DIREKTOR KORIDORA SRBIJE: Pušteno je u saobraćaj 350 km auto-puteva i magistrala

Tanjug

03. 09. 2021. u 16:05

DIREKTOR Koridora Srbije Aleksandar Antić izjavio je danas da su stotine izgrađenih kilometara puteva i onih čija je gradnja u toku rezultat činjenice da je "zemlja ojačala", ali i velike posvećenosti, energije i ritma koji je nametnuo predsednik Aleksandar Vučić.

ДИРЕКТОР КОРИДОРА СРБИЈЕ:  Пуштено је у саобраћај 350 км ауто-путева и магистрала

Foto: Koridori Srbije

-Kada saberemo sve što je u Srbiji urađeno do 2012. manje je od onoga što je od tada urađeno, ili se radi ili je u početnoj fazi, rekao je Antić za TV Tanjug.

-Od 2012. godine do danas izgrađeno je i pušteno u saobraćaj nešto malo manje od 350 km, autoputeva i brzih saobraćajnica, pušteni su istočni i južni krark Koridora 10, Miloš veliki, delovi obilazice oko Beograda, ... a u ovom trentuku realizuje se 324,6 kilometara puteva, rekao je Antić i naglasio da ne pravi razliku između onoga što rade Koridori Srbije i Putevi Srbije, jer "sve to Srbija gradi".

Ovo je kako kaže, istorijski momenat koji Sbrija treba da iskoristi, a to je posledica stabilnosti i percepcije državnog vrha i vlade da ulažu u ključne infrasturktune projekte, što je, dodaje, važno za našu ekonomiju.

Svaki putni pravac, kako kaže, nije samo saobraćajnica već motiv za građane da ostanu tu da žive, a ujedno je i poziv za nove investitore, za kapitalna ulaganja.

Antić koji je pobrojao sve puteve koji su izgradnji u Srbiji rekao je da se očekuje uskoro i ulaz u tunel Iriški venac, koji će biti najduži u Srbji, dugačak 3,5 kilometara. a oslobodiće Frušku goru teškog terentnog sabobraćaja.

Podsetio je da se radi most preko Save kod Šapca, da je realizacija 43 procenta, da kao i na autoputu Ruma Šabac....

Trenutno je najveći intenzitet radova od Pojata do Kruševca, rekao je i naglasio da se nada da će do marta dovesti autoput do Kruševca.

Izrazio je očekivane da će sredinom 2023. biti gotova deonicu Kraljevo - Čačak, a da će se do sredine 2024. spojiti od Kruševca do Kraljeva.

Naveo je i da uspevaju da prevaziđu nedostatak radnika iako se zna da nema građevinskog inženjera na birou, da nema kamiona i mašine koji stoji i da ljudi rade punom parom.

Dodaje da se 1. novembra očekuje početak radova na "autoputu mira" na sektoru od Niša do Merošine.

-Ključni motor razvoja je posvećenost, fokusiranost, neverovatan ritam rada koji je nametnuo predsednik Vučić, rekao je Antić.

Naglasio je da je za sve to važna i politčka stabilnost između najznačajnih partija koje vode Aleksandar Vučić i Ivica Dačić.

-Nemojte nikada da zaboravite da je Srbija 2012. bila u teškoj i kompleksnoj finansijskoj sitauciji, sve je bilo pred pucanjem, hrabre odluke da se 2014, godine ide u ekonomsku konsolidaciju su otvorili ovu perspektivu, rekao je Antić.

Politička ekonomska stablnost, putevi, mogućnost snabdevanja elektricnom energijom i gasom su ključni elemetni za investicije, kao i radnici visokokvalitetni obrazovani koji mogu da učestvuju u visokotehnološkim projektima, rekao je Antić i dodao da Srbija sve to ima.

BONUS VIDEO - DOGAĐAJ NA KOJI SE ČEKALO DECENIJAMA: Pre dve godine otvoren je auto-put "Miloš Veliki"

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
DNEVNIK STEPINCA ZAGREB KRIJE DECENIJAMA: Intervju - Prof. dr Predrag Ilić, autor trotomne studije o zločinima u NDH

DNEVNIK STEPINCA ZAGREB KRIJE DECENIJAMA: Intervju - Prof. dr Predrag Ilić, autor trotomne studije o zločinima u NDH

O NEKADAŠNjEM zagrebačkom nadbiskupu Alojziju Stepincu (Brezarić, 1898 - Krašić, 1960) i njegovoj ulozi u Nezavisnoj Državi Hrvatskoj tokom Drugog svetskog rata, objavljen je u Republici Hrvatskoj ogroman broj istoriografskih i hagiografskih knjiga, zbornika radova, feljtona, članaka, ali ne i njegov dnevnik u pet knjiga, koji je vodio od 30. maja 1934. do 13. februara 1945. godine.

15. 12. 2024. u 13:55

Komentari (0)

ĐOKOVIĆ TAJ TROFEJ NIKADA NIJE OSVOJIO, FEDERER ČAK 13 PUTA: Ovaj put priznanje otišlo u ruke Novakovog prijatelja (VIDEO)