УСПЕШНО ОДРЖАН ПРВИ САМИТ ИНФЛУЕНСЕРА: Регионални самит окупио најпознатије инфлуенсере са наших простора
СВЕ до последње столице у Белеxпоцентру биле су попуњене на првом регионалном Инфлуенцер Маркетинг Суммиту који је у претходна два дана окупио најпознатије инфлуенсере са наших простора, представнике компанија и брендова, представнике медија и публику која је на интерактивним предавањима и панелима добила одговор на многа питања која се тичу овог новог комуникационог модела.
У првом панелу на самом отварању Анђелко Трпковић разговарао је са Тамаром Калинић, специјалном гошћом и једном од најпознатијих инфлуенсерки света. Њен рецепт за успех и савет инфлуенсерима који желе да се баве тим послом био је буду истрајни, иако то не доноси одмах добре резултате. Поручила им је да ако почну на данашњи дан да објављују по један пост на мрежама, за годину дана ће сигурно имати мерљиве резултате онога што воле и желе раде.
Шта је то утицај, како се ствара платформа коју жели да прати 200.000 људи, какве резултате постиже инфлуенцер маркетинг и како инфуенсери приступају кампањама беаутy брендова, а да притом не рекламирају недостижне стандарде лепоте су само неки од питања на које су панелисти и предавачи дали свој одговор у претходна два дана. Да све више расте поверење у инфлуенсере у Србији, потврдили су представници компанија и брендова и поделили како изгледа креирање маркетиншке стратегија која укључује инфлуенцер маркетинг.
Само неки од говорника које су посетиоци имали прилику да чују су Бранко Бабић, Дуња Јованић, Душан Петровић, Тамара Ћосић, Марија и Страхиња Ћаловић, Далибор Шимуга, Марко Маријоковић и многи други.
Будући да велики део инфлуенцер маркетинга почива на визуелној комуникацији, на Суммиту је представљен и „Creative Room“ у којем су посетиоци могли на лицу места да креирају садржај на друштвеним мрежама и у пракси примене савете који су чулли на панелима.
Инфлуенцер Маркетинг Суммит свечано је затворио светски познат виолиниста Стефан Миленковић, који је представио нови дом за његово стваралаштво – концертну дворану у новој згради новосадске Музичке и балетске школе у којој ће млади таленти на крилима уметности развијати своје музичко умеће и сами постајати утицајни ствараоци који ће оплемењивати наш живот и животе генерација које тек долазе.
Циљ овог догађаја био је спајање привреде и инфлуенсера, представљање компексног процеса иза кампање чије је лице инфлуенсер, као и представљање самог процеса креирања платформи коју прате стотине хиљада, па и милиони људи.
Препоручујемо
ТАКО ЈЕ ЖИВЕО БЕОГРАД: Снимци настали у српској престоници до 1941. године (ФОТО)
01. 10. 2022. у 10:39
СРАМНЕ РЕЧИ АНГЕЛЕ МЕРКЕЛ У МЕМОАРИМА: Ево шта је написала о бомбардовању Србије, ратовима и Западном Балкану
СА МНОГО помпе, у књижаре су стигли мемоари бивше немачке канцеларке Ангеле Меркел под насловом „Слобода“. У њима се на неколико места спомињу Србија и Западни Балкан.
26. 11. 2024. у 17:09
(МАПА) РУСИ НАПРЕДУЈУ У ТОРЕЦКУ: Огласио се Пушилин, жестоке борбе воде се за град (ВИДЕО)
ЈЕДИНИЦЕ руске војске напредују у Дзержинску (украјински назив за Торецк), јавио је на Телеграм каналу шеф ДНР Денис Пушилин.
24. 11. 2024. у 18:59
ПУТИНОВ НОВИ САВЕЗНИК? Ко је потенцијални румунски председник - НАТО ракетни штит назива СРАМОТОМ, диви се Мађарској
НЕЗАВИСНИ ултрадесничарски кандидат на председничким изборима у Румунији Калин Ђорђеску освојио је највише гласова у првом кругу и највећи је фаворит за победу у другом кругу, у који ће највероватније ићи са Еленом Ласчони испред партије "Save Romania Union" (УСР).
25. 11. 2024. у 15:22
Коментари (0)