ЛУЧИЋ: Најбољи из целог света хоће само Телеком

Novosti online

01. 03. 2024. у 13:32

НАЈПОЗНАТИЈИ светски медијски брендови, најугледније финансијске институције из САД и ЕУ, највеће компаније из области телекомуникација и дигиталне индустрије виде само једног партнера у овом делу Европе, а то је српски Телеком.

ЛУЧИЋ: Најбољи из целог света хоће само Телеком

Фото Д. Миловановић

Наша најуспешнија компанија не престаје да добија нове међународне партнере, а да са постојећима проширује сарадњу. О томе је, између осталог, данас говорио генерални директор Телекома Србија Владимир Лучић.

- Најновије је то да проширујемо сарадњу са Еуроњузом, највећом европском медијском мрежом, тако да после Србије, где смо покренули ТВ канал још 2021, сада прелазимо на Босну и Херцеговину и Црну Гору. Такође, цела мрежа Еуроњуза у Европи активно ће радити на промоцији услуга Телекома на међународном нивоу где послујемо, пре свега у Немачкој, па онда када дођу на ред САД, а уз то такође у целој Европи емитоваће неке од емисија нашег канала Балкан Трип, како бисмо промовисали туристичке атракције и лепоте Србије - изјавио је Лучић за ТВ Хаппy.

Такође, после проширења и модернизације просторија у београдском Сава центру, испуњени су неопходни услови за лансирање америчке телевизије Њузмакс у нашем региону.

Фото Промо

- Њузмакс је једна од најпопуларнијих и најутицајнијих америчких медијских мрежа, са више од 40 милиона гледалаца у САД. Телеком Србија је њихов ексклузивни партнер за цео регион, од Словеније до Албаније, и телевизија стартује у октобру ове године. Изузетно сам поносан на чињеницу да смо у Србију и уопште у наш регион довели такве медијске брендове као што су Њузмакс, Еуроњуз, као и Блумберг, и значајно унапредили квалитет информисања. Наша основна жеља је да се појача квалитет и разноликост информативне понуде, а за све ове канале постоје лиценце и јасно дефинисана правила о њиховој уређивачкој самосталности и поштовању највиших стандарда - истакао је Владимир Лучић.

У току ове године, у медијској понуди Телекома појавиће се још атрактивних садржаја.

- Покрећемо канал Суперстар 3, где ће се емитовати искључиво домаћи филмови и серије. Телеком Србија има највећу продукцију играног програма у овом делу Европе, а такође дигитализујемо старе добре филмове из понуде Авала и Дунав филма. Све то, спаковано на једном месту, на каналу Суперстар 3, који ће бити доступан само у кабловској и дигиталној мрежи Телекома, требало би да буде веома занимљиво публици и очекујемо да ћемо привући још нових корисника - објаснио је Лучић.

Оно што следи је и нови канал из понуде Арена Спорта, који ће имати не само комерцијалну већ и додатну друштвену вредност.

- Ми преко Арене већ промовишемо домаћи спорт, који је дуго био медијски занемарен, као и неке спортске гране које су у јавности у другом плану, а где Србија има велики потенцијал на међународном нивоу, попут бокса. Сада крећемо са каналом “Ареница”, који ће бити специјализован за дечји спорт! Наша жеља је да промовишемо спорт и уопште здрав начин живота код најмлађих, који ће на “Ареници” моћи да прате, између осталог, дечје утакмице, разна такмичења, да виде себе и своје другаре на малом екрану, а да многи пожеле да се баве спортом - рекао је Владимир Лучић.

Телевизије попут Еуроњуза и Њузмакса нису једини међународни партнери Телекома Србија. Напротив, ова компанија је постала незаобилазна адреса за најугледније финансијске институције и највеће корпоративне играче из целог света.

Телеком Србија

-  Свима на свету је потпуно очигледно да је Телеком Србија оператор будућности, који ће тек показати своју пуну снагу. Сви на свету у овом делу Европе виде само једног партнера и само једно место сарадње, а то је наш Телеком, свидело се то некоме у Србији или не. Поред светских медија с којима сарађујемо, кључни партнери Телекома само у прошлој години постале су институције попут Светске банке, Европске банке за обнову и развој, Банк оф Америке, који су одлучили да подрже наш развој у периоду који је био глобално економски веома тежак и када су сваку одлуку о инвестирању морали посебно пажљиво да размотре. Уз то, проширујемо сарадњу са Европском инвестиционом банком, која је званична институција ЕУ, и договарамо сарадњу са америчком државном Ексим банком. На то треба да додамо највеће светске играче из сектора телекомуникација и дигиталне индустрије Водафон и Амазон, који су такође наши ексклузивни партнери - нагласио је Лучић.

Комбинација пословних успеха, инвестирања у развој, међународне сарадње и високе друштвене одговорности најбоље се види у два “домаћа” пројекта Телекома Србија: увођење оптичког интернета у удаљена сеоска подручја и улагања у иновативне стартапове преко фонда основаног за ту сврху.

- У оквиру пројекта изградње оптичке инфраструктуре, који ужива подршку Владе Србије, ЕУ и ЕБРД, досад смо покрили 161 село, а још 143 су преостала. Премијерка Ана Брнабић је недавно и саопштила циљ, да до краја 2025. свако домаћинство у Србији има могућност коришћења брзог интернета. Сада смо на броју од 1,5 милиона домаћинстава, од којих га пола милиона и користи. То веома много значи како за развој српског села, тако за привредни напредак и модернизацију целе Србије. Када смо недавно били у селу Ломница, код Десптовца, упознали смо девојку која остварује додатне приходе тако што преко интернета држи часове енглеског за људе из целог света. Ето шта доноси дигитализација, а Телеком је ту лидер, за добро целог друштва.

Лидер смо када је реч и о подршци домаћим дигиталним иноваторима. Наш “вентуре цапитал” фонд, први те врсте у Србији и шире, недавно је потписао уговор о инвестирању са укупно десетим стартапом, који се бави развојем софтвера базираног на вештачкој интелигенцији, намењеног заштити интелектуалних права. Сваки стартап у који смо досад уложили остварује одличне приходе, уверени смо да ће тако бити и са овим - рекао је Владимир Лучић.

Како је нагласио, “вентуре цапитал” фонд постаће “фабрика дигиталних сервиса”, један од важнијих извора прихода Телекома Србија у будућности и једна од кључних карика у укупној трансформацији Телекома од локалне и регионалне до светске компаније, која је лидер и победник дигиталног доба.

Трансформација Телекома: нови корисници, огромни приходи и добит

Владимир Лучић ће у понедељак, 4. марта, наступити на Копаоник бизнис форуму, заједно са министром телекомуникација Михаилом Јовановићем и директором оператера Јетел. Том приликом говориће управо о трансформацији Телекома Србија за дигиталну будућност.
- Читава привреда, заправо, мора да се трансформише, јер смо у периоду Четврте индустријске револуције засноване на брзом интернету и вештачкој интелигенцији. Наш Телеком је направио идеалну стратегију, да будемо апсолутни број један у телекомуникацијама у земљама региона где имамо своју инфраструктуру, док на осталим тржиштима, где се непрестано ширимо, користимо инфрастр

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
pogledaj sve
ВАЛЕРИЈ ЗАЛУЖНИ ДАО ПРОГНОЗУ: Ево када ће руска војска да пробије украјински фронт

ВАЛЕРИЈ ЗАЛУЖНИ ДАО ПРОГНОЗУ: Ево када ће руска војска да пробије украјински фронт

НОВИ технолошки напредак током ратног времена спречиће озбиљније пробијање фронта дуж украјинско-руске границе до око 2027. године, изјавио је Валериј Залужни, бивши врховни командант Украјине и садашњи амбасадор у Уједињеном Краљевству, за „Украјинску правду“ у интервјуу објављеном 23. новембра.

23. 11. 2024. у 18:55

ПОТПРЕДСЕДНИК САД УМРО ТОКОМ ОДНОСА: Био са 50 година млађом љубавницом, Бела кућа није знала како да саопшти вест о смрти

ПОТПРЕДСЕДНИК САД УМРО ТОКОМ ОДНОСА: Био са 50 година млађом љубавницом, Бела кућа није знала како да саопшти вест о смрти

БИО ЈЕ то 27. јануар 1979. године. У 1 ујутро, портпарол породице Нелсона Рокфелера објавио је званичну изјаву за штампу. Бивши потпредседник преминуо је У 71 години живота раније те вечери.

22. 11. 2024. у 18:36

Коментари (0)

АЛТА БАНКА ПРОСЛАВИЛА СЛАВУ СВЕТОГ АРХАНГЕЛА МИХАИЛА: Традиција у циљу очивања вредности