HUMANITARNO KULINARSKO TAKMIČENJE U METRO HORECA CENTRU

Promo

07. 06. 2024. u 12:38

PRVU nedelju juna kompanija METRO Cash &Carry Srbija obeležila je kao Nedelju robnih marki, u okviru koje je centralno dešavanje bilo celodnevno kulinarsko takmičenje profesionalnih kuvara iz cele Srbije.

ХУМАНИТАРНО КУЛИНАРСКО ТАКМИЧЕЊЕ У МЕТРО HORECA ЦЕНТРУ

Učesnici takmicenja, članovi zirija, predstavnici METRO-a i HoReCa centra/Foto: Željko Kovačević

Takmičenje je održano u METRO HoReCa centru, a učesnici su imali zadatak da naprave jela od namirnica iz bogatog asortimana METRO robnih marki.

U izboru stručnog žirija, koji su činili predstavnici METRO-a, šef Filip Ćirić i drugi predstavnici struke, za pobednicu takmičenja proglašena je Anđela Traživuk, koja je osvojila vaučer u vrednosti od 500 EUR za kupovinu u METRO-u. Kulinarsko takmičenje je imalo i humanitarnu notu, jer je svaki kuvar uz prijavu mogao da nominuje i jednu srednju ugostiteljsku školu, koja će u slučaju njihove pobede dobiti donaciju u vidu proizvoda iz METRO ponude u vrednosti od 2.000 EUR. Pobedom Anđele, donaciju je dobila Ekonomsko-trgovinska škola iz Smedereva, koju je Anđela nominovala.

Kulinarsko takmicenje u HoReCa centru/Foto: Željko Kovačević

Dodeljena je i motivaciona nagrada, koja je otišla u stručne ruke mladog kuvara Filipa Simića.

Podsetimo, METRO je jedna od prvih internacionalnih kompanija koja je u Srbiji predstavila i uvela proizvode iz asortimana privatnih robnih marki.

Kulinarsko takmicenje u HoReCa centru 2/Foto: Željko Kovačević

- Kao jedini pravi veletrgovac na srpskom tržištu, mi težimo da uvek budemo pouzdan partner profesionalnih kupaca, pre svega ugostitelja i malih, samostalnih trgovaca, što znači da naša ponuda asortimana i usluga mora biti pre svega kvalitetna, stabilnog snabdevanja i da u pogledu cena odgovara potrebama svih grupa profesionalnih kupaca. Ovi principi leže u osnovi naše ponude bogatog asortimana sopstvenih robnih marki, kako lokalnih proizvoda, tako i onih poreklom iz celog sveta - izjavio je André Rinnensland, generalni direktor kompanije METRO Cash & Carry Srbija.

Pobednica Anđela Traživuk sa članovima žirija/Foto: Željko Kovačević

Kao deo obeležavanja Nedelje sopstvenih robnih marki, METRO je odlučio i da započne dugoročno humanitarno partnerstvo sa organizacijom Zvuci Srca, kroz donaciju proizvoda iz asortimana robnih marki za potrebe njihovih radnih centara i kafića.

U okviru Nedelje robnih marki, METRO je spremio i jedinstvenu "1+1" ponudu u okviru koje kupci mogu pronaći odličnu selekciju iz asortimana METRO robnih marki, gde kupovinom jednog artikla drugi dobijaju po simboličnoj ceni za 1 dinar.

Filip Simić sa članovima žirija/Foto: Željko Kovačević

METRO Cash & Carry Srbija deo je METRO Grupe sa sedištem u Nemačkoj (METRO AG), vodećeg veletrgovca hranom koji posluje u 30 zemalja. Kompanija u Srbiji posluje od 2005. godine, zapošljava oko 1200 ljudi, vodeći je domaći veletrgovac hranom i usmerena je na snabdevanje ugostiteljskog sektora i malih nezavisnih trgovaca. METRO robne marke nude odličan kvalitet, namenjen pre svega profesionalnim kupcima i uključuju brendove Aro,  METRO Chef, Fine Life, Rioba, METRO Premium, METRO Professional, Sigma i Tarrington.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MLADIĆI ROĐENI OVE GODINE ĆE PRVI U VOJSKU: General Mojsilović otkrio sve detalje o služenju vojnog roka

MLADIĆI ROĐENI OVE GODINE ĆE PRVI U VOJSKU: General Mojsilović otkrio sve detalje o služenju vojnog roka

NAČELNIK Generalštaba Vojske Srbije general Milan Mojsilović rekao je u emisiji "Takovska 10" da Srbija kasni sa uvođenjem obavezne vojne obaveze. Suština je da se izgradi odbrambeni kapacitet Srbije, svaki dan i svaku godinu koju čekamo, gubimo generacije mladih vojnika, rekao je general Mojsilović. U jednoj klasi računamo do 20.000 vojnika-regruta, na godišnjem nivou, dva i po meseca po pet hiljada njih u jednoj klasi, odnosno ciklusu, rekao je Mojsilović uz napomenu da će prvo biti regrutovani mlađi vojnici, počev od 2006. godišta.

25. 09. 2024. u 22:01

Komentari (0)

TURIZAM KAO FAKTOR MIRA: Obrazovno i duhovno iskustvo koje širi um