NAJVEĆA DONACIJA ZVEČANSKOJ U POSLEDNJIH 10 GODINA: Na "Donatorskoj večeri" Željka Mitrovića skupljeno 130.000 evra

Промо

27. 09. 2024. u 14:00

ČAK 20 najvećih domaćih kompanija učestvovalo u donatorskoj večeri.

НАЈВЕЋА ДОНАЦИЈА ЗВЕЧАНСКОЈ У ПОСЛЕДЊИХ 10 ГОДИНА: На Донаторској вечери Жељка Митровића скупљено 130.000 евра

Foto: J Simonovic/ Pink Media Group

U Palati Mitrović održano je "Donatorsko veče" u kom je učestvovalo 20 velikih domaćih kompanija, koje su na prvi poziv Željka Mitrovića prihvatile učešće. "Donatorsko veče" bilo je posvećeno skupljanju sredstava za Centar za zaštitu odojčadi, dece i omladine Zvečanska, a jedan sto koštao je 500.000 RSD + PDV i novac je automatski bio uplaćen na račun Zvečanske.

Deo "Donatorske večeri" bila je i aukcija na kojoj su deca iz Zvečanske i ostalih ustanova prodavala svoje umetničke radove – i sa ponosom možemo da kažemo da je sinoć prikupljeno oko 15 miliona dinara, odnosno 130.000 evra, što je najveća donacija Zvečanskoj u poslednjih deset godina!

Domaćin humanitarnog bala bio je Željko Mitrović, a pored njega program su vodile Bojana Lazić i Katarina Nikolić.

- Večeras je 25. događaj od 30, povodom 30 godina Pinka. Za mene je najznačajniji događaj i zbog njega sam najsrećniji. Na našem humanitarnom balu imali smo dvadesetak stolova, koje su kupile velike domaće kompanije i na taj način direktno donirale Zvečanskoj i drugim ustanovama za brigu o deci bez roditeljskog staranja. Imali smo i aukciju – prodaju dečjih slika i u jednoj večeri smo skupili rekao bih oko petnaestak miliona za Zvečansku. Moram da se zahvalim svim kompanijama koje su učestvovale, jer su sve – na prvi poziv rekle DA. One su: Autoritas, Banca Intesa, M Enterijer, Travelland, Big Blue, Car Go, Orion Telekom, Matijević, Informer, Zlatiborac, MK Group, Imperial Jet, Pink Media Group, Teatar Odeon, PR-DC, City Records, Gigatron, Proton System i Info Media Group. Big Bend iz Novog Sada je zadužen za dobru zabavu. U najavi ovog događaja sam rekao da očekujem da će se domaće kompanije nadmetati, jer veliki broj srpskih kompanija ima socijalnu odgovornost – rekao je Mitrović.

Još jedan događaj u okviru kampanje 30 dana – 30 događaja protekao je više nego uspešno. Svima je više nego jasna spona Mitrovića sa Zvečanskom i njenim štićenicima, koja traje preko deceniju i po, te nema sumnje da ćemo slične aktivnosti moći da vidimo i u bliskoj budućnosti, a sasvim je sigurno da je ovo tek prvi od mnogo humanitarnih događaja koji će se održavati u Palati Mitrović.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

EVO KAKO DO KARATA ZA VEČITI DERBI: Crvena zvezda poslala obeveštenje pred meč sa Partizanom