НАРАВНО, У НЕГАТИВНОМ КОНТЕКСТУ: Вучић главна звезда у програму Н1 и Нове С
НИЈЕ вест да телевизије Јунајтед групе нису објективне и непристрасне у свом извештавању. У овој кампањи Н1 и Нова С су чак и за своје стандарде отишле корак даље. Сву своју енергију усмерили су ка креирању садржаја који би председника Александра Вучића и власт Српске напредне странке представили у негативном светлу.
То показују егзактни подаци произашли из мониторинга једне агенције која се бави анализом извештавања медија у предизборној кампањи. Из тога се види намера Драгана Шолака да утиче на јавно мњење против Александра Вучића, користећи своје медије као платформу за најгоре увреде, јер очигледно да резултате Александра Вучића није могуће оспорити. Најефикасније средство против истине је лаж. Најефикаснија је лаж која се много пута понавља, а управо томе су посвећене Н1 и Нова С. Сате и сате програма су уложиле управо у то, и све своје капацитете упрегле су ка том циљу, газећи све новинарске, етичке и моралне стандарде.
Према подацима мониторинга, у периоду од 1. новембра до 25. новембра, телевизија Н1 је у свом изборном програму, који је трајао нешто више од 92 сата, чак 69,95% времена (64 сата, 54 минута и 12 секунди) посветила садржају који је Александра Вучића приказивао негативно. Остатак изборног програма, који је трајао око 27 сати, био је посвећен другим темама.
Сличан тренд забележен је и на телевизији Нова С у периоду од 1. до 24. новембра. Од укупно 88 сати и 53 минута изборног програма, 61,21% времена (54 сата, 23 минута и 39 секунди) искоришћено је за садржај који председника Вучића ставља у негативан контекст.
Остатак времена, односно 34 сата, 29 минута и 54 секунди, другим темама из кампање.
Анализа изборног програма телевизија Н1 и Нова С, у власништву Драгана Шолака, открива очигледан и систематски приступ у представљању Александра Вучића искључиво у негативном светлу. Ови подаци не само да потврђују пристрасност ових медија, већ и указују на стратегију која прелази границе обичне политичке критике, трансформишући се у непрекидну кампању усмерену против једног човека и листе коју предводи.
Овакво извештавање не само да доводи у питање етичке стандарде новинарства, већ и указује на потенцијалну опасност која произлази из медијске манипулације и једностраног приказивања политичке стварности. Да читава ситуација буде још бизарнија, Шолакове телевизије су пре месец дана истакле да неће емитовати политички маркетинг, а оно што грађани својим очима могу да виде и својим ушима чују је нешто потпуно супротно. Мада, они су можда и у праву јер се гајење мржње и блаћење Александра Вучичћа из дана у дан не може назвати политичким маркетингом, већ јефтином пропагандом која има за циљ увећање финансијског капитала власника ове две телевизије.
АЛАРМАНТНО! "ПРИПРЕМИТЕ ЗАЛИХЕ ЗА 72 САТА": Европа пред катастрофом, a ове земље у опасности
У ИЗВЕШТАЈУ о цивилној и војној спремности Европе, који је објављен у среду, наводи се како би становници Европске уније требало да прикупе залихе неопходних потрепштина у случају избијања рата или неке друге велике опасности, пише "Њузвик".
04. 11. 2024. у 16:15
ПУТИНУ У ПОМОЋ СТИЖЕ НАЈЕЛИТНИЈА ВОЈСКА: Шта је "Олујни корпус", једна од најмоћнијих специјалних јединица на свету
СЕВЕРНОКОРЕЈСКА појачања долазе усред назнака да се Русија бори с попуњавањем својих снага.
30. 10. 2024. у 12:37
КРИЛИ ЉУБАВ: Бане Мојићевић ПРИЗНАО за везу са Миленом Ћеранић
ПЕВАЧ Бане Мојићевић изненадио признањем.
04. 11. 2024. у 13:02
Коментари (0)