ОДГОВОРНО ПОСЛОВАЊЕ ДОПРИНОСИ БОЉОЈ ЗАЈЕДНИЦИ
HEINEKEN је један од водећих произвођача пива и цидера, не само у земљи већ и у свету, са више од 250 међународних, регионалних и локалних брендова.
У Србији, компанија активно послује у две пиваре, у Новом Саду, где поседује једну од технолошки најразвијених пивара у региону и у Зајечару, која ове године обележава 125 година успешног пословања.
Да би компанија била посвећена решавању најважнијих изазова у вези са пословањем и од значаја за своје партенере, HEINEKEN Србија дефинише своје стратешке приоритете кроз отворене и текуће разговоре и друштвено одговорно ангажовање - како интерно тако и екстерно.
Кроз своју глобалну стратегију "Стварамо бољи свет", одрживост представља саставни део пословања компаније и пружа додатну вредност за све заинтересоване стране. Фокус је стављен на шест кључнх области у којима је могуће пружити највећи допринос, а то су: заштита водених ресурса, смањење емисије угљен-диоксида, одржива набавка, промовисање одговорне конзумације, промовисање заштите здравља и сигурности на раду, као и раст и развој са заједницама у којима се послује.
СВАКА КАП ЈЕ БИТНА
Познато је да је вода ресурс од непроцењивог значаја и мало шта може бити реализовано без њене употребе. Вода је такође и основни састојак пива и користи се у свим процесима његове производње.
На глобалном нивоу 2019. године, компанија је покренула стратегију “Every Drop” (Свака кап), визију до 2030. године, у складу са којом се на потрошњу сваке капљице гледа даље од традиционалне метрике ефикасности воде и фокус је стављен на очување локалних сливова.
За последњих 10 година пословања у Србији, смањена је употреба воде за више од 70% и за производњу једног литра пива користи се 3.4 л воде. Редовним активностима континуриано раде на још већој ефикасности и смањену употребе овог ресурса.
СМАЊЕЊЕ ЕМИСИЈЕ CO2
У оквиру “Drop the C” стратегије усредређени су на енергетску ефикасност и употребу електричне и топлотне енергије из обновљивих извора у читавом ланцу вредности – од производње и дистрибуције до паковања и хлађења. Амбиција програма “Drop the C” је да се до 2030. године 70% производње напаја искључиво из обновљиве енергије и сви њихови ресурси у Србији усмерени су у овом правцу. HEINEKEN Србија континуирано инвестира и бележи добре резултате у постизању енергетске ефикасности. У поређењу са 2009. годином, емисија угљен-диоксида смањена је за више од 40% у производњи и 18% у дистрибуцији.
ПРОМОЦИЈА ОДГОВОРНЕ КОНЗУМАЦИЈЕ
Фокус једног од водећих произвођача пива и одговорног корпоративног грађанина остаје на промовисању одговорне конзумације, са жељом да умерено конзумирање учине пожељним видом понашања. Као амбасадори одговорне конзумације, заједно са својим партнерима кроз различите иницијативе и едукативне кампање указују да пиво може бити део избалансираног животног стила уколико се конзумира одговорно. Сваке године улажу минимум 10% Heineken® медијског буџета за кампање о одговорној конзумацији, а у оквиру глобалне кампање „When you drive, never drink“, спроводе едукативне радионице на факултетима широм Србије на тему важност одговорног понашања у саобраћају. Између осталог, поруку о одговорној конзумацији промовишу кроз национално признату и награђивану кампању "Друштво, ко вози кући?", коју спроводе на летњим фестивалима, током којих су у последњих седам година кући безбедно превезли више од 300.000 људи.
ОДРЖИВА НАБАВКА
Скоро 90% сировина које користи, компанија набавља у Србији и наставља да унапређује праксу локалног набављања сировина и подизања стандарда добављача у одрживој производњи. Свих 100% добављача са којима сарађују потписало је HEINEKEN Кодекс пословног понашања, чиме потврђују да послују у складу са највишим стандардима, поштујући људска права и околину.
Стварамо бољи свет
Кроз глобалну стратегију „Стварамо бољи свет“, компанија HEINEKEN Србија посвећена је финансијској и еколошкој одрживости, а стварање бољег света за заједницу и средину у којој живимо и радимо подстичу пре свега личним примером. Са идејом да сви заједно стварамо бољу Србију, бројним иницијативама и програмима кроз све брендове доприносе решавању еколошких и друштвених изазова, и одговарају на потребе потрошача.
Транспарентност у свакодневном раду и комуникацији, поштовање за појединца, локалну заједницу и друштво, страст према квалитету и корпоративна друштвена одговорност представљају кључне вредности компаније HEINEKEN.
ЗАПОСЛЕНИ ИЗНАД СВЕГА
„Безбедност на првом месту“ је апсолутни приоритет компаније HEINEKEN Србија. Тај приступ базира се на побољшању безбедности свих запослених у свим процесима рада. Послују у складу са 12 правила која спасавају живот, јасним и једноставним „дозволама и забранама“ које се односе на безбедност у оквиру свакодневних активности. Са глобалним безбедносним стандардом и процедурама у вези са HEINEKEN Правилима која спасавају живот, усаглашени су 100%. За све запослене омогућен је годишњи пакет бесплатног приватног здравственог осигурања са посебним погодностима за чланове породица.
У циљу промоције сигурног понашања свих учесника у саобраћају, у сва службена возила инсталирали су TELEMATICS уређај, како би побољшали безбедност, а вожњу учинили сигурном у сваком тренутку. Додатно, константном комуникацијом о овој теми доприносе ширењу свести о правилима безбедног и сигурног понашања у саобраћају.
РАСТ И РАЗВОЈ СА ЗАЈЕДНИЦОМ У КОЈОЈ ПОСЛУЈУ
Као друштвено одговорна компанија, у свим активностима увек су посвећени локалној заједници у којој послују кроз теме одрживог пословања.
Зато су у сарадњи са локалном заједницом, Министарством животне средине и невладином организацијом „ЗА чесме“ у Зајечару, започели, и из године у годину настављају, пројекат обнове артеских чесама са пијаћом водом направљених крајем 19. и почетком 20. века. Сваке године ревитализују ове артеске чесме као допринос очувању културе и традиције места у којем праве чувено Зајечарско пиво.
HEINEKEN Србија наставља да буде посвећена иновацијама, дугорочним инвестицијама у своје брендове, добро организованој продајној егзекуцији и фокусирана је на ефикасно управљање трошковима. Циљеве које су одредили да достигну у наредним годинама остају амбициозни, али им пружају прилику да унапреде своје пословање за покретање позитивних промена. Доприносећи напретку заједнице жеља им је да заједно стварамо бољи свет!
НОВЕ СВЕТСКЕ СИЛЕ УКЉУЧИЛЕ СЕ У СУКОБ У УКРАЈИНИ: "Две на страни Путина, две жестоко против Руса"
СУМЊЕ у подршку САД Украјини у случају победе Доналда Трампа на председничким изборима мучиле су све оне којима је циљ да се Кијев обрани од руске агресије. Трамп је победио и тек треба видети у ком ће смеру кренути његова политика, али сва та дешавања засенила су други важан однос у том, ионако компликованом, односу.
22. 11. 2024. у 09:14
РУСИЈА ПОСТАЛА ГЛАВНИ "ИГРАЧ" У ЕВРОПИ: Ово се десило први пут од пролећа 2022. године
РУСИЈА је у септембру први пут од пролећа 2022. постала главни снабдевач гасом Европске уније, преноси РИА Новости, позивајући се на податке Евростата.
21. 11. 2024. у 11:32
СКАНДАЛ ТОКОМ ПОСЕТЕ Снимак Макронa: "Они су тотални кретени", рекао после повика да је "Француска одговорна за крвопролиће"
"ОНИ си потпуни кретени", рекао је француски председник Емануел Макрон о прелазном телу и додао да "никада нису смели да га смене".
22. 11. 2024. у 13:07 >> 13:17
Коментари (0)