SMENJENA ZBOG AVIO-REKLAME OD 3,6 MILIONA EVRA: Kako je razrešena dužnosti direktorka NTO Crne Gore

I. D. STOJADINOVIĆ

13. 04. 2021. u 00:15

IZVRŠNI odbor Nacionalne turističke organizacije Crne Gore razrešio je dužnosti direktorku Željku Radak Kukavičić, a za vršioca dužnosti direktora NTO odabrana je Ana Marković Tripković, dosadašnja šefica Kancelarije za evropske integracije i saradnju u Opštini Budva.

СМЕЊЕНА ЗБОГ АВИО-РЕКЛАМЕ ОД 3,6 МИЛИОНА ЕВРА: Како је разрешена дужности директорка НТО Црне Горе

Foto: B. Dabić

Kako je saopšteno iz Ministarstva ekonomskog razvoja, Radak Kukavičićeva smenjena je nakon što su prilikom analize poslovanja NTO utvrdili nekoliko elemenata nesavesnog, nemarnog i nepravilnog obavljanja dužnosti.

Iz resora na čijem čelu je ministar Jakov Milatović naveli su da je predmet analize primarno bio Ugovor o poslovno-tehničkoj saradnji u vezi sa aktivnostima na promociji Crne Gore kao turističke destinacije, koji je 2017. godine zaključen između NTO i "Montenegro erlajnsa" u iznosu od 3,6 miliona evra, koji je NTO u kompletnom iznosu uplatila avansno.

- Predmetni ugovor je do sada bio pod oznakom tajnosti. U analizi ovog ugovora, utvrđena je netransparentnost namene sredstava, jer nije sadržao specifikaciju usluga sa pratećim cenovnikom. To znači da nije unapred precizirano na osnovu čega su formirane cene za date usluge koje se kasnije pojavljuju u izveštajima o sprovedenim aktivnostima "Montenegro erlajnsa" - navode iz Ministarstva.

Foto: In4s.net

"KOMERCIJALNI" LETOVI

UGOVORENE obaveze MA nisu u potpunosti realizovane u toku 2020. jer je u martu komercijalni avio-saobraćaj obustavljen. Ipak, MA je organizaciju specijalnih letova za povratak naših državljana u CG zbog pandemije virusa korona tretirao kao komercijalne letove i uračunao u promotivne aktivnosti koje su samim tim i naplaćene. Po ovom osnovu NTO nije inicirao ni smanjenje fakture, a ni raskid ugovora - saopšteno je iz MEK.

Kako objašnjavaju, za 2019. godinu i devet meseci 2020. za brendiranje na spoljnoj strani pet aviona izdvojeno je 420.000 evra, dok je za brendiranje zaglavaka na sedištima aviona utrošeno 315.000 evra. Brendiranje poslovnica u inostranstvu koštalo je 108.000 evra, a brendiranje aerodromskih šaltera 84.000 evra. Promocija u tri broja "Inflajt lukšuri" magazina plaćena je 27.000, a promocija putem sajta MA za 2019. čak 72.000 evra.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

ECOMONDO: Centralno mesto za dijaloge o održivim praksama, tehnološkim rešenjima i inovacijama