ЖИВЕО САКЕ: Јапанска пореска служба тражи начине да подстакне младе да чешће посежу са чашицом

Д. Д. С.

18. 08. 2022. у 12:48

Јапанска пореска служба покренула је конкурс, позивајући грађане да осмисле иновативне начине за оживљавање пада продаје алкохола, надајући се да ће подстаћи младе да чешће посежу за чашицом и дају шансу владиним приходима. Национална пореска агенција (НТА) назвала је нову кампању "Саке Вива!" по јапанском пиринчаном вину, позивајући све између 20 и 39 година да поднесу пословне идеје за индустрију алкохола у земљи, која заостаје после пандемије ковида 19 и опадања потрошње пића широм земље.

ЖИВЕО САКЕ: Јапанска пореска служба тражи начине да подстакне младе да чешће посежу са чашицом

Фото: Танјуг

Према званичном владином веб-сајту, конкурс ће трајати до 9. септембра, а победници ће бити позвани на церемонију доделе награда у Токију у новембру, уз подршку улагању у победничку идеју. Порезници примећују да су порези на алкохол чинили око 3 одсто владиних пореских прихода у 2011. години, али су пали на 2 процента до 2020. године, наводећи потребу да се ревитализује продаја алкохола. Млади одрасли у Јапану су значајно смањили конзумацију алкохола последњих деценија, при чему је просечан унос одраслих годишње пао са 100 литара у 1995. години на 75 литара у 2020. Иако је јапанско министарство здравља рекло да не учествује у иницијативи, изразило је наду да ће пореска агенција подстицати само "одговарајућу количину конзумирања алкохола" и навело је да остаје у контакту са пореском службом по том питању.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
pogledaj sve

Коментари (0)

РОНАЛДО МОЖЕ ДА ДОЂЕ, АЛИ...: Жозе Морињо изненадио фудбалски свет коментаром о Кристијану (ВИДЕО)