ФОТО-КОНКУРС "ВРШАЦ ИЗ МОГ УГЛА": Туристичка организација бира 50 најлепших фотографија јужнобанатског града

Ј. Ј. Баљак

01. 04. 2021. у 17:29

ТУРИСТИЧКА организација Вршца данас је расписала фото конкурс „Вршац из мог угла“, који ће трајати до 30. јуна, а на ком могу да учествују све пунолетне особе из земље и иностранства.

ФОТО-КОНКУРС ВРШАЦ ИЗ МОГ УГЛА: Туристичка организација бира 50 најлепших фотографија јужнобанатског града

Фото: Ј.Ј. Баљак

Циљ конкурса је прикупљање најлепших аутентичних фотографија тог града, које ће бити коришћене у промотивне сврхе.

-Инспирацију можете наћи у бројним активностима на Вршачким планинама, лепотама Делиблатске пешчаре, шетњи по граду или уживању у храни. Забележите неке изузетне тренутке у посети културно-историјским знаменитостима или дружењу са вама посебним људима – кажу у ТО Вршац.

Фотографије морају бити изворне, без монтажа и обраде (осим корекције боја и контраста), не смеју бити старије од две године и на њима не сме бити исписано име аутора.

Један аутор може конкурисати максимално са четири црно-беле или колор фотографије.

Стручни жири ће одабрати 50 најлепших радова, за чије ауторе су обезбеђене лепе награде – попут јединственог лета параглајдером изнад Вршца, коришћења услуга хотела „Вила Брег“ и ручка у етно-ресторану „Динар“.

Радове треба слати на мејл врсацизмогугла@гмаил.цом.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
АЛАРМАНТНО! ПРИПРЕМИТЕ ЗАЛИХЕ ЗА 72 САТА: Европа пред катастрофом, a ове земље у опасности

АЛАРМАНТНО! "ПРИПРЕМИТЕ ЗАЛИХЕ ЗА 72 САТА": Европа пред катастрофом, a ове земље у опасности

У ИЗВЕШТАЈУ о цивилној и војној спремности Европе, који је објављен у среду, наводи се како би становници Европске уније требало да прикупе залихе неопходних потрепштина у случају избијања рата или неке друге велике опасности, пише "Њузвик".

04. 11. 2024. у 16:15

Коментари (0)

Цедевита подржава клинЦЕ креативЦЕ: Деца из СОС Дечјег села Србија освојили јавност уметничким делима у склопу кампање Буди ТУ. Буди ЦЕ.