(НЕ)ПРИСТРАСНИ И (НЕ)ЗАВИСНИ? Новинари "Нове" јавно признали да мрзе Вучића
УРЕДНИЦА и новинарка новина и портала “Нова” јавно је признала да као уредница тог медија не може да буде симпатизер председника Србије Александра Вучића.
Она је објавила свој разговор са младим активистом листе "Александар Вучић - Србија не сме да стане".
Је л ви знате да сам ја новинарка, и то новинарка портала "Нова". Тешко да могу да будем симпатизер председника, сложићете се? - питала је она.
Осим што је је "тешко" на "Новој С" бити симпатизер Александра Вучића, такође је постало и нормално писати текстове који се баве најобичнијим и редовним активностима изборних актера, као што су позиви потенцијалним бирачима.
Међутим, да се иза свега крије синхронизована кампања против Вучића показују и подаци мониторинга извештавања током изборне кампање који откривају да је Н1 (исто власништво Јунајтед групе) у свом изборном програму, који је трајао 92 сата, 69,95% времена, односно приближно 65 сати, посветила садржају који негативно осликава председника Александра Вучића и листу коју предводи.
Исти случај је и на телевизији Нова С, која је у 89 сати изборног програма, чак 61,21% времена, или око 54 сата, користила за негативно приказивање председника Вучића и СНС.
Дакле, баш свака секунда и свака стотинка коју су Шолакови медији посветили председнику Вучићу била је - изразито негативна.
Запањујуће је како су Нова С и Н1 успеле овако нешто, а посебно имајући у виду ствари које су се у посматраном периоду дешавале у Србији.
Наиме, Шолакове телевизије нису пронашле ништа добро ни у томе што су у Србији изграђена два нова стадиона, један у Зајечару и један у Лозници, иако се нико не сећа када је последњи пут у Србији изграђен нови стадион. Вероватно је кључна замерка за два велелепна спортска објекта чињеница да су управо изграђени за време Александра Вучића.
Ни највећи сајам вина у овом делу Европе није могао да добије позитиван публицитет, само зато што је на његовом отварању био Александар Вучић. Уместо да се поносимо што смо домаћини догађаја као што је 'Винска визија Отвореног Балкана', медији Јунајтед групе покушали су да изврну руглу овај међународни догађај који има велики значај за све произвођаче вина у Србији.
Само ових неколико примера доказује да је оно што изгледа немогуће ипак могуће, да бело није увек бело, уколико Драган Шолак и Јунајтед група одлуче да је то ипак црно.
Анализа ових података показује очигледну пристрасност у медијском извештавању ових телевизија, што баца сенку на новинарске, етичке и моралне стандарде у извештавању. Показује и да је њима апсолутно неважно шта је добро и позитивно за Србију, док год тај успех и резултат могу да се припишу Александру Вучићу.
Овакав начин извештавања не само да указује на опасност медијске манипулације, већ и поставља питање о једностраном приказивању политичке стварности у Србији.
Мониторинг који је открио ову тенденцију обухватио је период од 1. новембра до 25. новембра за телевизију Н1, док је за Нова С мониторинг обављен од 1. до 24. новембра.
МЕРКЕЛОВА ПРОГОВОРИЛА О ПУТИНУ: Једну ствар посебно истакла - "Имао је осећај за то"
БИВША немачка канцеларка Ангела Меркел описала је у својим мемоарима први сусрет са Доналдом Трампом, а такође је говорила о руском председнику Владимиру Путину и Украјини. Одломке из књиге објавили су немачки медији.
21. 11. 2024. у 11:45
РУСИЈА ПОСТАЛА ГЛАВНИ "ИГРАЧ" У ЕВРОПИ: Ово се десило први пут од пролећа 2022. године
РУСИЈА је у септембру први пут од пролећа 2022. постала главни снабдевач гасом Европске уније, преноси РИА Новости, позивајући се на податке Евростата.
21. 11. 2024. у 11:32
МНОГИ НЕ ЗНАЈУ: Шта кнез Михаило показује прстом
СПОМЕНИК кнезу Михаилу Обреновићу на Тргу републике постао је главно градско састајалиште Београђана и њихових гостију. Међутим, од многих ћете чути да се састају не код Кнеза већ “код коња”.
21. 11. 2024. у 09:47
Коментари (14)