ДОМАЋЕ КУЋНЕ ТКАНИНЕ ЧУВАРКУЋА ДОМА: Јагодински "Текстил" први добио жиг

Ј. Су. - С. Б.

29. 10. 2020. у 16:39

КОМПАНИЈА "Текстил" у Јагодини, произвођач квалитетног текстила за сваку просторију у кући, квалитетом и традицијом, а пре свега пословном филозофијом и тежњом да утемељи позицију на тржишту и унапреди препознатљивост производа код потрошача, имаће важан посао промотера производа са жигом "Чуваркуће" у индустрији у којој је све мање домаћих произвођача.

ДОМАЋЕ КУЋНЕ ТКАНИНЕ ЧУВАРКУЋА ДОМА: Јагодински Текстил први добио жиг

Фото промо

Успешна прича јагодинског "Текстила", прве компаније текстилног сектора Србије, која је кандидовала производе за жиг "Чуваркућа", у оквиру пројекта "Стварано у Србији" Привредне коморе Србије, почиње као и многе друге, у малој породичној радионици.

Пређени пут од предузетника са једном, основном машином у малој радионици, до произвођача са најсавременијом опремом за производњу текстила, линијама за производњу пунила и термовате, за израду јоргана, прекривача и покривача, штепоматима, опремом за вез и дигиталну штампу, није био ни лак ни брз, али су се труд, одговорност, посвећеност вредностима, пре свега, људима који ту вредност стварају, исплатили.

Пионир у приватном предузетништву, у овој области, "Текстил" је из године у годину повећавао обим производње, подизао нове објекте, иновирао технологију, запошљавани су обучени радници. Захваљујући тиму високообучених радника у производњи, тиму добрих менаџера, праћењу трендова у области текстила за домаћинство, као и савременој технологији и сталним инвестицијама, фирма је у успону. Машина за вез и дигиталну штампу су новије инвестиције, са циљем да се одговори на захтеве потрошача.

На горњој лествици вредности ове производне компаније јесу људи, посвећеност дугорочном улагању у запослене који знањем и креативношћу стварају трајну вредност.

Фото промо

- Тренутно имамо око 120 запослених, налажење новог кадра је изазов, па је компанија ушла и у програм Владе Србије "Моја прва плата", са циљем да пронађе и запосли нове младе људе - говори Марина Мишић, маркетинг координатор компаније "Текстил".

Тржишно искуство "Текстила", када је у питању извоз, обухвата пласман у Македонији, Црној Гори, Босни и Херцеговини, Хрватској, Словенији, Немачкој, Грчкој и Аустрији, а жеља је покривање и других земаља ЕУ. На домаћем тржишту теже проширењу листе малопродајних објеката и трговинских ланаца са којима сарађују.

Нову енергију уносе и млађи чланови породице, који 2011. године креирају сопствени бренд "Беби текстил", у који се од самих почетака улаже много љубави и пажње. Знање и искуство, у синергији са визионарским идејама нове генерације, допринели су да настане посебан текстилни програм маштовитог дизајна младог креативног тима, од брижљиво бираних и третираних природних материјала, који прати бебе у здравом одрастању.

- Трудимо се да размишљамо визионарски и иновативне идеје претварамо у праве производе кроз креативан тимски рад, као и контакт са купцима и добављачима. У фирми промовишемо културу транспарентне комуникације, јер је то начин да остваримо пун потенцијал наших запослених и да се континуирано развијамо. За нас одрживост представља материјал који користимо, а трудимо се да буде најбољи избор и за људе и за природу. Настојимо да наши производи трају и да купац дуго ужива у њима. Гаранцију квалитета материјала коришћених у производњи потврђује сертификат ОЕКО-ТЕX Стандард 100, који подразумева производ у складу са еколошким стандардима, без штетних супстанци - каже Милорад Павловић, директор Беби програма компаније "Tекстил", који са супругом Јеленом успешно развија нове програме, проширујући асортиман "Текстила".

Новина је и текстилни програм за кућне љубимце који обухвата кревете, јастуке, прекриваче, заштиту за аутомобил приликом превоза паса и мачака, а већ је препознат на тржиштима и нашао је пут до купаца.

Фото промо

НА ЛИСТИ 71 ПРОИЗВОД

Још од прве презентације пројекта "Стварано у Србији" били смо мотивисани да производе обележимо жигом "Чуваркућа". Да покренемо овај део тржишта, утемељимо позицију у Србији, продубимо однос са партнерима, посебно са купцима, истакла је Јасмина Петронијевић, руководилац производне хале "Текстила".

- За сада је 71 наш производ остварио право на жиг - казала је Петронијевић. - Једна од предности наше производње је да купујемо сирово влакно, комплетно га обрађујемо, а сами правимо пунило за јоргане, деке, прекриваче и покриваче, као и термо вату од сировог материјала. Шијемо и амбалажу за производе.

Посебност ових производа, према речима Немање Јовановића из Удружења за текстил Привредне коморе Србије, јесте у квалитету материјала, начину производње и модерном дизајну.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
pogledaj sve
СРАМНЕ РЕЧИ АНГЕЛЕ МЕРКЕЛ У МЕМОАРИМА: Ево шта је написала о бомбардовању Србије, ратовима и Западном Балкану

СРАМНЕ РЕЧИ АНГЕЛЕ МЕРКЕЛ У МЕМОАРИМА: Ево шта је написала о бомбардовању Србије, ратовима и Западном Балкану

СА МНОГО помпе, у књижаре су стигли мемоари бивше немачке канцеларке Ангеле Меркел под насловом „Слобода“. У њима се на неколико места спомињу Србија и Западни Балкан.

26. 11. 2024. у 17:09

ПУТИНОВ НОВИ САВЕЗНИК? Ко је потенцијални румунски председник - НАТО ракетни штит назива СРАМОТОМ, диви се Мађарској

ПУТИНОВ НОВИ САВЕЗНИК? Ко је потенцијални румунски председник - НАТО ракетни штит назива СРАМОТОМ, диви се Мађарској

НЕЗАВИСНИ ултрадесничарски кандидат на председничким изборима у Румунији Калин Ђорђеску освојио је највише гласова у првом кругу и највећи је фаворит за победу у другом кругу, у који ће највероватније ићи са Еленом Ласчони испред партије "Save Romania Union" (УСР).

25. 11. 2024. у 15:22

Коментари (0)

УВЕК ЈЕ БИО СА ОБЕ НОГЕ НА ЗЕМЉИ: Тони Надал о Рафином повлачењу