СВЕТСКИ КЛУПСКИ ПРВАК СЕ НАМЕРАЧИО НА НОВИ ТРОФЕЈ: Ђанели и дружина би да доминантно започну 2024. годину

В.М.

04. 01. 2024. у 12:40

У последњој четвртфиналној утакмици четвртфинала Купа Италије у одбојци, Перуђа ће дочекати Модену (20.30).

СВЕТСКИ КЛУПСКИ ПРВАК СЕ НАМЕРАЧИО НА НОВИ ТРОФЕЈ: Ђанели и дружина би да доминантно започну 2024. годину

Фото Profimedia

Након разочаравајуће прошле сезоне, домаћини су у овој већ освојили један трофеј. Преко вајлд карда су добили позив на Светско клупско првенство и искористили га у стилу јер су га освојили без изгубљеног сета, а у финалу су били бољи од бразилског Минаса.

Ипак, као да их је играње на том турниру исцрпило јер су након тога доживели узастопне поразе од Трентина (1:3) и Милана (2:3), али 2023. годину су завршили победом над Сатурнијом (3:0) и надају се да је то почетак повратка на тријумфалне стазе.

Перуђа реално гледано има најјачи састав у Серији А, немају слабост ни на једној позицији, а својим играма ове сезоне највише су се истакли дизач Ђанели и примач Плотницки.

Изабраници Анђела Лоренцетија имају скор 9-3 у домаћем првенству и заузимају друго место на табели, па их је жреб упарио са седмопласираном Моденом која је уписала седам победа уз пет пораза.

Гости такође имају нека велика имена у свом саставу као што су Бруно Резенде и новопридошлица Осману Хуанторена, а не треба заборавити ни талентованог коректора Сапожкова и некадашњег српског репрезентативца Драгана Станковића.

Ипак, Модена не дочекује овај меч у добром ритму јер је последња два сусрета губила без добијеног сета. Прво је боља од ње била Пјаћенца, а затим и Милано.

Данашњи ривали су се већ сусрели једном ове сезоне, Перуђа је такође била домаћин и славила је са 3:1.

НАШ ТИП: хендикеп поена први сет 1 (-3,5) (квота 1,82)

ПОГЛЕДАЈТЕ ТРЕЋУ ЕПИЗОДУ ЕМИСИЈЕ "КЛАДИОНИЧАРСКЕ ПРИЧЕ"

Преузмите нашу апликацију за љубитеље клађења

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Коментари (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE