ВЛАДИМИР ЛУЧИЋ: Упркос нападима, Телеком све јачи и јачи
ТЕЛЕКОМ Србија је убедљиво најпрофитабилнија компанија у домаћем власништву у нашој земљи, а у конкуренцији осталих оператера далеко је испред свих према свим параметрима пословања.
Велика је част што је и званично потврђено да смо лидер целокупне домаће привреде, поручио је генерални директор Телекома Србија
“Телеком се у уговорима о лиценци са Еуроњузом из ЕУ и Блумбергом из САД обавезао да се неће мешати у уређивачку политику ових информативних медија, што је примена највиших западних стандарда”
- Црно на бело је доказано да је Телеком на стази великих успеха - изјавио је генерални директор компаније Владимир Лучић поводом најновијег званичног извештаја Агенције за привредне регистре.
Прошла година је била година светске економске кризе због рата у Украјини, чија су последица и бројна поскупљења, а Телеком је поред свега успео да повећа нето и оперативну добит, да забележи раст прихода од преко 10 одсто, да држави и народу исплати 6,7 милијарди динара дивиденди, да повећа и плате запосленима, а да у исто време смањи трошкове.
- Велика је част што је и званично потврђено да смо лидер целокупне домаће привреде. Поред Србије, недавно је објављено и да смо убедљиво највећа и најуспешнија компанија за телекомуникације у свим земљама бивше Југославије, другу годину заредом. Чак смо повећали разлику у односу на другопласирани Хрватски телеком за више од 200 милиона евра прихода, што је у прошлости било малтене незамисливо. У претходних пет година успели смо да повећамо приходе за читавих 50 одсто, то је у нашој индустрији огроман резултат. Све ово показује колико је успешна трансформација Телекома Србија, на којој радимо од 2018. године - рекао је Владимир Лучић за ТВ Хепи.
Снажан раст Телекома можда се најбоље види по томе да је број корисника телевизије увећан чак три пута, са 400.000 на преко 1,2 милиона, притом до пре четири-пет година тржишно учешће у четири највећа града било је практично непостојеће, са симболичних један одсто, а конкуренција је имала 2,5 пута више корисника и монопол на тржишту, поготово у великим урбаним центрима.
Телеком је од 2018. на стази великих успеха, што код конкурентске Јунајтед Групе изазива огроман бес и агресију.
Упитан о најновијој кампањи против Телекома која се води преко медија Јунајтед Групе, Владимир Лучић је одговорио да је то још једна потврда да је компанија коју предводи на правом путу.
- Ипак, најискреније, нисам очекивао ову количину напада од стране наше конкуренције, већ месец дана свакодневно емитују негативне прилоге против Телекома, а прошле недеље их је у једном моменту за 24 сата било чак 26, и то само на порталима, плус у ТВ емисијама. Нисам очекивао ни да ће неки људи, који се представљају као објективни, у тој кампањи тако активно и еуфорично да учествују. Све то је, међутим, још једна потврда да одлично радимо - прокоментарисао је Лучић.
Како је нагласио, сви медији чији је оснивач Телеком регистровани су у Србији, подлежу свим домаћим законима и овде плаћају све порезе и накнаде, док ови који нападају Телеком имају фиктивну централу у Луксембургу, како би избегли плаћање дажбина, а од реклама приходују противзаконито.
- Када говоримо о садржају онога што се емитује, сви медији у нашем власништву (Арена спорт, Суперстар, Еуроњуз Србија, Блумберг Адрија…) значајно су допринели квалитету и разноврсности укупне ТВ понуде на тржишту, од чега корист имају пре свега корисници. Имамо најбоље спортске садржаје, најквалитетнији филмски и серијски програм, док су Еуроњуз и Блумберг лиценце најугледнијих западних медијских брендова, баве се изузетно балансираним и објективним новинарством, промовишу европске, западне вредности, и нико на њихов рад није имао једну једину примедбу - објаснио је Лучић.
Штавише, како је истакао, Телеком Србија се у уговорима о лиценци и са Еуроњузом из ЕУ и са Блумбергом из САД обавезао да се неће мешати у уређивачку политику ових информативних медија, чиме су примењени највиши западни стандарди.
А на Западу, тачније у ЕУ, у чак 10 земаља чланица оператери којима је држава сувласник имају своје медије - пре свега спортске и забавне, понегде и информативне, дакле све исто као код нас са Телекомом. Између осталих, Дојче Телеком има медије у Аустрији, Словачкој, преко такође државног ОТЕ и у Грчкој, Оранж има медије у Француској и Пољској, државни Проксимус има медије у Белгији и Луксембургу, државни оператери држе медије и у Шведској, Естонији… а на све то се може додати Швајцарска.
- Такви су и глобални трендови и ми послујемо с тим у складу. Тражити да нам се забране ТВ канали било би и кршење Устава Србије, јер би се приватна својина фаворизовала у односу на државну, не бисмо имали равноправан положај на тржишту - нагласио је Лучић.
На питање о циљевима кампање против Телекома, први човек компаније одговорио је да су ту ствари једноставне.
- Велика медијска, али и лобистичка и политичка, кампања против нас траје већ пету годину, њихова интенција је да покушају да врате време на 2018, када су они били главни кабловско-медијски играч, а ми у великом заостатку, и да они у тој доминацији природно расту као једини који истовремено производе и дистрибуирају садржаје, док би ми пропадали. Али, историја се не може вратити, Телеком Србија је далеко испред свих и у Србији и у региону, са свим нашим инвестицијама имамо позицију коју бар у наредних десет година нико не може да угрози, а ми ћемо само да растемо, бићемо све јачи и јачи. Ту је и ширење компаније у иностранству, већ сада продајемо садржаје на пет континената, окрећемо се и дијаспори широм света, за шта нам нису потребна велика улагања јер смо их већ обавили. Близу смо партнерстава и са неким од највећих светских дигиталних играча и радимо на томе да цео свет буде наше тржиште - нагласио је Владимир Лучић.
Све наведено довешће до даљег снажног раста прихода, док ће тржишна вредност компаније Телеком Србија бити вишеструко увећана.
“Погрешна им је стратегија"
Говорећи о нападима преко медија Јунајтед Групе, генерални директор Телекома Србија Владимир Лучић истакао је да је апсолутно фокусиран на развој компаније коју предводи.
- Напади нас само уверавају да смо на правом путу. У комерцијалном рату наша највећа конкуренција се више труди да нас заустави него да се избори за квалитет своје понуде, то је погрешна стратегија, ја сам пре свега посвећен нашем развоју - објаснио је Лучић.
Упитан о политичким елементима негативне кампање, сагласио се да и те како постоје.
- Њихова кампања у једном делу чак нема везе ни са пословном утакмицом, већ са политичким амбицијама мањинског сувласника Јунајтед Групе и његовом борбом против председника Александра Вучића. То се види и према томе са каквим се лобистима удружују у региону. Чак се труде да успоре технолошки раст Србије, блокирајући развој оптичке мреже, што је веома лоше за целокупну привреду и негативно утиче на квалитет живота грађана. Политизовали су комерцијалну борбу, али мислим да им је то велика грешка - закључио је Владимир Лучић.
ИЛОН МАСК ПОДЕЛИО СНИМАК ИСТИНЕ: "НАТО је бомбардовао Београд како би распарчао Србију" (ВИДЕО)
МИЛИЈАРДЕР Илон Маск, власник Тесле, "Спејс Икса", друштвене платформе Икс, поделио је на свом профилу говор у којем Џефри Сакс прича о нелегалном бомбардовању Србије од стране НАТО-а.
12. 11. 2024. у 15:47
"ГЛАВНА ТЕМА ЈЕ ДА ЛИ ЋЕ МОСКВА БИТИ ГАЂАНА" Велико упозорење Вучића: Свет се креће по ивици амбиса!
ПРЕДСЕДНИК Србије Александар Вучић обратио се јавности после говора на Самиту КОП29 у Азербејџану.
12. 11. 2024. у 12:33
НАЈВЕЋИ ЈАТАК "ЗЕМУНАЦА" Она је била последња линије одбране клана - у кући крила килограме кокаина, а онда им пресудила
ПОСЛЕ убиства Ђинђића, она се представљала као Зорица Весић и купила је салаш у месту Путинци, где се једно време скривао врх земунског клана.
13. 11. 2024. у 10:23
Коментари (0)