POČELA OBNOVA MOSTA U KARAKAJU: Prva obnova objekta od 1972. godine kada je izgrađen

D. St.

21. 08. 2024. u 11:15

OBNOVA mosta u Karakaju, na kome je, zbog oštećenja, zabranjen saobraćaj kamionima preko pet tona od 8. aprila ove godine, počela je juče ujutru. Ovu informaciju objavio je na društvenoj mreži "Iks" ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture (MGSI) Goran Vesić.

ПОЧЕЛА ОБНОВА МОСТА У КАРАКАЈУ: Прва обнова објекта од 1972. године када је изграђен

Foto: Ministarstvo građevine

- Kako je i predsednik Srbije Aleksandar Vučić obećao građanima Malog Zvornika. Odmah pošto su konstatovana oštećenja Ministarstvo građevinarstva je raspisalo tender za obnovu mosta, izabralo najpovoljnijeg izvođača i potpisalo ugovor - napisao je ministar.

Naručilac radova je Ministarstvo građevine, saobraćaja i infrastrukture, a investitor JP "Putevi Srbije".

U saopštenju iz MGSI navodi se da je započeta rekonstrukcija mosta Karakaj preko reke Drine na državnom putu IB reda broj 26 na deonici Mali Zvornik - Granica Srbije i Bosne i Hercegovine u mestu Karakaj:

Nastavlja se brza saobraćajnica

JOŠ jedna dobra vest je stigla u Mali Zvornik. Ovaj grad će biti povezan na brzu saobraćajnicu Šabac—Loznica. Kako su najavili nadležni, kada, krajem godine bude završen ovaj put, nastaviće se radovi od Loznice ka ovom gradiću, a to će osim za ovaj deo zapadne Srbije biti značajno i za gradove na istoku Republike Srpske.

- Ukupna dužina mosta između čeonih zidova obalnih stubova iznosi 322,4 metra, dok je širina mosta 10,6, a samog kolovoza sedam metara i obostranih pešačkih staza po 1,80. Glavni nosač kolovozne konstrukcije je prethodno napregnuti betonski sanduk koji leži na osam stubova. Most je izgrađen 1972. godine i ovo je prva rekonstrukcija mosta od njegove izgradnje. Radovima je obuhvaćena sanacija glavnog nosača sa izradom nove kolovozne konstrukcije sa pešačkim stazama i pripadajućim ogradama i stubovima javne rasvete, zamena ležišta, ojačanje stubova mosta i izrada novog sistema odvodnjavanja površinskih voda.

Iz MGSI preciziraju da je od aprila 2024. godine most zatvoren za težak saobraćaj. U toku obavljanja radova saobraćaj će se odvijati naizmeničnim propuštanjem jednom saobraćajnom trakom i biće regulisan semaforima. Rok za završetak radova je devet meseci, ali izvođač je uveren da čitav posao može da završi do kraja godine ukoliko sve državne službe budu radile da se projekat realizuje. Vrednost radova je 560 miliona dinara sa PDV-om. 

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
pogledaj sve

Komentari (0)

ALTA BANKA PROSLAVILA SLAVU SVETOG ARHANGELA MIHAILA: Tradicija u cilju očivanja vrednosti