ХУМАНИТАРНО КУЛИНАРСКО ТАКМИЧЕЊЕ У МЕТРО HORECA ЦЕНТРУ
ПРВУ недељу јуна компанија METRO Cash &Carry Србија обележила је као Недељу робних марки, у оквиру које је централно дешавање било целодневно кулинарско такмичење професионалних кувара из целе Србије.
Такмичење је одржано у METRO HoReCa центру, а учесници су имали задатак да направе јела од намирница из богатог асортимана МЕТРО робних марки.
У избору стручног жирија, који су чинили представници МЕТРО-а, шеф Филип Ћирић и други представници струке, за победницу такмичења проглашена је Анђела Траживук, која је освојила ваучер у вредности од 500 ЕУР за куповину у МЕТРО-у. Кулинарско такмичење је имало и хуманитарну ноту, јер је сваки кувар уз пријаву могао да номинује и једну средњу угоститељску школу, која ће у случају њихове победе добити донацију у виду производа из МЕТРО понуде у вредности од 2.000 ЕУР. Победом Анђеле, донацију је добила Економско-трговинска школа из Смедерева, коју је Анђела номиновала.
Додељена је и мотивациона награда, која је отишла у стручне руке младог кувара Филипа Симића.
Подсетимо, МЕТРО је једна од првих интернационалних компанија која је у Србији представила и увела производе из асортимана приватних робних марки.
- Као једини прави велетрговац на српском тржишту, ми тежимо да увек будемо поуздан партнер професионалних купаца, пре свега угоститеља и малих, самосталних трговаца, што значи да наша понуда асортимана и услуга мора бити пре свега квалитетна, стабилног снабдевања и да у погледу цена одговара потребама свих група професионалних купаца. Ови принципи леже у основи наше понуде богатог асортимана сопствених робних марки, како локалних производа, тако и оних пореклом из целог света - изјавио је Андрé Ринненсланд, генерални директор компаније METRO Cash & Carry Србија.
Као део обележавања Недеље сопствених робних марки, МЕТРО је одлучио и да започне дугорочно хуманитарно партнерство са организацијом Звуци Срца, кроз донацију производа из асортимана робних марки за потребе њихових радних центара и кафића.
У оквиру Недеље робних марки, МЕТРО је спремио и јединствену "1+1" понуду у оквиру које купци могу пронаћи одличну селекцију из асортимана МЕТРО робних марки, где куповином једног артикла други добијају по симболичној цени за 1 динар.
METRO Cash & Carry Србија део је МЕТРО Групе са седиштем у Немачкој (МЕТРО АГ), водећег велетрговца храном који послује у 30 земаља. Компанија у Србији послује од 2005. године, запошљава око 1200 људи, водећи је домаћи велетрговац храном и усмерена је на снабдевање угоститељског сектора и малих независних трговаца. МЕТРО робне марке нуде одличан квалитет, намењен пре свега професионалним купцима и укључују брендове Аро, METRO Chef, Fine Life, Rioba, METRO Premium, METRO Professional, Sigma и Tarrington.
КАНДИДАТ ЗА РУМУНСКОГ ПРЕДСЕДНИКА ЂОРЂЕСКУ: Украјина је измишљена држава, биће подељена сто посто
КАНДИДАТ за председника Румуније Калин Ђорђеску изјавио је да је Украјина „измишљена држава“ коју ће поделити суседи.
30. 01. 2025. у 13:44
БРИТАНСКИ ЕКСПЕРТ: Имамо посла са дилетантом – Зеленски не може да поднесе да је крај
ШЕФ украјинског режима Владимир Зеленски подсвесно не може да прихвати тему повлачења украјинских снага у зони борбених дејстава, изјавио је британски војни аналитичар Александар Меркурис
30. 01. 2025. у 07:58
РАСКИД ПОСЛЕ СМРТИ ПРИЈАТЕЉА: Последње појављивање Дачићевог сина са девојком
НАКОН тога Милица се углавном сама појављивала на разним догађајима, кад је и почело да се шушка да је њиховој љубави дошао крај, јер раније никада није био случај да се певачица појави сама на јавном месту.
29. 01. 2025. у 18:41
Коментари (0)