JOŠ MALO NOVCA ZA LEČENJE FALI: Ilinki je dugo stajala 0 na računu, ali je Srbija ustala i za 2 dana skupila 500.000 dinara

Novosti online

12. 04. 2022. u 17:36

ILINKA Erić (62), koja boluje od zloćudnog tumora dojke u IV stadijumu, sve je bliža svom cilju kada je u pitanju prikupljanje novca za lečenje.

ЈОШ МАЛО НОВЦА ЗА ЛЕЧЕЊЕ ФАЛИ: Илинки је дуго стајала 0 на рачуну, али је Србија устала и за 2 дана скупила 500.000 динара

Foto: Budi human

Do pre dva dana, na njenom računu je stajala velika i bolna nula, ali je akcijom i uplatama humanih ljudi za sada skupuljeno nešto više od pola miliona dinara. Podsećamo, potrebno joj je 670.000 dinara, za lečenje, specijalističke preglede, laboratorijske analize, lekove, suplemente, rehabilitaciju i putne troškove.

Foto: Budi human

Dakle, ostalo je da se prikupi još nešto više od 1.000 evra za ova hrabra žena ostvari svoj cilj. Sad je najbitnije da se nastavi sa slanjem SMS poruka i skupljanjem novca.

Ilinkin život naglo se promenio nakon jedne posete lekaru. Njoj je 2020. godine na rutinskom pregledu urađena detaljna dijagnostika koja je pokazala zastrašujuću dijagozu stručnog naziva Dg.C50.8 Neoplasma malignum mammae limites transiens tj. zloćudni tumor dojke u IV stadijumu.

Kako bi Ilinka pobedila opaku bolest i do kraja sakupila sumu koja joj je sada neophodna, potrebni smo joj svi mi da joj pomognemo svojim donacijama.

Da Ilinka pobedi opaku bolest! Budimo humani! Pomozimo Ilinki!

Slanjem SMS poruke: Upišimo 1246 i pošaljimo SMS na 3030

Slanjem SMS poruke iz Švajcarske: Upišimo human1246 i pošaljimo SMS na 455

Uplatom na dinarski račun: 160-6000001381599-62

Uplatom na devizni račun: 160600000138154336 IBAN: RS35160600000138154336 SWIFT/BIC: DBDBRSBG

Uplatom platnim karticama putem linka: E-doniraj 

Uplatom sa vašeg PayPal naloga putem linka: PayPal

(Telegraf.rs)

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: Deca iz SOS Dečjeg sela Srbija osvojili javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE.