PRAVE NAJVEĆI PROJEKAT U EVROPI: Slovenački milijarderi kupili na hiljade hektara zemlje u Vojvodini

Novosti onlajn

24. 08. 2021. u 15:39

NAJBOGATIJI Slovenci, bračni par Iza i Samo Login, osnivači kompanije „Autfit 7“, zaslužne za planetarnu hit aplikaciju Toking Tom, koju su prodali kineskoj kompaniji za milijardu dolara, kupili su na hiljade hektara zemlje u Vojvodini.

ПРАВЕ НАЈВЕЋИ ПРОЈЕКАТ У ЕВРОПИ: Словеначки милијардери купили на хиљаде хектара земље у Војводини

Omeđene njive u Vojvodini

Loginovi su u Banatu kupili više od 4.000 hektara zemlje.

-Oni na 3.800 hektara hoće da uspostave organsku poljoprivrednu proizvodnju. To će biti najveća platforma organske poljoprivredne proizvodnje, ja sam potpuno uveren, u čitavoj Evropi - rekao je za Telegraf Biznis ministar poljoprivrede Branislav Nedimović.

Nedimović ističe da se poslednjih godina sve više poljoprivrednika odlučuje na organsku proizvodnju i istakao da je u Srbiji pod organskom poljoprivrednom proizvodnjom oko 24.000 hektara zemlje.

Popularnost organske hrane je sve veća i u svetu i kod nas, zbog čega su cene više 20 do 50 odsto u odnosu na cene konvencionalne hrane. Osim toga, dodatni motiv za organsku proizvodnju jesu i subvencije države od 11.500 dinara po hektaru.

Paradoks je međutim, da umesto da rastu, površine pod organskom proizvodnjom u Srbiji se smanjuju - za godinu dana za oko hiljadu hektara. Proizvođači kažu da ni znatno veća cena ne može da pokrije skupu proizvodnju i da im nedostaju radnici.

Iza i Samo Login imali su 60 odsto udela u kompaniji „Autfit 7“, dok je ostatak bio u vlasništvu ukupno 120 ljudi.

Pored aplikacije „Toking Tom“, imaju i veoma posećen Jutjub kanal sa devet miliona pretplatnika i 9,4 milijardi pregleda.

Holding „Autfit7“ ima sedište u Londonu i poreski je obveznik Kipra. Ima 14 kćeri firmi u Londonu, Ljubljani, na Kipru, u Švajcarskoj, Južnoj Koreji, Hong Kongu, Kini i SAD.

rs.sputniknews.com

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE