САМО на површан поглед , наслов изложбе „Фломастер -Богородице“ одаје утисак пренаглашеног уметничког хира, али не и када је реч о Катарини Фајгељ (39) за коју је сликање Богородице фломастером на папиру прошле године представљало сламку спаса из бездана депресије услед изненадне болести која ју је привремено везала за кревет.
ДА ми нису рекли да ми „стоји“, одустала бих. Не, сада да ми кажу комшиница или најбоља другарица, које су увек ту за мене и шта год да урадим, оне ће ми рећи „то је супер“. Похвалили су ме и „дали ми крила“, Дејан Пантелић и Слађана Славковић. Дејан је осмислио целу причу, позвао ме да радим и они су видели да је то то.
Изложба о српским средњовековним споменицима у опасности, Дечанима, Грачаници, Пећкој Патријаршији и Богородици Љевишкој, поставка о лепоти и значају пиротских ћилима, представљање спортско-уметничког идентитета српског народа за време Олимпијских игара или омаж славном редитељу Александру Саши Петровићу – само је део богатих активности које су током протекле године организоване у Културном центру Србије у Паризу.
ПОСЛЕ праизведбе Љубомира Муција Драшкића у Атељеу 212 пре четири деценије, филма Срђана Драгојевића крајем прве декаде овог века, као и многих других позоришних инсценација - нови "Свети Георгије убива аждаху" појавио се ових дана премијерно у Југословенском драмском, у режији Милана Нешковића.
ПРЕ четврт века, Трејси Шевалије створила је незаборавну девојку са бисерном минђушом, јунакињу истоименог романа који је заузео место међу књижевним класицима и по коме је снимљен филм, награђен са три Оскара.
Коментари (0)