КИНЕЗИ ДО САДА ИСПОРУЧИЛИ 160 МИЛИОНА ДОЗА: Дневно производе пет милиона вакцина

Ј.Ж.С.

24. 03. 2021. у 11:50

ДНЕВНА производња вакцина против ковида-19 у Кини је достигла готово пет милиона доза, је штотроструко више од 1,5 милиона колико је то било 1. фебруара.

КИНЕЗИ ДО САДА ИСПОРУЧИЛИ 160 МИЛИОНА ДОЗА: Дневно производе пет милиона вакцина

Фото АП

Кина је својим здравственим установама већ испоручила више од 100 милиона доза.

- Укупно је до понедељка грађанима дато 80,46 милиона доза цепива - јавља Xинхуа.

Тако је са 7,96 милиона доза које су дате до суботе, податак који указује на знатно убрзање стратегије вакцинисања.

Између 21. и 22. марта у просеку је 2.8 милиона људи добило своју дозу, у односу на просечних 1,7 милиона дневно између 15. и 20. марта.

Фенг Зијиан, заменик директора Кинеског центра за контролу и превенцију болести, рекао је да од априла очекује знатан пораст броја дневног вакцинисања против ковида-19.

Ова земља намерава до средине године да вакцинише 40 одсто од 1,4 милијарде становника. Она је била међу првим државама које су почеле с вакцинисањем прошле године, а извезла је милионе доза, али стопа вакцинисања заостала је за земљама као што су Израел и Сједињене Америчке Државе.

Кинески произвођач цепива саопштио је да је до сада испоручио 160 милиона доза против ковида-19 у 18 земаља и регија, укључујући Кину, а више од 70 милиона доза већ се примењује на глобалној нивоу.     

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
АЛАРМАНТНО! ПРИПРЕМИТЕ ЗАЛИХЕ ЗА 72 САТА: Европа пред катастрофом, a ове земље у опасности

АЛАРМАНТНО! "ПРИПРЕМИТЕ ЗАЛИХЕ ЗА 72 САТА": Европа пред катастрофом, a ове земље у опасности

У ИЗВЕШТАЈУ о цивилној и војној спремности Европе, који је објављен у среду, наводи се како би становници Европске уније требало да прикупе залихе неопходних потрепштина у случају избијања рата или неке друге велике опасности, пише "Њузвик".

04. 11. 2024. у 16:15

Коментари (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE