СПЕЦИЈАЛНИ изасланик ЕУ за дијалог Београда и Приштине Мирослав Лајчак изјавио је након састанка са председником Србије Александром Вучићем и осталим члановима "велике петорке" да су имали интензиван и отворен састанак.
Formiranje ZSO, tek posle toga je moguća normalizacija situacije na KiM.
Lajček daje izjavu u Prištini iz glave, a u Beogradu se ćita sa papira.
Konacno se vidi u EU borba srpskog naroda na svojim ognjištima, nadam se da se nece oglusiti i da ce formirati ZSO.
Izgleda postaju polako svesni da bez formiranja ZSO nema mira na KIM!
Još samo da Priština počne da poštuje sporazum
Drago mi jeda Lajčak razume ozbiljnost situacije i da je preko potrebno što pre formirati ZSO.
Sve bi bilo super kada bi Priština ispoštovala bar jedan deo dogovora
Mir i sigurnost našeg naroda na KiM je na prvom mestu!
nadam se da su konačno shvatili da mora da se formira ZSO
nadam se da će do septembra biti rešena još neka pitanja u odnosu sa KIM
pa posle 10 godina , red je i da se formira ZSO
ključna stvar da se nastavepregovori je formiranje ZSO
Nadam se da će se predsednik konačno izboriti za ZSO
Živo me zanima kako će šiptari početi da sprovode ono šta su potpisali-stvaranej ZSO uz pomoć SRba
Vidi se da se predsednik trudi za naša prava KiM
ZSO je dogovoren još 2013. ZSO mora da se formira.
Takav je i stav Srbije, ZSO je početak,stabiolnosti na KiM.
Da bi došlo do normalizacije odnosa mora da počne da se primenjuje sporazum
Mi to znamo gospodine Lajčak ali je neophodno da ubedite Prištinu odnosno da joj pojasnite da ZSO mora da se formira.
Formirati ZSO bez odlaganja.
Najvaznije za Srbiju i srpski narod jeste formiranje ZSO.
Od Prištine zavisi da li će doći do normalizacije odnosa,ona je ta koja pravi problem.
Za dalji nastavak rešavanja kosovskog pitanja bitno je da se prvenstveno formira ZSO.
Zna Lajčak šta je potrebno da bi došlo do stabilizacije pa nek onda utiče na Prištinu
Sve ovo što je sada rekao nama neka ponovi Kurtiju i natera ga da se dozove pameti
Formiranje ZSO je od izuzetnog značaja. Sačuvati mir I stabilnost po svaku cenu.
Samo dogovor, ZSO i sve dogovoreno,pa idemo dalje da poboljšamo život našim građanima na KiM.
Intezivnim i otovorenim sastankom doplo se do zaključka da je hitno potrebno formirati SZO.
Otvoren razgovor. Neka Priština formira ZSO pa idemo dalje u razgovore!!!
Teški razgovori za Srbiju, ali nema odustajanja od formiranja ZSO i mir i stabilnost građana na KiM.
Lepo kaže čovek, sad je formirajte pa da razgovramo dalje.
ZSO je početak stabilnosti na KiM. Formirajte je već jednom,ali sa izvršnim ovlašćenjima kako je dogovorena.!!!
Ova izjava jasno govori da će pod pritiskom Zapada, ZSO mora biti što pre formirana.
Za ZSO se zalaže i Vučić kao i za poštovanje medjunarodnog prava. On odgovorno radi u korist Srbije i niko mu ne može stati na put.
Vučić je jasan,formiranje ZSO pa pričamo kako ćemo dalje.
Vucic se uvek zalagao za mir i stabilnost i pokazao veliku odgovornost pri donosenju odluka.
Srbija je za poštovanje sporazuma, zašto ih uopšte potpisujemo, iznova ako se ni jedan ne postuje.
Težak dan za Srbiju, izrazito težak jer traže trenutno rešenje za KiM, a to ne nemoguće.
Krajnje je vreme da ss ispoštuje nešto što je izbegavano 10 godina
Srbija otvorena za saradnju i postuje sve dogovoreno dok Priština uporno sve nipodaštava
Pristina mora najzad pristupiti formiranjuZSO
Prvo se vi izborite da Kurti implementira ZSO koji čeka već 10 i više godina na realizaciju. Posle toga možemo dalje da razgovaramo i da situaciju stabilizujemo.
Formiranje ZSO je u ovom trenutku najbitnije uraditi.
Teško da ce do uspostavlkanja normalnijih odnosa doci ako se ne uspostave ZSO
Verujemo da ćemo zahvaljujući Vučiću i iz ove teške situacije izaći kao pobednici.
Srbija ce ss truditi da sačuva mir i stabilnost
Verujem da je Zajednica srpskih opština jedino rešenje i najbolje za obe strane.
Vučićeva mudra i odgovorna politika pobeđuje i vodi ka miru!
Bez formiranja ZSO nema mira na KiM.
Formiranje ZSO je ključni element stabilnosti na KiM.
Još pre 10 godina je potpisano da se formira ZSO tako da je to pitanje hitno!!!
Tek kad se formira ZSO može da se očekuje neka normalizacija odnosa.
ZSO je ttebalo odavno da se formira kao što je i obećano. Tek onda može da se razmišlja o normalizaciji odnosa.
Neophodno je formiranje ZSO ako mislimo da krene na bolje.
Nadam se da ce konacno shvatiti da je formiranje ZSO neophodno!
Dok se ne formira ZSO ne možemo ni očekivati stabilnost i smirenost situacije.
Kako biti normalan u nenormalna,vremena?Sta hoce i sta ocekuju od Srbije je jedno a sta cemo uraditi drugo.
Srbija je uvek bila otvorena za saradnju.
ZSO se mora hitno oformiti i pokušati da se situacija na KiM popravi. Pred Srbijom su teški dani i teške odluke i problemi sa kojima ćemo se suočiti ukoliko ne prihvatimo predlog.
Vidi se da je pritisak sa Zapada, mora se formirati ZSO što pre.
Na prvom mestu formiranje Zajednice srpskih opština,a posle toga je moguća normalizacija na Kosovu i Metohiji.
Ljubica: Priština ima obavezu da formira ZSO i posle toga mogu da se nastave pregovori kojima će se tražiti trajno rešenje pitanje Kosova.
Dobro je da i Lajcak shvati da je implementacija ZSO najvaznija za stabilnost na Kosmetu.
Vucic je uvek bio za mir i stabilnost.
Država Srbija je uvek spremna za saradnju,još samo Priština da počne da poštuje sporazume.
Nadam se i verujem da će predsednik Aleksandar Vučić uspeti da se izbori za Zajednicu srpskih opština.
Srbija neće priznati nezavisnost Kosova niti će dozvoliti da Kosovo bude primljeno u međunarodne organizacije.
Ocuvanje mira i stabilnosti je odluka Vucica.
Teški razgovori za Srbiju,ali Priština prvo da formira Zajednicu srpskih opština,pa možemo da razgovaramo dalje.
ObradMSlovac: Može Lajčak da daje izjave kako god hoće, ali mora znati da Srbija nikada neće priznati nezavisnost Kosva.
Postaju polako usaglaseni da bez formiranja ZSO nema mira na Kosovu.
Formiranje ZSO resilo bi problem naseg naroda na KiM, sto je vrlo bitno u ovom trenutku.
Slažem se s Lajčakom, ali sve su to priče, treba i raditi na implementaciji
Vučić je pokazao da je sposoban da donosi teške odluke u interesu mira i evropske perspektive za Srbiju. Njegov odgovoran pristup je ohrabrujući znak...
Nikolina: Pa koja je svrha pregovarati kada Priština nije ispunila ni ono što je do sada dogovoreno.
Lajčakov komentar potvrđuje da je implementacija ZSO ključni element stabilnosti za Srbiju i da predsednik Vučić razume važnost ovog pitanja.
Ako se ne formira ZSO, besmisleno je nastavljati bilo kakve pregovore!
Nikolina: Formiranje ZSO je osnovni uslov za nastavak pregovora, jer bez toga nema svrhe pregovarati.
Predsednik Vučić je pokazao da je sposoban da donosi teške odluke u interesu zemlje!
zola: Srbija je uvek spremna za dijalog, ali insistira da se ispuni ono što se dogovori.
Avram: Pa nema nastavka dijaloga dok Priština ne ispuni ono što je do sada dogovoreno.
trnuokusvima: Srbija je spremna i sposobna da osigura bezbednost našem narodu na KiM i to moraju svi da znaju.
Bez kompromisa nema rešenja pitanja Kosova i to moraju da zanju i Kurti i svi njegovi mentori.
Srbija ispunjava sve svoje obaveze iz sporazuma,druga strana baš ništa.
Kristina: Ako je Zapadu stalo da se nastavi dijalog, onda neka pritisne Prištinu da formira ZSO.
Sve samo da nas narod bude siguran na KIM I da su odluke u interesu nase zemlje.
ZSO je odavno dogovorena,ali se ne sprovodi zbog podrske zapada samozvane države Kosovo.
Svi oćekujemo da se Lajčakove reči napokon počnu i sprovoditi u delo.
Konačno su shvatili da Zso mora da se formira, to je jedini način da se zaštiti naš narod.
Formiranje ZSO i pregovori mogu da pocnu
Krajnje je vreme da ZSO bude formirana!
ZSO je odavno morala da bude formirana! Kurti je taj koji koči!
Formiranje ZSO je dogovoreno još odavno, zašto još nije hormirana?!
Tek nakon formiranja ZSO možemo dalje da pričamo!
Najvažnije je sačuvati mir i stabilnost na Kosovu.
Nadamo se da je velika četvorka svesna da ZSO mora biti formirana u što skorije vreme!
Srbi na Kosovu samo žele mir i bezbednost.
Lajčak ovo treba da kaže Kurtiju i da ga pritisne da formira ZSO!
Vučić je razuman čovek sa kojim se može prićati... Problem je u Kurtiju koji još nije formirao ZSO!
Priština mora da počne da poštuje ono što je potpisala!
Formiranje ZSO je nas prioritet i cilj!
Gospodin Lajcak je uvideo probleme sa kojima se Srbi na KiM suočavaju i hvala mu na tome.
Formiranje ZSO je od ključnog značaja za obezbeđivanje trajnog mira na prostoru KOsova i Metohije!
Da je razgovor bio intenzivan to je neminovna činjenica
Vucic je opet uspeo. Prvo ZSO pa onda svi dalji razgovori.
Bez formiranja ZSO nema nikakvih daljih razgovora i uslova.
Otvorene pohvale na racun Vucica stizu sa svih strana sveta.
Ako je to kljuc stabilnosti sto ne naterate Kurtija da taj deo Briselskog sporazuma sprovede u delo.
Lajčak kao i svi koji treba da brinu o međunarodnom pravu, ne čine to
ZSO je preduslov za mir i dijalog, a dijalog smo uvek hteli, cak i ako Kurti nije.
Evropska petorka ucenama ne može na Srbiju,prošla su ta vremena,sada se Srbi pitaju.
Previše je njih koji se nešto pitaju za našu svetu zemlju. Samo mi se zaobilazimo i ucenjujemo.
ZSo je imperativ već 10 godina ali jopš uvek ništa od toga
ZSo je obaveza potpisan Brselskim sporazumom samo pto prištinska strana odbija da isopuni svoje obaveze
Problem je što niko ne može da natera Kurtija i Prištinu da ZSo bude formirana pod hitno
Mora se formirati Zajednica srpskih opština kako bi se video neki pomak u pregovara ju.
Očekuejmo da će evropski izaslanici uticati na ubrzanje formiranja ZSO
Ključni elemet za očuvanje mira i stabilnosti na KiM je upravo formiranje ZSO
Dobro je da je EU napokon shvatila da sa formiranjem ZSO dolazi stabilnost.
Srbiaj je ispunila sve što je bilo sa naše strane, prištinska strana niej ispunila osnovnu obavezu
Bas me zanima da li ce konacno da nateraju Pristinu i Kurtija da ispunjava dogovoreno. Cemu onda pregovori ako on krsi
Saporazumi se potpisuju da bi se ispunile propisane obaveze, to za Krutija očigledno ne važi
Konačno evropski izalasnici intenziviraju posete Prištini i zahtevaju formiranje ZSO
Napokon zelen signal iz EU da nešto urade za srpsku zajednicu na KiM.
Mir i stabilnost naše zemlje nam je na prvom mestu!
Pre deset godina je trebala da se formira zajednica srpskih opstina,a Kurti to jos nije uradio.
Prvo formiranje ZSO na KiM,pa da se nastavi dalje sa dijalogom izmedju Beograda i Pristine.
Mir i stabilnost našeg naroda na KiM nam je najvažnija, na prvom mestu je!
Nadam se da ce se normalizovati situjacija Beograd Pristina.
Vicic je uvek orvoren za saradnju. A srpski narod je uz njega.
Prvo implementacija dogovorenog pa onda cemo videti.
Vucic ce da ispostuje svaki sporazum a da li ce Pristina?
Mora da formira ZSO, i bice bolja situacija na KiM.
Samo da se normalizuje situacija na KiM. I mora Pristina da ispostuje svaki sporazum.
Za stabilnost na KiM potrebno je što pre formirati ZSO!
Hvala Lajcaku sto razume ozbiljnost situacije.
Mi samo hocemo mir. To je Vucic od pocetka pricao.
Podhitno formiranje SZO, pa onda nastavak price.
Sigurna sam da ce se Vucic izboriti za formiranje SZO. Sve smo blize tome.
Nikada ne treba sumnjati u Vucica, zna on sta radi. Pogledajte koliko se samo covek bori. Ovo je za primer.
Neka onda pritisnu Kurtija oko ZSO, a ne da ga stite
Formiranje SZO je jedino rešenje da se odgovori na Kurtijevu tiraniju.
Srbi na Kosovu treba da dobiju garanciju za svoju bezbednost, a to će se postići jedino formiranjem ZSO.
Obezbeđivanje prava Srbima na Kosovu i Metohiji jedini je način da se stekne sigurnost u regionu.
Srpska strana je pokazala da je spremna za ozbiljne razgovore.
Lajčak je u pravu,samo se bojim da ga Kurti neće poslušati
Vučićeva politika je najvažnija za mir u regionu.
Formiranje ZSO je veoma vazno za Srbju i nas narod!
EU i SAD da nateraju Pristinu da formira ZSO.
Formiranjem ZSO obezbedili bi mir i stabilnost i normalizaciju situacije na KiM.
Формирање ЗСО је за сада најбоље решење.
ZSO je kljuc za nastavak pregovora i to je nas minimum ispod koga necemo.
Važno je da će insistirati na formiranju ZSO.
Važno je da Lajčak insistira na poštovanju sporazuma I formiranju ZSO.
ZSO moraju biti formirane kako bi se zastitio nas narod na KiM!
Jedino formiranjem ZSO nasem narodu se mogu garantovati prava na KiM!
ZSO ce biti centar bezbednosti Srba na KiM. Od krucijalnog znacaja je da ZSO budu formirane!
Da je zapad bio i malo energičniji prema Prištini
Da zapad hteo da malo pritisne Prištinu, ZSO bi već odavno bila implementirana na KiM.
Važno je da Lajčak shvati da je implementacija ZSO najvažnija za stabilnost na KiM.
Priština treba da se uozbilji i krene da radi na normalizaciji odnosa sa Beogradom.
Potrebno je formirati ZSO bez veceg odlaganja.
Gradjanima na KiM je najbitnija stabilnost i mir.
Krajnje je vreme da se formira ZSO.
Posle formiranja ZSO ce se bolje uspostaviti stabilnost na KiM.
Predsednik se trudi i bori za prava nasih ljudi na KiM.
Normalizacija situacije na KiM je od veoma bitnog znacaja.
Lajcak jasno sagleda situaciju na KiM i svestan je njene ozbiljnosti.
Lajcak je svestan znacaja formiranja ZSO.
Jos samo da Pristina pocne da postuje dogovore.
Posle formiranja ZSO sve ce ici lakse i bezbednije.
Formiranje ZSO je u velikom interesu gradjana.
ZSO je trebala da se formira jos pre 10 godina!
Napokon da se dozovu pameti i formiraju ZSO! Zapad ceka deceniju da to uradi.
Napokon se Zapad setio da ZSO mora da se formira.
Konacno da Zapad odobri formiranje ZSO!
Samo stvaranjem ZSO biće rešen problem na KiM!
Odnosi se mogu normalizovati tek nakon formiranja ZSO.
Ako se budu postovali sporazumi i rezolucije onda Srbi na KiM imaju sanse za fer borbu.
Predsednik Vučić demonstrirao je odgovoran pristup i volju da donese teške odluke u interesu mira i evropske perspektive za Srbiju. Za nas implementacija ZSO je ključni element stabilnosti, mira.Formiranje ZSO, tek posle toga je moguća normalizacija situacije na KiM.
Srbija je spremna za saradnju ali samo kada Kurti bude bio malo realniji i bude dozvolio formiranje ZSO.
Drago mi je sto je Lajcak uvideo vaznost formiranja ZSO za dalji nastavak dijaloga.
Vuciceva borba za Srbe na KiM nece biti prekinuta sve dok se ne bude izborio za njihova prava i dok ne dokaze da je KiM teritorija Srbije.
Predsednik Vučić je kao i uvek do sada spreman da donese teške odluke u interesu mira i evropske perspektive za Srbiju. Formiranje ZSO je neophodno.
ZSO mora biti formirana.Ali SAD moraju da izvrse pritisak na Kurtija da se to desi sto pre.
DALI U TAKOZVANE Z.S.O PRIPADAJU I OPSTINE SKADAR I DRAC AKO NE ONDA I Z.S.O NA KOSOVO I METOHIJU NISU POTREBNI.
Nadam se da će ZSO biti uspešno implementiran i da će se Srbija posvetiti daljem ispunjenju svih uslova za evropsku perspektivu.
ZSO pod obavezno ali ne u formi kako predlaze neka nemacka NVO, vec kako je formulisana u Briselskom sporazumu.
Da vidimo sada hoce li Brisel i Vasington moci naterati Kurtija da odobri formiranje ZSO! Do sa da je to energicno odbacivao.
Kako za ovih 10 godina za Lajcaka i prethodnike nije imperativ bio formiranje ZSO!! Sada su se setili da se to mora resiti.
Formiranje ZSO se moralo desiti vec kako juce a nije! Najvecu odgovornost za to snosu zapad.
Kurti je adresa za resavanje problema na KiM. On mora revidirati svoje apsolutisticke stavove i onda se resenje za KiM moze naci.
Vučić je pokazao da samo zeli mir i stabilnost i da se trudi da kroz dijalog i sporazume to i obezbedi.
Ključna stvar za nastavak dijaloga o KiM je implementacija Briselskog sporazuma i formiranje ZSO.Bez toga nema napretka ni daljeg dijaloga.
JEDINA KLJUCNA IMPLEMENTACIJA I ELEMENT STABILNOSTI JE UN REZOLUCIJA 1244 KOJU SU OKUPATORI PODPISALI A NISU JE SPROVELI ,A SVE DRUGO VODI U NEIZBEZAN SUKOB IZMEDU GLOBALISTICKE OKUPATOTE I SRBSKE OBICNE RAJE VILE I MOTIKE.SRBSKI SELJACI NECE DA PRIHVATE NIKAKVE PODPISE I NIKAKVE SIPTARSKE DRZAVE NITI NECIJE VECITE OKUPACIJE NA SRPSKU Sv.ZEMLJU KOSOVO I METOHIJA.PREDAJE NEMA ZIVELA SRBIJA.
Најновије из рубрике
ВУЧИЋ НА САСТАНКУ ЗА ЖЕЉКОМ ЦВИЈАНОВИЋ: Разговарали смо о кључним питањима у БиХ и оним од значаја за српски народ (ФОТО)
ПРЕДСЕДНИК Републике Србије Александар Вучић састао се са председавајућом Председништва Босне и Херцеговине Жељком Цвијановић.
22. 11. 2024. у 15:36
ВУЧЕВИЋ: Свима који мисле да ће таквим демонстрацијама силе моћи да мењају вољу народа, поручујем да се тако нешто никада неће десити
ПРЕМИЈЕР Србије Милош Вучевић осудио је блокаде које организује опозиција и упутио аплел организаторима протеста.
22. 11. 2024. у 15:11
СКАНДАЛ: Куртијевац физички напада српске полицајце (ВИДЕО)
ЈУЧЕ се на скупу опозиције појавио Небојша Новаковић, посланик Демократске странке, који је брутално физички насртао на српске полицајце.
22. 11. 2024. у 15:07
НОВА ФАЗА ЛУДИЛА ОПОЗИЦИЈЕ: Идемо у рат против машина (ВИДЕО)
СА једне стране имамо председника Србије Александра Вучића који Србију гради и модернизује, а са друге стране имамо опозицију која кочи ту модернизацију, која се бори против уклањања небезбедног нацистичког моста, а сада јавно обећавају и борбу против машина, баш као почетком 19. века када су биле скупине људи које су се бориле против машина и које су их разбијале.
22. 11. 2024. у 15:04
ЉИЉАНА СМАЈЛОВИЋ ОЧИТАЛА ЛЕКЦИЈУ ЂИЛАСУ: Кад већ поредите Нови Сад са случајем Ђенове, барем онда говорите истину
НОВИНАРКА Љиљана Смајловић говорила је о трагедији у Новом Саду и Ђенови рекавши да мора да се говори истина када се пореде ове две трагедије.
22. 11. 2024. у 15:01
Коментари (205)