ДОЖИВИ СРБИЈУ КРОЗ ИСКУСТВО: На манифестацији "Дубаи експо 2020" представљен нови туристички бренд наше земље

Б. Б.

14. 01. 2022. у 10:42

"СРБИЈА. ДОЖИВИ!", назив је новог туристичког бренда наше земље, који су ТОС и национална платформа "Србија ствара" представили на Светској изложби "ЕКСПО 2020" у Дубаију, као део нове стратегије маркетинга у циљу привлачења домаћих и страних туриста.

ДОЖИВИ СРБИЈУ КРОЗ ИСКУСТВО: На манифестацији Дубаи експо 2020 представљен нови туристички бренд наше земље

Фото Промо

Намењен је туристима који траже занимљива и аутентична искуства, природне лепоте, креативне и инспиративне дестинације.

Инспирација је нађена у непоновљивом и динамичном доживљају, који Србија нуди на раскрсници истока и запада, где се мешају модерно и традиционално, урбано и природно.

Нови бренд симболизује тај динамични доживљај који туристи могу да разумеју, осете и деле даље.

- Примећујемо да нови начин представљања наше понуде кроз искуства, односно доживљаје, наилази на велику заинтересованост и даје нову енергију нашим промотивним активностима - навела је Марија Лабовић, директорка ТОС.

Фото Промо

Према речима Ане Илић, више саветнице премијерке за креативне индустрије и туризам, вође тима платформе "Србија ствара" и заменице генералне комесарке за наступ Србије на ЕКСПО 2020 Дубаи, веома је значајно што је баш овај моменат искоришћен за побољшање бренда Србије и њених туристичких потенцијала.

- Већ смо на овогодишњој Светској изложби показали да је Србија модерна, креативна и иновативна земља, која и те како има шта да понуди својим посетиоцима и тако много учинили за побољшање имиџа земље - рекла је Илић.

- Важно је искористити прилику и позитивно утицати и на промену туристичког бренда, на којем смо заједничким снагама радили протеклих месеци, како бисмо привукли што више посетилаца из целог света да дођу и посете Србију.

Фото Промо

ВИШЕ ОД ПОЛА МИЛИОНА

- ПАВИЉОН Србије на светској изложби је посетило више од пола милиона посетилаца, а очекујемо још толико, што само говори о величини циљне групе коју желимо да привучемо - навела је Илићева.

Примена новог туристичког бренда "Србија. Доживи!" почиње ове године. Како ће се промовисати Србија, дестинације и најзначајнији туристички производи, домаћој јавности биће детаљније представљено на предстојећем 43. Међународном сајму туризма у Београду.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
УКРАЈИНА У РАТ ПОСЛАЛА РОБОТЕ БЕЗ ИЈЕДНОГ ЧОВЕКА: Битка добила неочекивани исход (ВИДЕО)

УКРАЈИНА У РАТ ПОСЛАЛА РОБОТЕ БЕЗ ИЈЕДНОГ ЧОВЕКА: Битка добила неочекивани исход (ВИДЕО)

БРИГАДА Украјинске националне гарде известила је о успешном нападу у коме су учествовали само роботи - од копнених робота наоружаних митраљезима до летелица борбених дронова. Ови роботи су напали руске положаје у Харковској области, на северу Украјине, и - победили.

27. 12. 2024. у 09:04

ДРАМА У КОМШИЛУКУ: Откривена непозната летелица, становници упозорени да потраже склоништа

ДРАМА У КОМШИЛУКУ: Откривена непозната летелица, становници упозорени да потраже склоништа

РУМУНСКИ радарски системи открили су синоћ мали летећи објекат, за који се сумња да је дрон, који је ушао у национални ваздушни простор до шест километара у југоисточном округу Тулчеа, саопштило је министарство одбране Румуније.

27. 12. 2024. у 09:23

Коментари (0)

АЛТА банка донирала пакетиће за дечје осмехе: Малишани из Сремчице и Дечјег села уживали у изненађењу и дружењу