Coca-Cola HBC Srbija ulaže u edukaciju mladih i njihov profesionalni razvoj

Novosti online

13. 04. 2023. u 09:35

JEDAN od glavnih ciljeva održivog poslovanja kompanije Coca-Cola HBC je ulaganje u edukaciju mladih ljudi i podrška njihovom profesionalnom razvoju o čemu svedoči impozantan podatak da je više od 10.000 mladih u Srbiji i 18.000 u regionu, dobilo priliku da kroz Projekat „Coca-Cola podrška mladima” steknu nova znanja i veštine i time ojačaju svoju poziciju na tržištu rada.

Coca-Cola HBC Србија улаже у едукацију младих и њихов професионални развој

Foto: PKS

Projektom osnaživanja mladih konkurisali su za Nacionalnu nagradu za društveno odgovorno poslovanje Đorđe Vajfert koju dodeljuje Privredna komora Srbije.

- U Coca-Cola HBC Srbija verujemo da je ulaganje u profesionalni i lični razvoj mladih, ulaganje u bolju budućnost svih nas. Zato Projektom „Coca-Cola podrška mladima” sedmu godinu zaredom pružamo veštine neophodne za start i razvoj karijere - izjavila je Tijana Grujić, menadžerka za partnerstvo sa zajednicom u Coca-Cola HBC Srbija.

Projekat je, objašnjava, namenjen osnaživanju mladih sa akcentom na „NEET“ populaciju, odnosno, mlade koji nisu ni u sistemu edukacije ni u radnom odnosu.

- Tokom besplatnih interaktivnih edukacija u okviru Projekta, mladi stiču teorijska i praktična znanja iz oblasti društvenih, životnih i poslovnih veština, kako bi lakše došli do posla, dalje razvili svoju karijeru ili čak pokrenuli sopstveni biznis - kaže Grujić.

Program Coca-Cola podrška mladima realizuje se od 2017. godine i omogućava mladima od 18 do 30 godina iz cele Srbije da unaprede lične i profesionalne veštine, kako bi lakše došli do posla ili pokrenuli sopstveni biznis. Za šest godina trajanja projekta u Srbiji je osnaženo preko 10.000 mladih. Program se, u skladu sa zahtevima tržišta i okolnostima u društvu, menjao i prilagođavao.

Koncept predavanja je sa programa uživo prešao na onlajn koncept kada je krenula epidemija virusa kovid 19 , kako bi održali kontinuitet edukacije i u izazovnim vremenima. Predavanja se sada prate putem veb platforme uživo, a teme se pažljivo biraju tako da budu aktuelne i korisne, da pomognu mladima da saznaju nešto novo što će im pomoći da budu konkurentniji na tržištu rada. Svi materijali snimljeni uživo ostaju na platformi i može im se pristupiti naknadno. Sadržaj platforme trenutno čini preko 30 video predavanja i mentorskih sesija, virtuelne učionice, test samoprocene, kao i deset video modula.

Program i teme predavanja se neprestano dopunjuju, menjaju i prilagođavaju zahtevima mladih, kao i zahtevima tržišta, poslovnog, ali i socijalnog okruženja.

- Broj mladih koji prate predavanja uživo ili na platformi, se sa svakim novim ciklusom povećava, što govori o kvalitetu i aktuelnosti sadržaja koji stvaramo - istakla je Grujić.

Motiv za pokretanje projekta je da se, nakon formalnog obrazovanja, kvalifikacije mladih ljudi dodatno unaprede znanjima koja zahteva tržište rada. Znanje, veštine i energija koju donose mlade, obrazovane generacije su glavni generator promena i razvoja privrede jednog društva, tako da je doprinos njihovom karijernom razvoju, doprinos celoj privredi Srbije.

Coca-Cola HBC se na nivou cele grupe obavezala da će kroz programe osnaživanja mladih do 2025. godine pružiti obuku za milion mladih ljudi, a Coca-Cola HBC Srbija kroz Program podrške mladima, značajno doprinosi ovom cilju.

Nacionalnu nagradu za društveno odgovorno poslovanje Đorđe Vajfert Privredna komora Srbije dodeljuje od 2007. godine. Nagrada je priznanje laureatima, ali i podsticaj ostalim organizacijama da osim poštovanja zakonske regulative, kao podrazumevanog minimuma, dodatnim aktivnostima društvu, lokalnoj zajednici i životnoj sredini, vraćaju više od onog što od njih uzimaju.

Deveti konkurs za nagradu je bio otvoren do 10. januara ove godine, stiglo je 35 prijava (18 u kategoriji velikih, 10 u kategoriji malih i mikro privrednih društava i 7 u kategoriji srednjih), a proglašenje dobitnika će biti u maju ove godine.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
pogledaj sve

Komentari (0)

NEVEROVATNI POPUSTI DO KRAJA MESECA! Ne propustite priliku za veliku uštedu