AVION koji se srušio u ataru sela Brasina kod Loznice star je 34 godine, a nakon remonta 2016. i pauze od dve godine, našao se ponovo u vazduhu u maju ove godine.

ludi milojko

25.09.2020. 20:43

@Mr Radomir Scepanovic - to nema nikakve veze. lete avioni stari 100 god. svaki avion moze da traje onoliko koliko se odrzava. ovde sa ovim kantama je problem konstrukcija. mi, siromasni, i dalje letimo na tim krsevima jer nemamo bolje. avion je ok na velikim brzinama, ali na manjim ovo je obicna konzerva.

Srbin

25.09.2020. 11:54

Нема никакве везе што је авион био стар 34 године - америчко ваздухопловствo још увијек користи 76 стратешких бомбардера Б-52, који су се престали производити још 1962. године, али су у међувремену пролазили поступке ремонта, модернизације, итд. Миг-21 о којем је ријеч, као што је у чланку и наведено, ремонтован је 2016. године и требао је да се користи наредних 10 година. Истрага треба да утврди зашто је дошло до несреће.

Petar

25.09.2020. 17:06

Niko ne postavlja pitanje zašto piloti rade ovih dana po 14-16 sati dnevno. Imaju li oni peavo na odmor, a rade za bednih 80.000,00. Sramota za državni vrh

Svako je danas novinar

25.09.2020. 17:33

Prvo avijon nije star 34godine nego je tad nabavljen! Proizvodio se od 1959 do 1985, novog ga nismo kupili 100%... Na fotki je jednosed a ne dvosed...

Markus1975

26.09.2020. 08:31

Poslednji F-4 Phantom koji je bio glavni protivnik MIG-21 u Vijetnamu i tadašnjim Izraelsko-Arapskim ratovima je proizveden 1979. godine a i dalje je u aktivnoj službi u Turskoj, Grčkoj, Japanu i J. Koreji. Toliko informacija imate i na tupavoj "Wikipediji", da sad ne češljamo ozbiljnije izvore. Svaki let nosi rizik, čak i na avionu koji je juče "došao iz fabrike".

dragan

26.09.2020. 12:57

Da se razumemo hiljade aviona u americi stoje parkirano iako su potpuno ispravni i stoje kao strateska rezerva a znate zasto ,postoji nesto sto se zove zamor materjala iako potpuno ispravan avion posle 50.000 sati letenja i vibracija koje on zdrzi u vazduhu niko vam ni proizvodjac ne moze garantovati dali ce krilo biti na avionu jos 10.000 sati ili jedan dan posle 50.000 sati letenja takav avion se sklanja u stranu to je fabricka procedura . Mig iz 1986 godine je trebao da bude izlozen u muzeju vazduhoplovstva i to je to , a ova drzava da kupi 5 novih ispravnih ali ljudski zivoti su jeftiniji od metalnih resursa .