ПОШТУЈЕ ПУТНИКЕ И БРИНЕ СЕ О ЊИМА: Славиша Соковић, саобраћа на линији 39, возач за пример

С. Б. МИЛОШЕВИЋ

16. 05. 2021. у 15:50 >> 15:42

ЊЕГОВ аутобус је чист, путници улазе на предња врата, а они који се често возе линијом 39 од Бирчанинове до Кумодража знају и његово име - Славиша Соковић (52).

ПОШТУЈЕ ПУТНИКЕ И БРИНЕ СЕ О ЊИМА: Славиша Соковић, саобраћа на линији 39, возач за пример

Фото П. Милошевић

Живот га је пре две године навео да седне за волан градског аутобуса и није зажалио. И као што заводи ред у свом возилу, тако обавља и "донкихотовки" посао свуда куда се креће, покушавајући да личним примером поправи све што му смета - од затрављених алеја до семафора који су данима у квару.

Славиша је пример какав возач треба да буде. Долази на посао 15 минута раније, како би на време преузео смену. Прво покупи смеће у возилу, које бахати путници оставе за собом. Затим пребрише шофершајбну и на стакло стави таблу на којој јасно пише "улаз на предња врата". Онда на врата кабине качи плочицу са својим именом и презименом како би Београђани знали ко их вози. До краја смене, у паузама, брише и стакла на вратима.

Фото П. Милошевић

- Кад радиш нешто, ради како треба - буди човек. А према мојим путницима ја се тако и понашам. Ставим се у њихову кожу. Зато никада не касним на полазак. А, моје колеге се понашају бахато. Причају телефоном за време вожње, иако слушалице нису скупе, долазе у минут пред полазак, прескачу станице. Свега сам се нагледао и није ми право - каже овај Борчанин запослен у "Тамнава трансу".

УКЉУЧЕЊЕ ЦРНА ТАЧКА

ЗБОГ семафора на раскрсници са Булеваром ослобођења, а који данима није радио и успоравао саобраћај, потрошио је 2.000 динара. Свакодневно је звао саобраћајну полицију, Секретаријат за саобраћај, Београд пут, све док није поправљен. Надлежне упозорава и на скретање из Бирчанинове у Булевар ослобођења, јер аутобуси морају делом да уђу у супротну траку како би скренули и тај потез је потенцијална опасност и критична тачка, па моли све да то некако реше.

Да сашије себи одело и набави плочицу са именом која му стоји на прслуку, дао је око 10.000 динара. Од фирме је добио само мајицу , а он жели да изгледа професионално. Зато, како каже, не схвата возаче ГСП "Београд" којима је фирма обезбедила униформе, а они не желе да их носе.

Фото П. Милошевић

Каже да је сведок да услед удеса и гужви возачи, како би стигли на следећи полазак често прескачу станице, возе без путника што никако не би смели да раде. По њему, шофери никако не би смели да затворе путнику врата "пред носем" и да се праве да га нису видели.

Да би се завео ред, путнике на мање ферквентним стајалиштима, каже, треба примати на предња врата. Друга и трећа врата отварати по потреби, чиме аутобус задржава топлоту, односно лети одржава расхлађену температуру. Сматра да запослени за воланом треба да подсећају путнике да купе карту.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
pogledaj sve
ТРАМП БИО ОПСЕДНУТ ТИМЕ Меркелова открила бројне тајне пред излазак њених мемоара

"ТРАМП БИО ОПСЕДНУТ ТИМЕ" Меркелова открила бројне тајне пред излазак њених мемоара

БИВША немачка канцеларка Ангела Меркел у интервјуу пред изалазак њених мемоара говорила је, између осталог, о томе шта новоизабрани председник САД мисли о немачким аутомобилима, открила да ли су јој биле познате намере руског председника Владимира Путина и како је покушавала да спречи "инвазију на Украјину", навела је ко јој је помогао да избегне регрутацију за Штази и шта би требало да уради њена партија како би победила на предстојећим изборима у Немачкој.

23. 11. 2024. у 16:52

ПОТПРЕДСЕДНИК САД УМРО ТОКОМ ОДНОСА: Био са 50 година млађом љубавницом, Бела кућа није знала како да саопшти вест о смрти

ПОТПРЕДСЕДНИК САД УМРО ТОКОМ ОДНОСА: Био са 50 година млађом љубавницом, Бела кућа није знала како да саопшти вест о смрти

БИО ЈЕ то 27. јануар 1979. године. У 1 ујутро, портпарол породице Нелсона Рокфелера објавио је званичну изјаву за штампу. Бивши потпредседник преминуо је У 71 години живота раније те вечери.

22. 11. 2024. у 18:36

Коментари (1)

ОДРЖИВА АРХИТЕКТУРА: Важност енергетске ефикасности