Изванредни пословни резултати компаније dm drogerie markt у години јубилеја, уз раст од 30,34 одсто
ЕФИКАСНО инвестирање у дигиталне канале, технологије и одрживост.
Компанија dm drogerie markt остварила је рекордне пословне резултате у пословној 2023/24. години у којој обележава две деценије пословања на тржишту Србије. Уз промет у филијалама и онлине схопу од 38,2 милијарде динара, раст од 30,34 одсто и инвестиције у износу 1,07 милијарди динара, dm је остварио напредак на свим кључним пољима, учвршћујући још више своју позицију у индустрији трговине у нашој земљи.
Када је реч о групацији dm Аустрија и придруженим земљама (изузев Немачке и Пољске), генерисан је укупан промет од 5,2 милијарде евра, уз ширење продајне мреже на 1.947 дрогерија. Број запослених у групацији већи је од 28.000, а у Србији је премашио 2.000.
Ланац dm проширио се на још три града у Србији – Шид, Лозницу и Бор, те сада послује у 37 градова с 131 продавницом, док је дистрибутивни центар проширен за готово 50 одсто и сада се простире на преко 22.000 квадратних метара складишног и канцеларијског простора. У опремање дистрибутивног центра и логистичку опрему уложено је преко 208 милиона динара, као допринос бржем и ефикаснијем снабдевању филијала.
- Циљ dm-а је да успостави равнотежу између друштвене, еколошке и социјалне одговорности. Управо из тог разлога, dm заузима кључну улогу у заштити природних ресурса и климе, узимајући у обзир интересе свих генерација. У целокупном животном циклусу објеката у којима послује, dm тежи еколошкој неутралности и посебан значај даје одрживој, енергетски ефикасној градњи и одговорном коришћењу грађевинских материјала, употреби обновљивих извора енергије, као и смањењу емисија угљен-диоксида. Заштита човека и његове околине у dm-у су приоритет. Сходно томе, а по могућности и премашујући савремена техничка достигнућа, користе се еколошки прихватљиви материјали који не садрже штетне супстанце - рекао је Бранко Басар, руководилац Експанзије.
Пословне успехе у 2023/24. години пропратиле су и донације компаније dm од укупно 40,8 милиона динара новчане и робне вредности у већ традиционалним пројектима, кампањама и даривањима.
- Поносни смо што је година нашег јубилеја праћена великим подухватима у којима смо најширој заједници захвалили на указаном поверењу. Посебно нас радује то што су друштвено одговорне кампање које спроводимо препознате у јавности и што оне на неки начин представљају нашу „личну карту“. Трудићемо се да и даље подржавамо локалну заједницу и животну средину конкретним пројектима и донацијама онима којима је помоћ најпотребнија - закључила је Весна Стојановић, директорка dm Србија и Северна Македонија.
Инвестиције у дигиталне платформе и сервисе
Јубиларну годину дрогеријског ланца обележили су значајни новитети – покретање dmLIVE формата у оквиру апликације Мој dm, која је преузета више од 1,3 милиона пута. На овој иновативној платформи корисници имају прилику да се повежу с брендом слушајући интерактивне презентације производа и трендова, као и разговоре са стручњацима. За верне купце представљене су и нове погодности за куповину у dm дрогеријама или онлине на апликацији Мој dm, која им доноси бројна изненађења и купоне.
- Од отварања прве дрогерије у Србији, 2004. године на Теразијама, dm у континуитету важи за компанију која је много више од бренда, више од продавнице, више од послодавца. Такав ће остати и наш приступ у свему што радимо, с тежњом да и у наредних 20 година останемо омиљено место за куповину, стављајући увек човека у центар нашег пословања -изјавила је директорка dm Србија и Северна Македонија Alexandra Olivera Korichi.
„УВЕК ПОВОЉНО“ – концепт дугорочне ценовне стабилности
Један у низу пионирских подухвата dm-а у малопродајној индустрији било је увођење дугорочно повољних цена које остају исте минимум четири месеца. На овај начин концепт „УВЕК ПОВОЉНО“ доприноси уштеди новца и времена на дуже стазе. Иначе, ланац dm у свом асортиману броји више од 14.500 производа, од чега преко 3.000 заузимају висококвалитетне робне марке које носе dm ознаку, а купци међу њима изузетно вреднују брендове Balea, alverde, dmBio, babylove, Denkmitи друге које нуде идентичан квалитет у свим земљама у којима dm послује.
Низ јединствених догађаја у рођенданској години
У протеклом периоду посвећеном великом јубилеју, dm је својим купцима поклонио и два аутентична догађаја. У априлу је организован dm Feel, манифестација сајамског типа која је поставила стандарде у индустрији лепоте. У оквиру кампање посвећене женском здрављу, у септембру је одржана и прва dmFem конференција у којој су, пружајући врсне дискусије и корисне савете, учествовали бројни стручњаци из разних сфера. Као симбол инспирације, заједништва и успеха, компанија dm организовала је и јединствену прославу јубилеја „20 година заједно једни за друге“, у оквиру које је окупила више од 1.000 званица из Србије и иностранства.
Здравље жена у фокусу
Кампања Женско здравље у фокусу је другу годину заредом, а dm је као њен део почетком 2024. покренуо нову кампању посвећену борби против менструалног сиромаштва, у оквиру које је дугорочно додатно умањио цене уложака и тампона Jessa. Компанија је наставила и други серијал dm Podcasta о здрављу жена, који је прошле године добио престижну награду „Кактус“.
Традиционална dm Женска трка, која се организује у сарадњи с Београдским маратоном, била је у знаку хуманости и солидарности, па је за сваку купљену котизацију компанија донирала пакет уложака Jessa чланицама Специјалне олимпијаде из 16 клубова широм Србије и Спортског савеза особа с инвалидитетом Београда.
Титула омиљеног послодавца
Осим што се често карактерише као омиљено место куповине, dm се већ трећи пут заредом налази на листи најпожељнијих послодаваца на тржишту рада у Србији, према истраживању Талент X које спроводи портал Послови Инфостуд. Годину јубилеја dm је започео увећањем бруто зарада од 15 одсто за све запослене, поред редовне 13. и 14. плате. Компанија запосленима пружа и бројне предности које доприносе њиховом личном и професионалном развоју: курсеве, едукације, као и погодности које им олакшавају баланс између пословног и приватног живота. Развојем и увођењем система попут dmGPT (базираног на платформи ChatGPT), dm се позиционира као лидер у сегменту увођења вештачке интелигенције у малопродаји, како би што више олакшао рад запосленима.
Довољно је разлога да година у којој dm прославља јубилеј, двадесетогодишницу пословања у Србији, остане упамћена по много чему: рекордним пословним резултатима компаније, јединственим догађајима, иновацијама, друштвено одговорним кампањама – што представља стабилан темељ за успехе у будућности.
УКРАЈИНА У РАТ ПОСЛАЛА РОБОТЕ БЕЗ ИЈЕДНОГ ЧОВЕКА: Битка добила неочекивани исход (ВИДЕО)
БРИГАДА Украјинске националне гарде известила је о успешном нападу у коме су учествовали само роботи - од копнених робота наоружаних митраљезима до летелица борбених дронова. Ови роботи су напали руске положаје у Харковској области, на северу Украјине, и - победили.
27. 12. 2024. у 09:04
ДРАМА У КОМШИЛУКУ: Откривена непозната летелица, становници упозорени да потраже склоништа
РУМУНСКИ радарски системи открили су синоћ мали летећи објекат, за који се сумња да је дрон, који је ушао у национални ваздушни простор до шест километара у југоисточном округу Тулчеа, саопштило је министарство одбране Румуније.
27. 12. 2024. у 09:23
А ПОСЛЕДИЦЕ? Кина гради највећу хидроелектрану на свету - иселиће милионе људи, "кешираће" невероватне 35 милијарде долара
ПРОИЗВОДИЋЕ троструко више од 88.2 милијарде kWh, колики је пројектовани капацитет тренутно највеће хидроелектране на свету - "Три кланца" у централној Кини.
26. 12. 2024. у 14:37
Коментари (0)