РАСТЕ ONLAJN КУПОВИНА: Највише се наручују ови артикли
ОКО 70 одсто корисника платних картица у Србији набавља робу и услуге путем интернета, а одећа и обућа су артикли који се највише купују онлајн.
Чак 65 одсто свиих куповина је ова роба, показало је регионално истраживање које је сповела компанија Виса у оквиру кампање "У корак са дигиталном будућношћу".
Рачуне за комуналије путем интернета плаћа њих 37 одсто, а по 31 одсто набавља мале кућне апарате и козметику, као и препарате за негу лепоте.
Више од две трећине навело је да би их бесплатна испорука подстакла да убудуће и више купују преко интернета. Око 76 одсто потрошача најчешће користи паметни телефон за онлајн куповину.
Резулати истраживања које је спроведено током маја, на узорку од по 500 корисника картица у земљама из региона, старости од 18 до 55 година, показали су да најбоље резултате по питању е-трговине у региону бележи Северна Македонија, где чак 90 одсто грађана купује путем интернета.
У Босни и Херцеговини такође расте интересовање за веб продавнице, будући да се 56 одсто испитаника определило за овај облик набавке, док је у Албанији то 59 одсто, а у Црној Гори сваки други грађанин.
Препоручујемо
УСВОЈЕНО: Нови пропис за све грађане који су подигли кредите - омогућена лакша отплата
13. 07. 2020. у 16:43
НОВИ МОРАТОРИЈУМ ОД 1. АВГУСТА: Важна економска мера за грађане Србије
23. 07. 2020. у 16:08
ТУРСКА ДРХТИ ПРЕД ПРЕТЊОМ ИЗРАЕЛА: Избија трећи светски рат? (ВИДЕО)
МИНИСТАР одбране Турске, Јашар Гулер, изјавио је да Израел може да нападне Турску, чиме је подржао раније изјаве председника Ердогана, који је Израел описао као директну претњу за земљу.
14. 11. 2024. у 17:17
"ГЛАВНА ТЕМА ЈЕ ДА ЛИ ЋЕ МОСКВА БИТИ ГАЂАНА" Велико упозорење Вучића: Свет се креће по ивици амбиса!
ПРЕДСЕДНИК Србије Александар Вучић обратио се јавности после говора на Самиту КОП29 у Азербејџану.
12. 11. 2024. у 12:33
ЧИТУЉА КОСТИЋУ ОД ДЕЦЕ: "Живиш кроз нас - настављамо с поносом"
МИОДРАГ Костић, оснивач и председник МК Групе, преминуо је у среду ујутру.
14. 11. 2024. у 12:46
Коментари (0)