DOMAĆE KUĆNE TKANINE ČUVARKUĆA DOMA: Jagodinski "Tekstil" prvi dobio žig
KOMPANIJA "Tekstil" u Jagodini, proizvođač kvalitetnog tekstila za svaku prostoriju u kući, kvalitetom i tradicijom, a pre svega poslovnom filozofijom i težnjom da utemelji poziciju na tržištu i unapredi prepoznatljivost proizvoda kod potrošača, imaće važan posao promotera proizvoda sa žigom "Čuvarkuće" u industriji u kojoj je sve manje domaćih proizvođača.
Uspešna priča jagodinskog "Tekstila", prve kompanije tekstilnog sektora Srbije, koja je kandidovala proizvode za žig "Čuvarkuća", u okviru projekta "Stvarano u Srbiji" Privredne komore Srbije, počinje kao i mnoge druge, u maloj porodičnoj radionici.
Pređeni put od preduzetnika sa jednom, osnovnom mašinom u maloj radionici, do proizvođača sa najsavremenijom opremom za proizvodnju tekstila, linijama za proizvodnju punila i termovate, za izradu jorgana, prekrivača i pokrivača, štepomatima, opremom za vez i digitalnu štampu, nije bio ni lak ni brz, ali su se trud, odgovornost, posvećenost vrednostima, pre svega, ljudima koji tu vrednost stvaraju, isplatili.
Pionir u privatnom preduzetništvu, u ovoj oblasti, "Tekstil" je iz godine u godinu povećavao obim proizvodnje, podizao nove objekte, inovirao tehnologiju, zapošljavani su obučeni radnici. Zahvaljujući timu visokoobučenih radnika u proizvodnji, timu dobrih menadžera, praćenju trendova u oblasti tekstila za domaćinstvo, kao i savremenoj tehnologiji i stalnim investicijama, firma je u usponu. Mašina za vez i digitalnu štampu su novije investicije, sa ciljem da se odgovori na zahteve potrošača.
Na gornjoj lestvici vrednosti ove proizvodne kompanije jesu ljudi, posvećenost dugoročnom ulaganju u zaposlene koji znanjem i kreativnošću stvaraju trajnu vrednost.
- Trenutno imamo oko 120 zaposlenih, nalaženje novog kadra je izazov, pa je kompanija ušla i u program Vlade Srbije "Moja prva plata", sa ciljem da pronađe i zaposli nove mlade ljude - govori Marina Mišić, marketing koordinator kompanije "Tekstil".
Tržišno iskustvo "Tekstila", kada je u pitanju izvoz, obuhvata plasman u Makedoniji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Sloveniji, Nemačkoj, Grčkoj i Austriji, a želja je pokrivanje i drugih zemalja EU. Na domaćem tržištu teže proširenju liste maloprodajnih objekata i trgovinskih lanaca sa kojima sarađuju.
Novu energiju unose i mlađi članovi porodice, koji 2011. godine kreiraju sopstveni brend "Bebi tekstil", u koji se od samih početaka ulaže mnogo ljubavi i pažnje. Znanje i iskustvo, u sinergiji sa vizionarskim idejama nove generacije, doprineli su da nastane poseban tekstilni program maštovitog dizajna mladog kreativnog tima, od brižljivo biranih i tretiranih prirodnih materijala, koji prati bebe u zdravom odrastanju.
- Trudimo se da razmišljamo vizionarski i inovativne ideje pretvaramo u prave proizvode kroz kreativan timski rad, kao i kontakt sa kupcima i dobavljačima. U firmi promovišemo kulturu transparentne komunikacije, jer je to način da ostvarimo pun potencijal naših zaposlenih i da se kontinuirano razvijamo. Za nas održivost predstavlja materijal koji koristimo, a trudimo se da bude najbolji izbor i za ljude i za prirodu. Nastojimo da naši proizvodi traju i da kupac dugo uživa u njima. Garanciju kvaliteta materijala korišćenih u proizvodnji potvrđuje sertifikat OEKO-TEX Standard 100, koji podrazumeva proizvod u skladu sa ekološkim standardima, bez štetnih supstanci - kaže Milorad Pavlović, direktor Bebi programa kompanije "Tekstil", koji sa suprugom Jelenom uspešno razvija nove programe, proširujući asortiman "Tekstila".
Novina je i tekstilni program za kućne ljubimce koji obuhvata krevete, jastuke, prekrivače, zaštitu za automobil prilikom prevoza pasa i mačaka, a već je prepoznat na tržištima i našao je put do kupaca.
NA LISTI 71 PROIZVOD
Još od prve prezentacije projekta "Stvarano u Srbiji" bili smo motivisani da proizvode obeležimo žigom "Čuvarkuća". Da pokrenemo ovaj deo tržišta, utemeljimo poziciju u Srbiji, produbimo odnos sa partnerima, posebno sa kupcima, istakla je Jasmina Petronijević, rukovodilac proizvodne hale "Tekstila".
- Za sada je 71 naš proizvod ostvario pravo na žig - kazala je Petronijević. - Jedna od prednosti naše proizvodnje je da kupujemo sirovo vlakno, kompletno ga obrađujemo, a sami pravimo punilo za jorgane, deke, prekrivače i pokrivače, kao i termo vatu od sirovog materijala. Šijemo i ambalažu za proizvode.
Posebnost ovih proizvoda, prema rečima Nemanje Jovanovića iz Udruženja za tekstil Privredne komore Srbije, jeste u kvalitetu materijala, načinu proizvodnje i modernom dizajnu.
Preporučujemo
"TRAMP BIO OPSEDNUT TIME" Merkelova otkrila brojne tajne pred izlazak njenih memoara
BIVŠA nemačka kancelarka Angela Merkel u intervjuu pred izalazak njenih memoara govorila je, između ostalog, o tome šta novoizabrani predsednik SAD misli o nemačkim automobilima, otkrila da li su joj bile poznate namere ruskog predsednika Vladimira Putina i kako je pokušavala da spreči "invaziju na Ukrajinu", navela je ko joj je pomogao da izbegne regrutaciju za Štazi i šta bi trebalo da uradi njena partija kako bi pobedila na predstojećim izborima u Nemačkoj.
23. 11. 2024. u 16:52
BRITANCI OBJAVILI ZASTRAŠUJUĆU MAPU: "Orešnik" može da stigne do bilo kog evropskog grada za manje od 20 minuta (MAPA)
BRITANSKI list "Dejli mejl" ocenio je da bi balistička raketa "orešnik" mogla da stigne do bilo kog evropskog grada za manje od 20 minuta.
23. 11. 2024. u 15:58
POTPREDSEDNIK SAD UMRO TOKOM ODNOSA: Bio sa 50 godina mlađom ljubavnicom, Bela kuća nije znala kako da saopšti vest o smrti
BIO JE to 27. januar 1979. godine. U 1 ujutro, portparol porodice Nelsona Rokfelera objavio je zvaničnu izjavu za štampu. Bivši potpredsednik preminuo je U 71 godini života ranije te večeri.
22. 11. 2024. u 18:36
Komentari (0)