"БОЈИМ СЕ ДА НИЈЕ ОТЕТ ИЛИ ПРЕТУЧЕН" Мајка младића несталог на Кипру: Понео је пасош, а телефон му је искључен

Novosti online

30. 07. 2024. у 13:38

МЛАДИЋ из Лесковца Александар Глигоријевић нестао је 26. јула у граду Напа на Кипру док је био на летовању, а његова мајка Јасмина каже да страхује да му се тамо није нешто десило и да ће отићи на Кипар да га тражи!

БОЈИМ СЕ ДА НИЈЕ ОТЕТ ИЛИ ПРЕТУЧЕН Мајка младића несталог на Кипру: Понео је пасош, а телефон му је искључен

Фото: Друштвене мреже

- Мој син је 18. јула отишао на Кипар на летовање и сваки дан смо се чули, а последњи пут је било 24. јула кад ми је око пола 10 увече рекао да је болестан и да има температуру, али и да је нешто лоше психички. До тада ми је говорио да је све у реду и да се лепо проводи, али се тај дан расплакао - каже Јасмина.

Према њеним речима, она га је тада саветовала да седне на авион и дође за Србију, али је он одлучио да остане још.

- После тога ми се више није јављао и већ наредни дан кад сам га звала му је телефон био искључен. Нису му стизале ни поруке на мрежама, ништа - каже Јасмина и додаје:

- Пошто му ово није први пут на Кипру знао је тог момка који ради у једном угоститељском објекту код ког је одлазио, а и он га је последњи пут видео 21. јула. Ја сам њега контактирала и обавестила га да ми се Александар не јавља, те је он обавестио полицију.

Александров познаник, како је испричала Јасмина, обишао је све болнице и нигде га није било.

- 25. јула га је срела једна девојка која га познаје, питала га је где иде, рекао је да иде да купи нешто да једе, а последњи пут је у хостелу у ком је одсео виђен 26. јула око пола 12 увече и више се није вратио. Тамо су му остале ствари, само није било пасоша и телефона - каже Александрова мајка.

Према њеним речима, он је прво дошао са намером да кампује на Кипру и поставио је шатор.

- То му је била прва замисао, али му је било много вруће, па је потражио смештај и одсео у хостелу. Постоји и та могућност да се вратио у шатор који му је остао постављен, па се и то истражује да се види где је био тај шатор јер је Александар путовао сам - каже мајка и додаје да ипак страхује да му се нешто није десило:

- Плашим се да га неко није киднаповао или претукао, да се није нешто лоше десило.

Она апелује на све који имају било какву информацију да се јаве и кажу све што знају о Александру, свака информација је добродошла!

(Курир)

БОНУС ВИДЕО: СВЕТОМИР ШЕШИЋ ШЕЛЕ: Врсни хармоникаш, муж Усније Реџепове, умро је на данашњи дан

ОДМАХ РЕШИТЕ ТО Вучићу пришао мештанин Доње Трешњице, председник муњевито реаговао (ФОТО)

"ОДМАХ РЕШИТЕ ТО" Вучићу пришао мештанин Доње Трешњице, председник муњевито реаговао (ФОТО)

ПРЕДСЕДНИК Србије Александар Вучић борави у посети Подрињу где разговара са грађанима, учествује у разним догађајима и обилази више села, градова и општина.

06. 09. 2024. у 20:12

ДЕСЕТИНЕ РАКЕТА ПАЛО НА ХАРКОВ, БРОЈЕ СЕ ЖРТВЕ: Одговор на напад Украјине током ноћи - драматични снимци (ВИДЕО)

РУСИЈА је гађала данас Харков са најмање десет ракета типа Искандер и С-300/400, након великог, ноћног напада Украјине беспилотним летелицама на 15 руских региона, укључујући Москву, преносе украјински медији.

01. 09. 2024. у 15:01

ОТАЦ ПРЕДРАГ ОБЈАСНИО: Никада не треба рећи Прими моје саучешће ожалошћеном

ОТАЦ ПРЕДРАГ ОБЈАСНИО: Никада не треба рећи "Прими моје саучешће" ожалошћеном

ПРАВОСЛАВНИ свештеник Предраг Поповић, који је познат по својим јавним иступима у којима дели с верницима хришћанска начела и мудрости, је коментарисао зашто приликом смртног случаја не би требало ожалошћенима говорити "Прими моје саучешће".