Политика
БЛОКАДЕ ФАКУЛТЕТА ПОСУСТАЈУ: Све веће замерке да организатори губе правац
05. 01. 2025. у 17:33
ОБОЈЕНА РЕВОЛУЦИЈА КАО ПОРОДИЧНИ БИЗНИС: Каква је улога Ахмеда и Давуда Делимеђца?
05. 01. 2025. у 17:28
Тенис
ТАКО БЛИЗУ, А ТАКО ДАЛЕКО: Александра Крунић остала без титуле у Окланду
05. 01. 2025. у 11:46
ВЕЛИКО ИЗНЕНАЂЕЊЕ: Повукла се гренд слем шампионка са Аустралијан опена
04. 01. 2025. у 22:20
Фудбал
ХРВАТСКА ТУГУЈЕ: Њена највећа тениска нада - више неће да игра за Хрвате
05. 01. 2025. у 15:57
БРАЗИЛАЦ ОСТАЈЕ КОД ЛУКИЋА: Фулам одбио уносну понуду за сјајног фудбалера
05. 01. 2025. у 15:10
ЛЕКАРИ ЈОЈ СЕ БОРЕ ЗА ЖИВОТ: Бивши фудбалер Звезде оборио жену ван пешачког прелаза
05. 01. 2025. у 14:34
Draža
03.04.2023. 08:22
Од када жене масовно возе аутомобиле, многе по својим личним правилима, Београд је постао опасан за мушкарце, децу, мачке, псе, птице, корњаче, и тд.. Видећемо хоће ли Бели успети да реше проблем који ни сви психолози и психијатри света не могу да реше..
zoran
03.04.2023. 10:09
Danas je obuka novih vozača komplikovanija i skuplja nego pre 20-ak godina ali se vidi da su današnji mlađi vozači izuzetno nespremni za učestvovanju u saobraćaju. Auto škole imaju tu nekog udela jer trče za profitom ali zakonodavstvo i saobraćajna milicija su glavni uzročnici ovakvom ponašanju mladih vozača jer saobraćajna milicija neradi svoj posao. Sprovode se akcije svaka 2-3 meseca u saobraćaju ali takav rad saobraćajne milicije treba da je svakodnevan a ne 3 dana svaka 3 meseca. I zakon treba da se primenjuje na SVE učesnike u saobraćaju bez obzira na političku opredeljenost ili " biznis" status pojedinaca.