TAČKA TRI "KLAVIR" Mika izneo odbranu: "Milena je kopirala film "Devet i po nedelja" i čuvenu scenu seksa, koja se i u psihologiji izučava
REDITELj Miroslav Mika Aleksić, koji je optužen za silovanja i nedozvoljene polne radnje nad sedam polaznica svog dramskog studija "Stvar srca" završio je danas iznošenje odbrane u Višem sudu u Beogradu. Na sledećem ročištu 29. novembra odgovaraće na pitanja punomoćnika oštećenih devojaka. On se danas bavio optužbama glumica Milene Radulović i Ive Ilinčić, navodeći da se ništa od toga što su one ispričale nije dogodilo i da su sve izmislile.
Aleksić je rekao da Iva sredinom maja tri nedelje do prijemnog za glumu nije bila spremna i zato tražila da ostane na probi posle časa i da nije on nju zadržao, već je pristao da ona ostane na zatvorenoj probi.
- Ona sad kaže da je znala da će se nešto desiti, jer se na početku časa desilo Maši i da će se njoj desiti na kraju - navodi Aleksić. - Šta to znači? Pa desilo se silovanje Maši, a onda i sat i po vremena kasnije i njoj. Ona ima i potvrdu za to, a to je pogled koji razmenjuje sa Mašom na kraju časa kada Maša odlazi. To je njoj dokaz za silovanje, a meni da Iva laže o okolnostima.
Sudija Zoran Božović ga je tu pitao kako zaključuje da je bio isti dan, kad se u optužnici kod obe navodi da je bila sredina maja.
- U Ivinom iskazu stoji da je bio isti dan, a tužilja je u optužnici izmestila Mašino silovanje ranije - odgovorio je optuženi. - Iva je sve to izmislila, radi se o lažnom sećanju. Ostaje u studiju, iako kaže zna šta se desilo Maši i objašnjava da se toliko uplašila da je zaboravila tekst pesme, pa sam joj dozvolio da ga uzme iz torbe i čita. Kaže da se ja nalazim pored klavira, da joj polako prilazim, da polako zavlačim ruku u gaćice i polako prst u vaginu. Kad to kažete "polako, polako" to vodi samo zaključku da se radi o nenormalnom shvatanju. Ona misli da to nije bilo više od jednog puta. Besmisleno je poverovati u ovo što Iva priča, da je u stanju da čita pesmu u mraku u 22.30, kada su ugašeni reflektori. Ona nijednog trenutka ne opisuje strah i nelagodnost. Optužnica kaže da pruža otpor tako što se trese i plače, a Iva da stoji u jednom mestu i ne trese se i ne plače. Pa je li to otpor? Pa nije, jer nema toga ničega.
Aleksić kaže da je jedina rečenica koju ona njemu tada upućuje: "Miko je li to mora tako?"
- Na šta se to odnosi? Pa na recitovanje, a ne na krivičnu radnju. Od 22.30 pa do 00.30 časova je glumačka proba, Ivin celokupni program za prijemni. Recitovanje traje pola minuta. Nezamislivo je da ja stojim pored Ive i insinuiram neki seksualni odnos i to traje dva sata. Završava se mojom rečenicom: "Dobro ćero nastavićemo sutra". Šta ćemo nastaviti? Ako je silovanje onda je to ozbiljna pretnja, ali Iva kaže da izlazimo iz studija, idemo zajedno do taksija, odvozim je do kuće, jer živim dve ulice od nje i tu je čeka majka. Je li se tako ponaša silovana devojka i još posle toga nastavi da dolazi na tih nekoliko proba i časova što je ostalo? I to su dramatične posledice navodnog silovanja.
Aleksić kaže da se ništa posle nije promenilo u odnosima između njega i Ive i da ona naredne dve godine kada je već bila na fakultetu nastavlja da dolazi ponedeljkom i utorkom u dramski studio:
- Pozivala me na ispite, na predstave, na diplomsku predstavu i ja sam na sve to išao. Bio sam pozvan i da da idem sa njenom porodicom na predstavu u Zvezdara teatru. I tu sam bio. Iva je stalno u izjavama govorila koliko joj je bio važan dramski studio, koliko je ostavio traga na njoj, koliko je tu naučila o moralu, poštenju... Nikakvih problema nije bilo u našem odnosu. Njena majka je bila ozbiljan problem i molila me je da pomognem Ivi i ja sam pomogao. Dolazila je i kod mene na Kosmaj i to se rešilo. Nije bilo nikakvih traumatičnih događaja.
Aleksić navodi da se zaokret za 180 stepeni kod Ive Ilinčić dešava 2020. godine i da za to saznaje tek posle podnošenja krivične prijave.
- Šta je razlog? Iva je darovita glumica, koja je pristala na uticaj koje je okruženje izvršilo na nju. Ona nije zla, ali je ušla u tu funkciju. To sam shvatio kada je do mene došla fotografija sa patetičnim izrazom lica "nisi sama". To je stimulisano i upravljano od drugih , koji dolaze sa očeve strane. To je nešto što je mnogo bedno i jeftino.
Sudija Božović ga je tu opomenuo da se drži optužnice, pa je reagovao i branilac Zoran Jakovljević da se optuženom ne dozvoljava da iznosi odbranu. Sudija ga je opomenuo, jer remeti red u sudnici i priča bez odobrenja. Na raspravu se nadovezao i Aleksić govoreći da ne zna čije drugo mišljenje da iznosi nego svoje i da kaže šta sve misli o optužbama.
- Ja u tim događajima nisam učestvovao, pa da mogu da vam ih rekonstruišem. Zašto ja ne smem da govorim o onome šta je bilo i kakvi su nam bili odnosi. Zašto mi ne dozvoljavate da to pričam - pitao je Aleksić.
- Miko prekini iznošenje odbrane - dobacivao mu je branilac Jakovljević.
- Ništa vama nije uskraćeno, niti zabranjeno. Izjašnjavajte se o optužnici, a kakvi su iskazi oštećenih to će sud da ocenjuje kada i vas i njih sasluša - rekao je Božović i odredio pauzu deset minuta da se strasti smire.
Posle toga Aleksić se u sudnici izjašnjavao o optužbama Milene Radulović i niko ga više nije prekidao. Tu epizodu je nazvao "Selebriti - Milena Radulović".
- Prijava je podignuta po uzoru na poznate holivudske glumice. Razlog je obeležiti i eliminisati moćnika iz filmske industrije. Ne znam zašto sam ja tu. Milena prepisuje tu matricu i izmišlja događaje u svoje i tuđe ime i objašnjava kako je to uticalo na njenu karijeru iz pozicije glumice od 26 godina. Ona se iz svog statusa anonimusa preokreće u "selebriti". Njena najvažnija stvar je da bude poznata i priznata. Podržana je od nevladinih organizacija, postaje medijska heroina feminističkog pokreta, prima nagradu američke privredne komore u Srbiji i zalaže se protiv rodno zasnovanog nasilja u Srbiji.
Aleksić kaže da je ona uvek težila da bude poznata i elita, a za to sada nije potrebno ništa drugo osim organizovanog skandala i društvenih mreža, pa se tako uđe u to društvo odabranih.
- Ona je završila fakultet, ali je bila bez posla. Išla je na sve moguće kastinge, ali nije išlo. To dovodi di krize i depresije kod nje, anksioznosti, pa i pomisli da se ubije. Ona to ne može da izdrži i dolazi april 2019. godine ključni momenat za nju i mene. Premijera filma "Balkanska međa". Ona je tu prvu ulogu zamenila za ulaznicu u elitu, a ne da je odigra kako treba. Znam da sam joj tada povredio sujetu, ali nijedna moja primedba nije bila zlonamerna. Ona kaže da sam je tada izneverio i rušio mit o njoj koji je stvaran kod dece deset godina. Rekao sam joj da je odigrala ulogu kao neka starleta. Ona kaže da nastaje dugotrajno vreme besa i osvete. Posle toga se više nismo videli. To je Milenin vodeći motiv kada je u pitanju tužba. Njen izrazito narcistički karakter, koji je pokazivala oduvek. Ona traži da je okolina voli i doživljava onako kako ona sebe doživljava i od toga ne odustaje.
Optuženi Aleksić navodio da ona 2020. godine upisuje master rad, koji je kreativna radionica tv serije i da tada u biografiju dopisuje da je i scenarista:
- To je drugi delić motiva za tužbu. Njena želja je da bude poznata i priznata sada po svaku cenu, da svoju glumu izmesti sa glumačke na javnu scenu. To je i uspela i sada se o Mileni i njenoj glumi zaista govori i piše. Otvoren je medijski rijaliti proces, a ja sam prisilno njegov deo u formalnom smislu, iako suštinski nemam nikakve dodirne tačke sa tim.
Aleksić se na kraju bavio i konkretnim optužbama. Prvo nasilnim poljupcem za koji kaže da je Milena prvo rekla da se desio krajem oktobra ili početkom novembra 2012. pa onda sredinom novembra i u trećoj izjavi krajem novembra ili početkom decembra.
- Međutim, tužilja tačno zna da je to bilo krajem novembra - dodaje Aleksić. - Suštinski i fizički nasilan poljubac je nizvodljiv, nemoguće je silom probiti jezik u grlo, ako neko stegne vilice i zube. Ona kaže da je okretala glavu levo desno i tako pružala otpor, a ja sam je čvrsto držao za kosu na potiljku. Potpuno neubedljivo objašnjenje otpora. Ja do kraja novembra 2012. godine nisam bio u Beogradu, već poslovno u Rimu na festivalu sa suprugom. Moje reči "ispravi se, uvuci, stomak, moraš da budeš zategnuta, glumac mora da bude kao struna" koje i drugima govorim, zaista ne vidim kako drugačije mogu da se shvate, a tužilaštvo ih tendenciozno tumači. Moj zahtev da ustane, nije uvod u pipkanje, već kraj časa. Nju je ispred uvek čekao otac. Ona odlazi i ništa nije rekla ocu, on ništa čudno nije primetio, a ona posle toga nastavlja da dolazi na časove. Te radnje koje je ona sad ispričala su umetnute. Ako su bile, morao je da ima trag, nije Milena zid, nije kamen, ne može da ne reaguje. Ovaj događaj se nije dogodio.
Aleksić kaže da je nemoguće da je on sedeći za stolom zgrabio rukom, dok je ona bila na ulazu i bolno, nasilno poljubio, kako je to devojka opisala.
- Kaže da je ta radnja trajala 15 minuta i da sam joj naredio da se vrati na čas, a onda se pojavljuje iskaz njene najbolje drugarice, koja kaže da se vratila na kraju časa, a to je sat i po. Milena se ničega ne seća osim da je mirisala na mene, ne zna ni kad je to bilo, ni šta je sadržaj toga, ali onda dolazi u istu situaciju i na isto mesto i ponovo ne reaguje. To je dokaz lažnog sećanja. Kruna svega je da sam ja na kraju tog događaja stajao i mirisao tri prsta, koja sam izvukao iz njene vagine i ocenjivao kakav je miris. Kakva bizarnost. A to je američka sveća i plasirala je glumica Gvinet Paltrou 2000. godine. To je citat "miris moje vagine".
Optuženi navodi da ništa vezano za Milenin scenario nećemo saznati, jer njen zastupnik tvrdi da ne postoji, iako su Dragan Bjelogrlić i Dušan Bulić rekli da su ga čitali.
- Scena frižider. Milena kaže da se desilo u ponedeljak početkom aprila 2013. godine, a tužilja je to rastegla na tokom aprila, dakle svih pet ponedeljaka. Milena kaže imala sam haljinu i nisam nosila hulahopke. To je neadekvatno oblačenje za april. Proveravao sam temperaturu i prvi ponedeljak u aprilu između 17 i 18 časova je bilo 6 stepeni, a drugi sedam. Kasniji ponedeljci su bili 18 i 20 stepeni. Dakle jasno je da su bile neophodne hulahopke, ali tužilaštvo to prevazilazi ignorisanjem. Ja sam je kalsično pozvao u kancelariju, ali Milena kaže da je došla u 18.30 časova i da je ušla u kancelariju, a da sam ja bio sa decom na sceni u drugoj prostoriji. Zašto nije došla do mene? Ali glavno je što ne postoje deca u to vreme, jer čas najmlađim počinje u 19 časova. Tužilja kaže čim sam ušao u kancelariju naredio sam joj da sedne na frižider, a oštećena je kazala da sam je uhvatio, poneo i stavio na frižider, koji je 1,2 metra visok i na kojem su elektični bokal, šoljice i tegle za kafu. Stavljam je na sve to u guram u ležeći položaj, raširim joj noge i skidam veš. Kako se to skida veš, kad neko sedi na njemu. Taj događaj se nije desio. Onda prema njenim rečima dolazi jedan dečak i ja izlazim i naređujem joj da ostane, a ona ostaje i traži donji veš i tri do pet minuta je bez mene, jer ja deci dajem neke zadatke. Kancelarija je metar od ulaza, to je tri koraka, pa da je neko silovan on bi izašao, ko će da ga spreči. Ja sam se onda vratio i nastavio tu idiotsku radnju, ponovo je gurnuo, uhvatiuo za listove, što joj je naročito bilo ponižavajuće, kleknuo i nastavio. Ona objašnjava da sam klečao 45 minuta, ustao, izašao i pozvao je da dođe na scenu i to kako kaže elegantnim pokretima, kakve sam samo ja imao. Ljudi moji, kad neko 45 minuta kleči da li posle uopšte može da hoda i to još elegantno?
"Nemojte Miko, doći će deca"
Aleksić kaže da je Milena ovde kopirala film "Devet i po nedelja" i Kim Besindžer i čuvenu scenu seksa na frižideru, koja se i u psihologiji izučava. Navodi da Milena kaže da je posle toga pitao da ponedeljkom i utorkom dolazi na probe i da je pristala.
- Tačka tri "klavir". Kad izmišlja ovu scenu, rekla je "znala sam da će mi se desiti nešto još gore nego na frižideru, jer mi se do sada ništa nije desilo na klaviru". Kada je došla u studio prva stvar koju nije znala je da svira klavir i sada poslednja scena silovanje na klaviru. Ako je imala predosećaj da će nešto da se desi, pa zašto onda nije otišla? I opet scena seksa sa Džulijom Roberst. Priču je počela rečima, rekao nam je da dođemo na scenu, što znači da je u društvu, jer je prijemni spremala sa još dve devojke, koje su dalje izostavljene, nema ih ni među svedocima. To je ulazak u novi virtuelni svet u kojem ostajemo samo ja i ona. Optužnica kaže da sam joj naredio da sedne na klavir, a kako nije htela, ja sam je gurnuo, a Milena kaže da sam je potiskivao grudima dok nije sela i da su joj noge bile u vazduhu. To je nemoguće, jer je klavir visok 75 centimetara. Ona sve vreme gleda sat na zidu, prati vreme i govori: "Nemojte Miko, doći će deca". Ovu scenu sa istim opisom koristila je kada je pričala o mojim zahtevima na probama i koja se događala pred svima. Kaže prozori su otvoreni, ona čuje decu i roditelje ispred i sve vreme je ridala i tresla se i stišavala da je ne čuju. Ovo je apsurd, valjda kad te neko siluje treba da te čuju, da te neko spasi. Ona je kaže sve vreme držala glavu na mojim grudima, pa sam ja otišao do kupatila da operem šminku sa košulje. Narednih deset minuta nema objašnjenja šta je bilo, a onda sam joj ja naredio da se obuče. Ova scena nije nerealna, ona je nadrealna. I ona posle ide na probu i igra predstavu pred decom i dobija aplauz. Pa molim vas ko je u stanju da to radi posle silovanja. I za ovo imamo svedočenje najbolje drugarice, koja kaže da joj je Milena to ispričala pet godina kasnije u Milanu i da se seća da joj je čula glas napolju. Ali to se događa u ponedeljak, a drugarica je na časove dolazila utorkom.
Mika tvrdi da su se u studiju dogodile samo glumačke probe, a ne silovanja.
- Ja u tome nisam učestvovao. Od izlaska iz studija Milena je održavala korektne i istovetne odnose sa mnom kao i do tada. Dolazila je često u studio, dovodila sestru, dovodila druge ljude i decu, dolazila kod mene na Kosmaj. Sve je bilo super, sve pozitivno. Njena sestra ostaje četiri godine posle silovanja, to mora nešto da znači. Sve je bilo suprotno od onoga u krivičnoj privavi. Sve je ovo projekat. Njen zastupnik je govorio da je otvorena pandorima kutija i u pravu je. Čija je to kutija? Pa Pandorina i iz te njene kutije su izašli zlo i pakost. Ovde se radi o drugom silovanju, silovanju istine. Nisam u stanju više da govorim - ovim je Aleksić završio svoju odbranu.
NOVA FOTOGRAFIJA
BRANILAC Zoran Jakovljević je sudiji Božoviću danas predao fotografiju za koju kaže da dokazuje da Mika Aleksić nije bio u Beogradu kada se tereti za jedno od silovanja Milene Radulović. On je predložio sudu da traži izveštaj o prelasku granice tog datuma, koji se spominje u optužnici. Kazao je da tu fotografiju nisu imali na pripremnom ročištu. Ona se nalazila u fotoaparatu, koji je Mika poklonio maloj rođaki i ona ga je nedavno obavestila da ima njekih njegovih slika i da ako hoće da ih uzme. Sudija Božović je rekao da će naknadno odlučiti da li će to biti korišćeno kao dokaz.
OŠTRA PORUKA SA ZAPADA: Zelenski je prevarant i marioneta, krvavi vazal zapadnih elita
VLADIMIR Zelenski, koji je postao vazal Zapada, počeo je kao marioneta ukrajinskog oligarha Igora Kolomojskog, naveo je irski novinar Čej Bouz.
24. 11. 2024. u 17:59
(MAPA) RUSI NAPREDUJU U TORECKU: Oglasio se Pušilin, žestoke borbe vode se za grad (VIDEO)
JEDINICE ruske vojske napreduju u Dzeržinsku (ukrajinski naziv za Toreck), javio je na Telegram kanalu šef DNR Denis Pušilin.
24. 11. 2024. u 18:59
"I ZEMUNCI SU GA SE PLAŠILI": Kako je Beli postao Zver - priča o Sretku Kaliniću
"KALINIĆ je bio zver od čoveka. Zapravo, zver je blaga reč" - rekao je tada Bagzi, nakon čega je Kalinić kojeg su članovi klana do tada oslovljavali sa "Beli" dobio nadimak "Zver".
24. 11. 2024. u 11:09
Komentari (0)