NOVA PRAVILA U HRVATSKOJ: Koliko kovid potvrda - toliko novčane podrške firmama

Tanjug

07. 07. 2021. u 21:55

HRVATSKI ministar rada Josip Aladrović saopštio je danas da će broj kovid potvrda zaposlenih, za koje poslodavac očekuje finansijsku pomoć države, biti dodatni kriterijum za utvrđivanje iznosa te podrške.

НОВА ПРАВИЛА У ХРВАТСКОЈ: Колико ковид потврда - толико новчане подршке фирмама

Foto: piksabej

-Kao što smo najavljivali proteklih dana povezaćemo kovid potvrde, odnosno zdravstvenu i epidemiološku odgovornost s poslovnom odgovornošću, odnosno s podrškom privrednicima, rekao je Aladrović nakon sastanka u vladi s poslodavcima i predstavnicima sindikata, na kojem je predstavljena prva verzija tog vladinog plana.

Navodeći da vlada želi da na taj način jača odgovornost, dodao je da se više od milion i po hrvatskih građana vakcinisalo i tako preuzelo odgovornost za sebe i svoju okolinu, prenosi portal Index.

-Pozivamo na odgovornost i čvrsto vezivanje potpora privrednicima s brojem ljudi, zaposlenih koji će imati kovid potvrde, rekao je Aladrivić.

Na pitanje novinara šta se događa ako u firmi koja broji 100 zaposlenih, 99 ima potvrdu, a jedan nema, odgovorio je: "Dobijate potdršku za 99 zaposlenih".

Takođe je ocenio da je "pitanje ustavnosti" ovog kriteijuma "promašeno", te da "niko ne vidi elemente diskriminacije ili delove protivustavnosti mera", o čemu su konsultovali ustavnopravne stručnjake.

-Apsolutno nema potrebe za strahovanjem od otkaza, jer upravo cilj mera je da ne dođe do otpuštanja. To smo do sada u 16 meseci puno intenzivnije krize uspeli kao društvo. Međutim, moramo povezivati ekonomske mere i odgovornost pojedinca, naveo je Aladrović.

Na kraju je najavio da će novi sastanak s poslodavcima i predstavnicima sidikata biti održan počekom iduće nedelje kada oni prodiskutuju elemente vladinog plana sa svojim članstvom.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE