И "КИРКОЛИНА" ДОБИЛА ЖИГ: "Чуваркућа" и на чају од лековитог биља и шумских плодова

Ј. Су. - С. Б.

02. 02. 2021. у 11:11

ПРОЈЕКАТ Привредне коморе Србије "Стварно у Србији" и колективни жиг "Чуваркућа", осим што су гарант домаћег квалитета и порекла, снажна су подршка и ветар у леђа малим и средњим компанијама да њихови производи буду још видљивији на тржишту и ближи потрошачима.

И КИРКОЛИНА ДОБИЛА ЖИГ: Чуваркућа и на чају од лековитог биља и шумских плодова

Фото Приватна архива

Породична компанија "Кирка фарма" конкурисала је за жиг, па се међу 450 "чуваркућа" нашао и чај "кирколина", производ настао од домаћих мешавина лековитог биља и шумских плодова, као резултат знања и искуства наших стручњака фитофармације.

У фирми очекују да ће за "кирколину", која је на тржишту дуже од две деценије, колективни жиг "Чуваркућа" бити нова, чвршћа спона са купцима и додатна потврда сигурности, као и да ће позитивно утицати на извозне резултате. Како истичу у компанији, креирају и нову листу производа које ће кандидовати за "Чуваркућу".

Фото Приватна архива

- Очекујемо да жиг допринесе већој препознатљивости и ширењу позитивног става да Србија заиста има домаће производе одличног квалитета, али не могу да се приближе потрошачима због агресивног маркетинга и нелојалне конкуренције - оценила је Сандра Константиновић, руководилац контроле квалитета "Кирка Фарм".

Приоритети

ПРИОРИТЕТИ компаније су проширивање производног асортимана са ослонцем на традицију употребе лековитог биља, савремену технологију и знање, уз поштовање стандарда квалитета и безбедности хране, повећање конкурентности предузећа, брига о запосленима као и широј заједници кроз учешће у пројектима који доприносе побољшању квалитета живота и заштите животне средине.

- Носици жига на неки начин стварају и велику заједницу домаћих производа који, као део пројекта "Стварано у Србији", могу заједнички да се представљају на промоцијама и лакше одговоре пословним изазовима.

Фото Приватна архива

За квалитетан производ, препознат и прихваћен на тржишту, оригиналан и различит од других, по њеним речима, неопходни су тимски рад, знање и вештине, стручност и марљивост, сарадња са науком и институцијама, примена иновација и добар маркетинг.

Како Константиновић подсећа, "Кирку" су пре више од три деценије основали брачни пар Славица и Слободан Јањушевић и назвали је по чаробници из грчке митологије која је лепотом занела и опчинила Одисеја. Вишегодишње искуство у области фитофармације сврстало је "Кирка фарму" у ред водећих произвођача фитопрепарата и дијететских производа, па се данас може похвалити широким асортиманом производа од различитих врста биљних чајева и сирупа, биљних екстраката, до беби и козметике за одрасле.

Чајеве највише извозе на тржишта региона, а "Киркини" производи стижу и до потрошача Шведске, Чешке, али и далеке Аустралије.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
pogledaj sve
РУСИ ОТКРИЛИ ПЛАН НАТО-а: Окупираће Украјину и поделити је између ове четири државе!

РУСИ ОТКРИЛИ ПЛАН НАТО-а: Окупираће Украјину и поделити је између ове четири државе!

НАТО план за Украјину суштински значи распоређивање у земљи такозваног „мировног контингента“ од око 100 хиљада људи и, фактички, њену окупацију, а украјинске територије ће поделити Велика Британија, Немачка, Пољска и Румунија, саопштила је Спољнообавештајна служба Русије.

29. 11. 2024. у 09:36

УПОЗОРЕЊЕ ХРВАТСКОГ БЕЗБЕДЊАКА: У случају рата не бисмо заштитили ни седмину становништва

УПОЗОРЕЊЕ ХРВАТСКОГ БЕЗБЕДЊАКА: У случају рата не бисмо заштитили ни седмину становништва

ХРВАТСКА, у случају рата, не би могла да заштити ни седмину становништва, хране не би било ни за месец дана, а становништво не би разликовало сирену за општу од оне за ваздушну опасност

29. 11. 2024. у 08:16

Коментари (0)

HEINEKEN кампања КАД ИДЕ ТУРА, НЕ ИДЕ ГАС стигла до више од 4 милиона људи