АМЕРИЧКИ МЕДИЈИ ПРЕНЕЛИ ВЕСТ О БАЛАШЕВИЋЕВОЈ СМРТИ: Пунио концертне сале у свих шест бивших југословенских република

Танјуг

19. 02. 2021. у 22:31

АМЕРИЧКА агенција Асошијејтед прес (АП) известила је вечерас о смрти српског кантаутора Ðорђа Балашевића, а ту вест пренели су и други амерички медији, укључујући "Вашингтон пост", Еј-Би-Си њуз и Ју-Ес њуз.

АМЕРИЧКИ МЕДИЈИ ПРЕНЕЛИ ВЕСТ О БАЛАШЕВИЋЕВОЈ СМРТИ: Пунио концертне сале у свих шест бивших југословенских република

Ђорђе Балашевић

АП наводи да је Балашевић био врло популаран широм некадашње Југославије, након ратова 1990-их година.

У тексту се подсећа да је Балашевић започео каријеру крајем 1970-их и почетком 1980-их, те да је прво наступао у бендовима, а потом покренуо соло каријеру "са својом меком поп музиком и духовитим текстовима".

Подсећа и да се након распада Југославије, Балашевић отворено успротивио национализму који је, како се наводи, подгревао сукобе.

- Због његових ставова, мејнстрим медији у Србији избегавали су Балашевића током ратне ере- наводи АП.

Агенција напомиње да је Балашевић и након рата био омиљен на, како наводи, етнички подељеном Балкану и да је пунио концертне сале у свих шест бивших југословенских република.

Балашевићеви наступи, истиче АП, били су познати по његовим коментарима о разним темама на бини.

У тексту се примећује и да су медији у Хрватској и БиХ пренели вест о смрти Балашевића, која је у великој мери дељена на друштвеним мрежама.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
АЛАРМАНТНО! ПРИПРЕМИТЕ ЗАЛИХЕ ЗА 72 САТА: Европа пред катастрофом, a ове земље у опасности

АЛАРМАНТНО! "ПРИПРЕМИТЕ ЗАЛИХЕ ЗА 72 САТА": Европа пред катастрофом, a ове земље у опасности

У ИЗВЕШТАЈУ о цивилној и војној спремности Европе, који је објављен у среду, наводи се како би становници Европске уније требало да прикупе залихе неопходних потрепштина у случају избијања рата или неке друге велике опасности, пише "Њузвик".

04. 11. 2024. у 16:15

Коментари (1)

Цедевита подржава клинЦЕ креативЦЕ: Деца из СОС Дечјег села Србија освојили јавност уметничким делима у склопу кампање Буди ТУ. Буди ЦЕ.