ПОПУСТ ЗА ВАКЦИНИСАНЕ ОД КОРОНЕ: У ресторанима у Дубаију ниже цене за грађане који су примили цепиво

Б.Б.

26. 01. 2021. у 16:26

"ШИРИТЕ љубав, а не корону", назив је кампање три ресторана у Дубаију, путем које нуде попуст од 10 одсто грађанима који су примили прву дозу вакцине и 20 одсто онима са две. Да би остварили попуст, гости морају да приложе неки доказ о вакцинацији, као што је лекарско уверење.

ПОПУСТ ЗА ВАКЦИНИСАНЕ ОД КОРОНЕ: У ресторанима у Дубаију ниже цене за грађане који су примили цепиво

Фото: Танјуг/АП

После Израела, Уједињени Арапски Емирати бележе највећу стопу имунизације. Од око 10 милиона становника цепљењем је, до сада, обухваћено 2,5 милиона грађана.

Емирати су масовну вакцинацију започели у децембру, након што су одобрили вакцине кинеске компаније "Синофарм" и америчког произвођача лекова "Фајзер" и њеног немачког партнера "Бионтек". Здравствене власти Дубаија саопштиле да ће морати да смање број вакцинација, због кашњења у испруци "Фајзера".
Упркос наглом порасту случајева од Нове године, Дубаи је и даље отворен за туризам, а хотели, продавнице и ресторани слободно послују, иако са правилима о ношењу маски и држању дистанце. Током викенда, мере за борбу против коронавируса су пооштрене, а број људи дозвољених на друштвеним окупљањима смањен је са 200 на 10. Ресторанима и кафићима је наложено да размак између столова повећају са два на три метра.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
АЛАРМАНТНО! ПРИПРЕМИТЕ ЗАЛИХЕ ЗА 72 САТА: Европа пред катастрофом, a ове земље у опасности

АЛАРМАНТНО! "ПРИПРЕМИТЕ ЗАЛИХЕ ЗА 72 САТА": Европа пред катастрофом, a ове земље у опасности

У ИЗВЕШТАЈУ о цивилној и војној спремности Европе, који је објављен у среду, наводи се како би становници Европске уније требало да прикупе залихе неопходних потрепштина у случају избијања рата или неке друге велике опасности, пише "Њузвик".

04. 11. 2024. у 16:15

Коментари (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE