ОТВОРЕН ПАВИЉОН СРБИЈЕ У КИНИ: Нова прилика за наше привреднике на највећем тржишту на свету

В. Н.

22. 02. 2023. у 10:25

ПРИВРЕДНА комора Србије у сарадњи са кинеским партнерима отворила је Српски национални павиљон у кинеској провинцији Анхуеј у граду Бенгбу, где ће на једном месту бити представљене компаније и производи из наше земље.

ОТВОРЕН ПАВИЉОН СРБИЈЕ У КИНИ: Нова прилика за наше привреднике на највећем тржишту на свету

Свечаност отварања павиљона Србије, Фото ПКС

Павиљон се налази у оквиру комплекса Rising Moon Expo Park који се простире на 300.000 квадрата и представља туристичку атракцију тог дела Кине.

Јелена Грубор Стефановић, директорка Представништва Привредне коморе Србије у Кини, каже да ће Српски павиљон омогућити да се производи и компаније из наше земље представе на великом кинеском тржишту и отворе нове пословне могућности за сарадњу две привреде.

Говорећи о могућностима за пласирање домаћих производа у Кину, објашњава да тржиште Кине нуди велике могућности за развој пословања али је истовремено специфично и захтевно, како у погледу регистрације производа, тако и када се говори о промоцији, продаји, стандардима, количинама, квалитету и континуитету испорука. Описује ово тржиште као велико, перспективно и врло децентрализовано за пословање.

„Кина има велики број увозника и агената који могу да помогну у започињању бизниса и при регистрацији и пласману производа”, каже Стефановићeва.

Додаје да је „локализација”, односно, прилагођавање имена бренда тамошњем тржишту важан корак, док неке компаније иду и даље од тога и комплетно прилагођавају производе кинеским потрошачима.

„У Кини преко 800 милиона људи користи интернет за претрагу и куповину производа, а 60 до 70 одсто промоције и куповине одвија се преко онлајн платформи, попут, Tmall, JD.comt, Pinduoduo.

Важно је, истиче, да српске компаније заинтересоване за ово тржиште уложе у маркетинг и промоцију како би се што боље позиционирале.

„Највећу препреку представља управо непрепознатљивост српских брендова, неконкурентне цене, континуитет у квалитету и испорукама производа и непознавање тржишта. Посебно је важна улога институција и сарадња надлежних органа када је у питању испуњавање стандарда за пласман производа на кинеско тржиште”, истиче Стефановићева.

Приликом пословања са кинеским партнерима, указује, треба имати у виду и начин комуникације који захтева велику дозу стрпљења.

Привредна комора Србије ће и у овој години у сарадњи са кинеским партнерима наставити да промовише српске производе у Кини, посебно српску храну и пиће. Предвиђено је и учешће српских компанија на сајмовима CIIE у Шангају и CEEC у Нигно, као и на Hainan Expo. 

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
МЕРКЕЛОВА ПРОГОВОРИЛА О ПУТИНУ: Једну ствар посебно истакла - Имао је осећај за то

МЕРКЕЛОВА ПРОГОВОРИЛА О ПУТИНУ: Једну ствар посебно истакла - "Имао је осећај за то"

БИВША немачка канцеларка Ангела Меркел описала је у својим мемоарима први сусрет са Доналдом Трампом, а такође је говорила о руском председнику Владимиру Путину и Украјини. Одломке из књиге објавили су немачки медији.

21. 11. 2024. у 11:45

Коментари (0)

САДА ЈЕ СВЕ ЈАСНО: Ево ко су потенцијални ривали Србије у баражу Лиге нација