MLADA kompanija "Hof" iz Beograda, proizvođač domaćih sokova od aronije, jedan je od nosilaca žiga "Čuvarkuće" Privredne komore Srbije. U toj kompaniji očekuju da će žig kao potvrda domaće proizvodnje i kvaliteta pomoći njihovim proizvodima da budu vidljiviji i da postanu prepoznatljiv brend na tržištu Srbije. Motiv da se uključe u projekat "Stvarano u Srbiji", u kompaniji su našli i u potrazi za rešenjima i podrškom u prevazilaženju krize izazvane koronom i smanjenog poslovanja kroz HORECA kanale.
RUSIJA čak i sada snabdeva proizvodima takozvane neprijateljske zemlje i to sa udelom od oko 15 odsto u ukupnom izvozu, rekla je danas generalna direktorka Ruskog izvoznog centra Veronika Nikišina.
BROJ 5G mobilnih pretplatnika u Kini premašio je krajem novembra jednu milijardu, što predstavlja prekretnicu na kineskom tržištu telekomunikacija koje je vodeće u svetu, navodi se u izveštaju kineskog ministarstva industrije i informacionih tehnologija (MIIT) objavljenom u ponedeljak.
EVROPSKA unija prazni svoja skladišta gasa najbržim tempom od energetske krize pre tri godine, jer hladnije vreme povećava potražnju, a Stari kontinent se istovremeno suočava s padom uvoza preko mora.
AGENCIJA za licenciranje stečajnih upravnika objavila je da je postupak prodaje „Vršačke pivare“ bio neuspešan, jer nije stigla ni jedna ponuda zainteresovanih kupaca.
Komentari (0)