Srebrna medalja za vizuelni identitet za EKSPO 2027 Beograd

Novosti online

25. 07. 2024. u 18:12

BRENDING projekat za EKSPO 2027 Beograd, koji je kreirao naš renomirani dizajner Saša Vidaković sa svojim londonskim timom SVIDesign, osvojio je prestižno međunarodno priznanje za ovaj rad.

Сребрна медаља за визуелни идентитет за ЕКСПО 2027 Београд

Foto: EKSPO

Srebrna nagrada dodeljena je od strane izdavačke kuće Graphis u okviru tradicionalne godišnje dodele nagrada Design Awards za 2025. godinu i postaće deoGRAPHIS Design Annual štampanog izdanja, jednog od najvažnijih globalnih izdanja u ovoj oblasti.

Konkurs za ovo važno priznanje organizuje se svake godine u oblasti dizajna, brandinga, ali i njegovoj primeni na plakatima, ambalaži, fotografijama. Hiljade timova iz čitavog sveta tada prijavljuje svoje radove, sa željom da postanu deo dizajn istorije i dobiju legendarni G trofej.

Nagrađeni brending projekat za EXPO 2027 Beograd, dizajner Saša Vidaković sa svojim timom SVIDesign, baziran je na prepoznatljivom logotipu ove manifestacije, koji simbolizuje odraz Beogradske tvrđave u vodi na ušću Save u Dunav, dok upečatljive boje logoa predstavljaju igru svetla u različitim trenucima u toku dana.

Vidaković otkriva da je tokom godina, sa svojim timom dobio nekoliko istaknutih nagrada Graphis-a u raznim kategorijama, dok su ove godine za konkurs prijavili samo jedan rad - brending projekat za EHPO 2027 u Beogradu.

- Među više od hiljadu priloženih radova iz celog sveta dobili smo srebrenu nagradu što je fantastičan uspeh i čini me izuzetno ponosnim što smo svrstani među trenutno najistaknutijim dizajn projektima ove planete - izjavio je Vidaković.

Izdavačka kuća Graphis, iz Njujorka, stoji iza jednog od prvih časopisa specijalizovanih isključivo za grafički dizajn, sa tradicijom dugom 80 godina, koji služi kao referenca mladim i afirmisanim dizajnerima, malim i velikim dizajn agencijama iz celog sveta.

Podsetimo, EXPO 2027 Beograd biće održan u Beogradu u periodu od 15. maja do 15. avgusta 2027. godine sa temom „Igraj za čovečanstvo: sport i muzika za sve“. Očekuje se da će se tokom 92 dana trajanja manifestacije u Beogradu okupiti više od 3 miliona posetilaca, kao i predstavnici više od 120 zemalja, koje će predstaviti svoje viđenje teme izložbe.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
pogledaj sve

Komentari (0)

ALTA BANKA PROSLAVILA SLAVU SVETOG ARHANGELA MIHAILA: Tradicija u cilju očivanja vrednosti