У СПОМЕН НА "ЗЛАТНОГ ПЈЕРА":Ретроспективна изложба карикатура Миленка Косановића у Суботици

Ј. Л.

30. 05. 2024. у 17:23

Ретроспективна изложба карикатура Миленка Косановић биће отворена у петак у 19 часова у у Вестибилу Градске куће у Суботици.

У СПОМЕН НА ЗЛАТНОГ ПЈЕРА:Ретроспективна изложба карикатура Миленка Косановића у Суботици

Фото приватна архива

Поставка ће приказати око стотину његових радова, насталих до 1965. до 2020. године. Карикатуре Миленка Косановића деценијама су излазиле у Суботичким новинама, а поред  награде„Пјер“, највећег признања за карикатуру коју додељује наш лист, био је носилац звања „Почасни грађанин“ Суботице 2014.године.

-Ова идеја датира још одавно и плод је Миленкових силних обилазака изложби, фестивала, музеја, где је гледао како друге државе и градови презентују карикатуру. Он је одувек сматрао да Суботица има богато културно-историјско наслеђе и мислио је да Суботица може да постане чвориште карикатуре, како за нашу земљу, тако и за регион. Сада се трудимо да ту његову идеју следимо и реализујемо – каже Немања Косановић, председник Управног одбора Фондације „Галерија савремене карикатуре Миленко Косановић“. - Ми смо новоформирана културна иницијатива, која жели да активно учествује у културном и друштвеном животу града. Ова изложба је прва у низу активости које ће обухватити не само карикатуру, него и стрип и друге видове графичке уметности.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
АЛАРМАНТНО! ПРИПРЕМИТЕ ЗАЛИХЕ ЗА 72 САТА: Европа пред катастрофом, a ове земље у опасности

АЛАРМАНТНО! "ПРИПРЕМИТЕ ЗАЛИХЕ ЗА 72 САТА": Европа пред катастрофом, a ове земље у опасности

У ИЗВЕШТАЈУ о цивилној и војној спремности Европе, који је објављен у среду, наводи се како би становници Европске уније требало да прикупе залихе неопходних потрепштина у случају избијања рата или неке друге велике опасности, пише "Њузвик".

04. 11. 2024. у 16:15

Коментари (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE