ЧЕЛИЧНА конструкција моста је савладала реку Саву пре скоро годину дана. Тешка је 5.500 тона. Мајстори ових зимских, магловитих дана, изливају, утежу и монтирају армирано-бетонске, претходно напрегнуте, носаче на распоне изнад обалних стубова.

Dule

01.01.2023. 13:44

Ко то мосли да су српске фирме напрасно заборавиле како се праве мостови и да морају да се ангажују Турци на нам их праве, уместо рецимо Мостоградње? Зар није било једноставније, али и мноооого повољније за државне финансије, да се посао додели онима који су направили Газелу, Бранков и нови железнички мост преко Саве у Београду?

Sandra

01.01.2023. 19:15

Važno je da se gradi,jer putevi zbližavaju ljude. Jedino me čudi što su Turci doveli celu građevinsku bazu a ne koriste naš materijal. Što se radnika tiče, mi ih i inače nemamo, na gradilištu Beograda na vodi npr. su Pakistanci i slični, vidimo ih kada uveče sa gradilišta kreću u svoje privremene smeštaje. Za one koji nisu informisani čuvena Mostogradnja koja se proslavila i kod nas i u svetu više ne postoji. Uništili smo sopstvenu firmu kao i mnoge druge još u periodu sankcija, devedesetih, a stručnjaci nam otišli tamo gde se gradi i adekvatno nagrađuje.