УМРО ЗОКИ ШУМАДИНАЦ (49)

Новости онлине

07. 06. 2024. у 14:06

ПОЗНАТИ шоумен и бивши задругар Зоки Шумадинац преминуо је у 49. години.

УМРО ЗОКИ ШУМАДИНАЦ (49)

Foto: ATA Images

Како тврди извор близак Зокију, преминуо је од последица срчаног удара.

- Умро је ноћас у сну. Заспао је синоћ и није се пробудио. Имао је проблема са срцем, доживео је срчани удар - тврди извор за Курир.

Зоки Шумадинац рођен је 8. 8. 1975. године у Аустрији, а живео је у Горњем Милановцу. Бавио се певањем, али и псеудонаучним дисциплинама као што су езотерија и астрологија.

Зоки је јавности постао познат по својој нумери под називом “Аутотјун” која је за само неколико недеља достигла милионске прегледе.

Убрзо потом постао је учесник "Задруге 3", а затим и "Задруге 5", али се није дуго задржао.

Зокију је иначе позлило у току трајања једне од сезона "Задруге", а свему су присуствовали и задругари који су звали помоћ. Зоки је тада почео да се тресе и ухватио се за главу, а убрзо је и напустио Белу кућу како би му била указана помоћ. Имао је проблема са срцем и већ је пре тога преживео инфаркт.

Имао три клиничке смрти

Зоки Шумадинац тврди да се након три клиничке смрти све променило у његовом организму, као и то да је добио посебне моћи.

За себе је говорио да је позитиван и добронамеран, а иза себе има један брак током ког је добио сина. Са бившом супругом је у коректним односима.

Ускоро опширније

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
АЛАРМАНТНО! ПРИПРЕМИТЕ ЗАЛИХЕ ЗА 72 САТА: Европа пред катастрофом, a ове земље у опасности

АЛАРМАНТНО! "ПРИПРЕМИТЕ ЗАЛИХЕ ЗА 72 САТА": Европа пред катастрофом, a ове земље у опасности

У ИЗВЕШТАЈУ о цивилној и војној спремности Европе, који је објављен у среду, наводи се како би становници Европске уније требало да прикупе залихе неопходних потрепштина у случају избијања рата или неке друге велике опасности, пише "Њузвик".

04. 11. 2024. у 16:15

Коментари (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE