„Укусима мога краја” највише „чуваркућа“

Промо

31. 08. 2020. у 13:30

ПРИВРЕДНА комора Србије прогласила је прве носиоце жига „чуваркућа“, који је гаранција да су производи домаћег порекла и врхунског квалитета.

„Укусима мога краја” највише „чуваркућа“

Фото: Промо

Међу 75 артикала, који су задовољили све неопходне критеријуме за добијање жига „чуваркућа“, налази се чак 19 производа „Укуси мога краја“.


Управо тим поводом, генерална директорка компаније „Меркатор-С”, Виолета Ковачевић, изјавила је да је та компанија, као национални трговински ланац који чак 97% вредности робе набавља у Србији, посвећена  подршци малим домаћим произвођачима и пласману српских производа изузетног квалитета.

-Поносни смо на то што су баш „Укуси мога краја”, као аутентичан српски бренд, који је настао у успешној сарадњи компаније „Меркатор-С” и малих произвођача, освојили највише „чуваркућа”. Већ у наредних неколико дана наша кућа биће пуна „чуваркућа”, јер ћемо у свим ИДЕА продавница, Мерцатор хипермаркетима и Рода маркетима поставити ознаке како купци могли лакше да препознају производе који су чуваркуће српске привреде-рекла је у изјави за агенцију Тањуг Виолета Ковачевић.

Међу добитницима жига „чуваркућа”, налазе се производи „Укуси мога краја” и то штрудле са маком, орасима и вишњом, које производи „АС Браћа Станковић” из Гроцке, сува шљива и коктел сувог воћа, која производи „Агранела” из Ваљева, кисело млеко и павлака, јогурт и Златиборски качкаваљ, које производи Пољопривредни комбинат Златибор, слатка од малине, купине, шумске јагоде и вишње, које производи Трампеx из Бруса, и купиново вино које производи „Моћ природе” из Београда.

-Концепт наше производње се у потпуности поклапа са идејом бренда „Укуси мога краја”, а пројекат „чуваркућа” се одлично надовезује на плаформу која је већ развијена. Оба концепта су од посебне важности за мале српске произвођаче, јер подржавају даља улагања у домаћу производњу и чувају традиционалне српске производе од заборава-рекао је Радоје Цветић, власник компаније „ПК Златибор”.

Фото: Промо

 

И Милош Станковић, заменик генералног директора пекаре „АС Браћа Станковић”, сматра да је стратешко партнерство са компанијом „Меркатор-С” значајно допринело њиховој компанији да дође до шире групе потрошача. Посебно је нагласио да су штрудле „Укуси мога краја” произведене према традиционалној рецептури, од најквалитетнијих састојака, баш онако како су нам наше баке припемале.

 
РЕЦЕПТУРА ДОСТОЈНА ПОТРОШАЧА

У оквиру бренда „Укуси мога краја” 30 произвођача ствара 203 производа чији су традиционални начин производње и рецептуре доступни потрошачима у Меркатор малопродајном ланцу у Србији и Словенији.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
БРИТАНСКИ ЕКСПЕРТ: Имамо посла са дилетантом – Зеленски не може да поднесе да је крај

БРИТАНСКИ ЕКСПЕРТ: Имамо посла са дилетантом – Зеленски не може да поднесе да је крај

ШЕФ украјинског режима Владимир Зеленски подсвесно не може да прихвати тему повлачења украјинских снага у зони борбених дејстава, изјавио је британски војни аналитичар Александар Меркурис

30. 01. 2025. у 07:58

РАСКИД ПОСЛЕ СМРТИ ПРИЈАТЕЉА: Последње појављивање Дачићевог сина са девојком

РАСКИД ПОСЛЕ СМРТИ ПРИЈАТЕЉА: Последње појављивање Дачићевог сина са девојком

НАКОН тога Милица се углавном сама појављивала на разним догађајима, кад је и почело да се шушка да је њиховој љубави дошао крај, јер раније никада није био случај да се певачица појави сама на јавном месту.

29. 01. 2025. у 18:41

Коментари (2)

РУСИЈА У ШОКУ: Три руске легенде погинуле у паду авиона