НОВЕ МУКЕ ВОЗАЧА: Због оштрих правила многи неће проћи технички преглед, a ево који су услови
24. 07. 2020. у 09:20
ВИШЕ од 100.000 возила неће моћи да прође технички преглед и региструје се када 5. јула следеће године престане толеранција на непрописну количину издувних гасова.
Svake godina ista prica, automobili najveci zagadjivaci. Koliko se secam za vreme vanrednog stanja niko nije vozio auto a vazduh je bio katastrofalan. Da nije to zbog fabrika i toplana mozda...
@Noko7 - Baš pravi komentar i zapažanje!
Očigledno se priprema teren na kome će biti mnogo manje putničkih automobila. Teretna vozila će i dalje moći da se voze, skoro bez kontrole. To dalje znači mnogo manje prevoznih sredstava što će povećati cene prevoza i u taksi vozilima, a i u autobusima i ostalim prevoznim sredstvima. Povećanje cena prevoza uzrokuje povećanje maloprodajnih cena u prodanicama i pijacama. Ko to plaća ? pa, naravno, oni koji i onako nemaju para, ali ih ima mnogo. Možda i njihov broj treba još smanjiti ?
Da li ce drzava Srbija biti dosledna zakona kojih je usvojila i prestati vise da odlaze? Svake godine ista prica odlaze se ovo odlaze se ono, ko ne moze da ispuni cao! Treba cak i zabraniti uvoz EURO3 i EURO4 vozila! Onaj ko nema para taj nece ni voziti auto, tako da jadno je vadjenje na tu kartu!
@Stex011 - Ljudi šta vam je? Srbija može da uđe u Uniju samo ako se vakciniše i čipuje. S obzirom na to da posle toga Srba više neće biti, to znači da Srbija može da uđe u Uniju samo bez Srba, dakle samo kao teritorija... Zato se manite ćorava posla u vezi Eu standarda. Nema od tog ništa!
@Evroslav - @Evroslve, kada UE pomaze sve je najbolje, a kada trazi "konkretno" nevalja. Budite sigurni sto se tice CO2 u Uniji nista nije bolje, sto zaxteva od 27 to trazi od "srba i Srbije". Lakse je kritikovati nego razumeti !!
u svetu je ovo nesto o cemu se ne prica,naj normalnija stvar
@Ja011 - Pa kod stranaca je plata kao nase za 3 godine,pa im nije tesko da kupe nova kola,a mi sa 300evra moze da se samo hranimo i idemo peske ili autobusima kojima je promet opao od kad ima auto placeva.
@Rade Stasevic - Pa idite peške, ili autobusom. Šta tu ima loše ?
@Rade Stasevic - Zato podrzimo domacu auto industriju ,svi mi volimo Nemacki auto,vrh vrha naravno,ali niko ne misli o odrzavanju,nista strasno ,ali priznajmo da nisu to kola za nas,i nase puteve i nase mogucnosti,
Коначно мање тровача. Једва чекам.
Konačno će se sa ulica skloniti krševi koji nas truju i prave gužvu.
Прошле године је објављен податак, некако у ово време, да 1200000 возила не задовољавају критеријуме издувних гасова, сад само 100000?!
A zašto država ne pomogne vlasnicima vozila na metan? Mogli bi da se ta vozila testiraju samo pri ulasku (ukoliko je fabrički urađen) i da im se smanje takse. Zašto država "kažnjava" takve vozače, iako su oni prilikom kupovine auta vodili računa o izduvnim gasovima i platili mnogo više automobile nego oni koji su kupovali dizelaše i benzince. Državo smanji im sve takse za 50% i ukini im test (koji je oko 100, 150E na svakih 4 god).
Ко ће нас возити,кад ГСП остане без 75% свог возног парка...
@Xxx - Za njih to sigurno nece vaziti,uostalom nije tu samo gsp kako ce da prođu policija,hitna pomoc,vaztrogasci itd.
Podrzavam, sve te krsine traba da se ukone sa ulica.
Vecina ovde ne zeli da shvati da ne zive svi u Beogradu, da nemaju svi 1000 ili vise eura mesecnih primanja, a narocito ne shvataju da ogromna vecina gradjana van Beograda jedva sastavlja kraj sa krajem?Sta , ti ljudi treba da pocrkaju?Ljudi nemaju novca da prezive a ovde tatini i mamini sinovi sa punim dzepovima para ili su im tete pomogle da se docepaju dobro placenih poslova, traze skalanjanje "krseva" sa ulica?Zar vi majstori mislite da ti ljudi koji nemaju para kao vi, ne zele da voze nove aute a mnogi od njih nemaju drugu mogucnost prevoza ako su 10, 20 ili vise km. udaljeni od prvog grada?Sram vas bilo sve vas koji ne zelite da shavtite da i oni koji nemaju mnogo para, imaju ista prava kao i vi na zivot , na neki auto makar i sa nesto vecim brojem godina.Naravno da imaju prava i mi niti zivimo u evropi niti cemo bilo kada biti clanovi iste, tako da od ta posla nema nista.
@sofronije - Застарела загађивачка технологија је за оне који имају више пара него памети. Управо они други треба добро да размисле о електричним колима јер су укупни трошкови далеко мањи а вожња боља и чистија (са све производњом и рециклажом - проверите пре него што поверујете нафташком картелу).
@Elektrovozač - @Elektrovozac: Postujem to sto ste napisali ali ukoliko svi mi koji pisemo ovde zivimo u istoj drzavi, pa i detetu je jasno da od ta posla nema nista.Elektromobil na danasnjem nivou jeste samo prevoz za grad ( max.350 stvarnih km.radijusa ), prilicno su skupa vozila i oni sa puno para njih jos uvek ne zele iz razloga koje ste naveli, ali i zato sto niko nece da ceka sat , dva ili tri punjenja baterija na nekom duzem putu.Zato dajete malo razuma da svi oni a ima ih 2/3 u Srbiji van Beograda, sa stvarnom i realnom prosecnom platom od oko 300 eura i sa troskovima zivota koji sve vise naginju ka zapadu zahvaljujuci direktivama vlasti , vecina upravo tog naroda nece uskoro imati ni za hleb, jos manje za obavezno skolovanje svoje dece, a o nabavci novih "cistih" automobila jeste smesno i apsurdno cak i razmisljati o tome.Pustite Vi ove tatine i mamine bahate sinove koji ne zanju za nema , neka fantaziraju i voze najbolje i najskuplje aute i umesto da gledaju u euro standard, neka vise obrate paznju na secu suma i drveca kao najboljih filtera protiv zagadjenja, na sve vise otrova kojima se sve vise nekontrolisano prskaju sve zivotne namirnice koje jedemo zato sto ce nas pre to unistiti nego dim iz auspuha euro 2.3 ili 4 motora.Borite se vi deco protiv nekontrolisane sece drveca i suma, protiv herbicidima zatrovane drzave, protiv zatrovane vode koju pijemo a ne protiv starijih auta, oni su vam puno manji problem ali puno vise vidljiv problem od ovih napred pomenutih.Uostalom, na zapadu se uredno registruju i dalje voze cak i tzv.crni motori van euro standarda samo su neke dazbine prilikom registracije drugacije.Prvo skocite pa recite hop, a ne po obicaju obratno.
Sve manje ljudi ce i moci platiti registraciju, tako da ne brinemo.
Konacno!Konacno prava stvar,dosta je zagadjenja vazduha koji zagadjuje evropsko djubre,koje nasi glupaci kupuju.Negledajte na kvadratni santimetar korozije i neke estetske nijase ovo je pravo u metu.Prvo brale da vidimo izduvne gasove a posle sve ostalo.Puna podrska.
Čuj molim te muke vozača. A muke disača ? Muke astmatičara godinama unazad ? Muke državnog zdravstvenog sistema sa tolikim potrovanim narodom? To nema veze ?
Vozićemo rošule jer nećemo imati ni za bicikl.
Većina ovde neće da shvati da iz tih auta izlazi čist kancer od koga umre godišnje više nego od korone. Dok glupi Nemci izbacuju i zabranjuju dizel po gradovima iako ih prave dotle pametni Srbi trljaju ruke i raduju se uvozu. Uvesti eko subvencije i za kola na metan i gas sad kad su uvedene za hibride i el. I bombona
@Perica mali - E bas si Perica mali, nista vise ne treba dodati.
Ovo stvarno nema smisla. Lično sam pratio stepen zagađenja. Za vreme novogodišnjih praznika, 1, 2 , 3 januara u Beogradu je bilo na ulicama 10% vozila - vazduh je bio zagađen. U periodu od 1. marta do kraja vanrednog stanja u Beogradu je bilo trenutaka da i po 10 minuta Ustaničkom ulicom ne prođe ni jedno vozilo - vazduh je i dalje bio zagađen (prema podacima iz Blica). I danas, u julu mesecu, intenzitet saobraćaja u Bg je, generalno vrlo mali , a vazduh je opet zagađen (prema istom izvoru, Blicu). Namerno ili ne, ali promašuju se glavni izvori zagađenja, među kojima je deponija Vinča jedan od najznačajnijih. Imam nov automobil, nisam ugrožen u ovom pogledu, ali nije stvar u vozilima!
@Bane - Lepo čovek kaže u pobrojanim datumima su toplane radile bez prekida . Vozila je tada bilo vrlo malo na ulicama , čak i GSPa . A i Vinča je radila. Samo da napomenem , a Novosti su o tome pisale , čak je i JP NOS držao nuklearni otpad na livadi uskladišten iz Černobila na ledini mesecima . Pri tom i ne poseduju merne instrumente da izmere radijaciju istog . To nije zagađenje , to je zločin .
ovaj zakon je vec dugo potreban i vazan. ne samo zato sto ce biti manje enisija i cistij vazduh nego i zato sto je potrebno za ulazak u EU. a i da tako nama ne salju 15-20 godina stare automobile
Pozdrav za gospodina Belina, koji ima novca da kupi automobil od 30.000 e. Nazlost 95 odsto Srba mora da vozi automobil koji je jeftiniji od novog katalizatora, a nije bas da smo zbog toga srecni.
Šta će biti sa ,,krševima" koji se ne registruju? Vlasnik iseče brojeve motora i šasije, istera negde da niko ne vidi, polije benzinom i zapali? To više nije ni za otpad ni neku trgovinu, đubre za deponiju. Šta ako majstoričavi od tih vozila naprave agregate za struju, banseke za sečenje drva... Ima samo da štekće i niko ne može da kazni. Tad ne zagađuju?
Nikakvo odlaganje... Imali su 3 god namože niko da se više pravda da nije znao. Kraj!
Најновије из рубрике
ОЧЕКУЈЕ СЕ ПРВИ СНЕГ: Ево какав је викенд пред нама, а овог датума стиже ново захлађење
ТЕМПЕРАТУРЕ у Србији ових дана кретаће се од -7 до 14 степени Целзијуса.
07. 11. 2024. у 19:49
НЕКОЛИКО ДАНА ПРЕД СМРТ ПРОМОВИСАНА ЊЕНА КЊИГА, БИЛА ПОНОС СРБИЈЕ: "Драга наша Ема путуј са анђелима"
НАКОН смрти младе ауторке, докторанта српске књижевности и језика, Емилије Поповић, њен родни град Лозница завијен је у црно. Броја родбина и пријатељи опраштају се од ове дивне девојке на друштвеним мрежама.
07. 11. 2024. у 19:23
УВЕДЕН Е-ПЕЧАТ У КЛАУДУ: Канцеларија за ИТ и еУправу нуди нову софистицирану електронску услугу
КАНЦЕЛАРИЈА за ИТ и еУправу, уз претходну позитивну оцену усаглашености од Министарства информисања и телекомуникација, увела је нову услугу - е-Печат у клауду.
07. 11. 2024. у 19:16
ФЕЉТОН - ТЕОРИЈА КОМУНИСТИЧКЕ ЗАВЕРЕ СТИЖЕ ИЗ КАИРА : Ни као студент Клагман није крио марксистичка уверења; био је комуниста целог живота
ДА ЛИ је погибија принцезе Дајане у саобраћајном удесу 1997. била последица дубоке завере мрачних обавештајних служби или злосрећног невезивања појаса? Да ли је 11. септембар подла завера Мосада и ЦИА или заиста дело Осаме бин Ладена и Ал Каиде?
07. 11. 2024. у 18:00
ТАЈНА КВАЛИТЕТА КАФЕ: Бенефити од зрна до шољице
У свету кафе, квалитет није само реч, то је уметност која се ствара кроз пажљив процес припреме, од тренутка узгоја њених зрна па до гутљаја из омиљене шољице.
07. 11. 2024. у 16:00
Коментари (35)