ОТВОРЕН ПАВИЉОН СРБИЈЕ У КИНИ: Нова прилика за наше привреднике на највећем тржишту на свету
ПРИВРЕДНА комора Србије у сарадњи са кинеским партнерима отворила је Српски национални павиљон у кинеској провинцији Анхуеј у граду Бенгбу, где ће на једном месту бити представљене компаније и производи из наше земље.
Павиљон се налази у оквиру комплекса Rising Moon Expo Park који се простире на 300.000 квадрата и представља туристичку атракцију тог дела Кине.
Јелена Грубор Стефановић, директорка Представништва Привредне коморе Србије у Кини, каже да ће Српски павиљон омогућити да се производи и компаније из наше земље представе на великом кинеском тржишту и отворе нове пословне могућности за сарадњу две привреде.
Говорећи о могућностима за пласирање домаћих производа у Кину, објашњава да тржиште Кине нуди велике могућности за развој пословања али је истовремено специфично и захтевно, како у погледу регистрације производа, тако и када се говори о промоцији, продаји, стандардима, количинама, квалитету и континуитету испорука. Описује ово тржиште као велико, перспективно и врло децентрализовано за пословање.
„Кина има велики број увозника и агената који могу да помогну у започињању бизниса и при регистрацији и пласману производа”, каже Стефановићeва.
Додаје да је „локализација”, односно, прилагођавање имена бренда тамошњем тржишту важан корак, док неке компаније иду и даље од тога и комплетно прилагођавају производе кинеским потрошачима.
„У Кини преко 800 милиона људи користи интернет за претрагу и куповину производа, а 60 до 70 одсто промоције и куповине одвија се преко онлајн платформи, попут, Tmall, JD.comt, Pinduoduo.
Важно је, истиче, да српске компаније заинтересоване за ово тржиште уложе у маркетинг и промоцију како би се што боље позиционирале.
„Највећу препреку представља управо непрепознатљивост српских брендова, неконкурентне цене, континуитет у квалитету и испорукама производа и непознавање тржишта. Посебно је важна улога институција и сарадња надлежних органа када је у питању испуњавање стандарда за пласман производа на кинеско тржиште”, истиче Стефановићева.
Приликом пословања са кинеским партнерима, указује, треба имати у виду и начин комуникације који захтева велику дозу стрпљења.
Привредна комора Србије ће и у овој години у сарадњи са кинеским партнерима наставити да промовише српске производе у Кини, посебно српску храну и пиће. Предвиђено је и учешће српских компанија на сајмовима CIIE у Шангају и CEEC у Нигно, као и на Hainan Expo.
МЕРКЕЛОВА ПРОГОВОРИЛА О ПУТИНУ: Једну ствар посебно истакла - "Имао је осећај за то"
БИВША немачка канцеларка Ангела Меркел описала је у својим мемоарима први сусрет са Доналдом Трампом, а такође је говорила о руском председнику Владимиру Путину и Украјини. Одломке из књиге објавили су немачки медији.
21. 11. 2024. у 11:45
РУСИЈА ПОСТАЛА ГЛАВНИ "ИГРАЧ" У ЕВРОПИ: Ово се десило први пут од пролећа 2022. године
РУСИЈА је у септембру први пут од пролећа 2022. постала главни снабдевач гасом Европске уније, преноси РИА Новости, позивајући се на податке Евростата.
21. 11. 2024. у 11:32
СУСРЕТ МЕРКЕЛОВЕ И ТРАМПА Питао је за Путина, а папа јој рекао: "Савијај, савијај, савијај - али осигурај да не пукне"
ДОБАР део одломака се односи на састанак који је имала са Трампом у Белој кући у марту 2017.
21. 11. 2024. у 17:17
Коментари (0)