? sta su ti dali za veceru???? stidim se sto SI srbin!!!!! BEDO!!!
Miroslav
02.08.2020. 19:07
Blize istini bi bilo reci "Srbin u tranziciji", kao i to malo preostalih sunarodnika. Na zalost! On jeste izasao iz rova, ali je presao u rov svojih neprijatelja. Mali korak za njega, ali veliki sunovrat za njegov narod.
Vule
02.08.2020. 21:42
Ubili mu babu. On babu oseca kao da mu je neka sitna zivotinka.Ona nije imala prava da umre prirodnom smrcu morali su da je ubiju. I jos kolko neduznih baba deda deca zena nastradalo Da bi unuk bez trumke mozga u glavi otiso na svecanost i zahvalio se Ustasama sto su mu ubili babu. Al on je ostao ziv bogu hvala. Borislav ima prava da misli za sve ostale Srbi su trebali da idu na klanje jer oni nemaju pravo Na zivot slobodu misljenja izrazavanja. Ja ovog ne osecam da je Srbin ovaj je neki izrod, po izrazaju mu se vidi da je Sumnjivo lice A i Pupi sa njim. Ovo je nova tiketa za Srbe ovog cemo u njihovom parlamentu da ga bolje upoznamo kao i Mila Djukanovica Ja se samo pitam zasto se uopste pise o takvim ljudima Treba da se zabrani da nase novine uopste pisu o ovakvim vedetama gde izdaju svoj narod.
Srbin iz Hrvatske
04.08.2020. 17:13
Samo jedno, mi smo narod koji zaboravlja i prašta, a to je jedna velika greška. Stidimo se svojih heroja, a drugi svoje za njih heroje, za nas zločince veličaju. Miloševiću, baba i đed ti se u grobu prevrću.
ludi milojko
06.08.2020. 07:18
licno poznajem lika iz ndh kome je deda bio srbin iz centralne srbije (cuprija ako bas hocete). deda je ozenio italijanku u istri i izrodio ustasu. unuk je danas takodje veliki domoljub. poznajem jos jednog lika kome je otac srbin a majka hrvatica. opet ustasa, jos gori od ovog prvog, cak mi je i sam jednom prilikom rekao na sve to: znas i sam da je poturica gori nego turcin. a zamislite koliko tek ima takvih po toj genocidnoj ndh. ovom milosevicu je otac bio verujem samo domobran, ali potomak vec naginje ka ustasluku. i nemojmo se zanositi, svi ti srbi ce za par generacija mrzeti srbe. bas kao i oni poturceni. nama neprijatelji nisu ni potrebni: promenimo veru i onda mrzimo i istrebljujemo one koji su ostali ono sto jesu. srbin je proklet.