ПРЕ неколико деценија старији новинари су учили млађе на који начин треба да упознају право лице своје земље.
Повезане вести
САМО ДВЕ САОБРАЋАЈНЕ ТРАКЕ: Овако је некада изгледао Бранков мост (ФОТО)
ДАНАШЊИ Бранков мост некада је имао само две саобраћајне траке. Било је то од 1956. године, када је направљен, па до седамдесетих година, када му је примакнут још један мост који га је двоструко проширио.
30. 11. 2020. у 14:15
ПУСТА МОСТАРСКА ПЕТЉА: Призор који данас видети нећете, а некада је био свакодневица (ФОТО)
СНИМАК из средине седамдесетих година прошлог века делује прилично збуњујуће становнику данашњег Београда. Наиме, тада је Мостарска петља деловала полупусто, без десетина хиљада возила која је морала да "издржи" сваког дана.
23. 11. 2020. у 08:30
СТАРИ БЕОГРАЂАНИ ПАМТЕ: Данас изгледају овако, а да ли знате како је изгледао први семафор у Београду (ФОТО)
ПРВИ семафори у Београду били су тековина средине 20. века, када су унели приличну збрку међу тадашње становнике главног града.
22. 11. 2020. у 19:00
БЕОГРАДСКЕ ПРИЧЕ: Како је некада изгледао Обилићев венац (ФОТО)
ОБИЛИЋЕВ венац један је од најстаријих делова Београда, а налази се на ободима старе фортификације која је некада опасавала град.
18. 11. 2020. у 11:10
Најновије из рубрике
ДАНАС И СУТРА ИЗМЕЊЕН РЕЖИМ САОБРАЋАЈА У БЕОГРАДУ: Ово су улице које ће бити затворене због полумаратона
ТOKOM организације и трајања Петог београдског полумаратона, данас и сутра, биће измењен режим саобраћаја на улицама Београда, саопштио је градски Секретаријат за саобраћај.
23. 11. 2024. у 15:23
НОВИ ЗООЛОШКИ ВРТ И ЗАБАВНИ ПАРК НА АДИ ЦИГАНЛИЈИ: На 28 хектара биће игралишта, возић, панорамски точак, простор за излете...
УРБАНИСТИЧКИ завод расписао је конкурс за идејно решење зоолошког врта, који је планиран у склопу забавно-рекреативног парка на Ади Циганлији.
23. 11. 2024. у 08:00
КОЛАПС НА ПЕТЛОВОМ БРДУ: Аутобус проклизао и ударио у ограду
У ВЕЧЕРЊИМ часовима на Петловом Брду дошло је до саобраћајне несреће.
22. 11. 2024. у 18:19 >> 18:29
БЕОГРАЂАНИ, ОЧЕКУЈТЕ ИЗМЕНЕ У САОБРАЋАЈУ: Ово су све промене линија трамваја, тролејбуса и аутобуса од сутра вече
За време одржавања 5. Београдског полумаратона 2024, у недељу, 24. новембра, линије јавног градског превоза ће саобраћати по следћем реду вожње:
22. 11. 2024. у 18:07
КАРАВАН У БЛОКУ 44: Богата понуда зимнице и ручних радова
„Караван зимнице” ће, овог викенда од 8 до 16 часова, посетити пијацу „Блок 44”.
22. 11. 2024. у 17:46
naranca
16.12.2020. 18:33
Nije ruglo zelenilo .Nego su ruglo okolne zgrade/
Miki
16.12.2020. 23:36
Naslov - KAKO FUNKCIONIŠE SISTEM KOJI NE FUNKCIONIŠE? Ne znam kako su urbanisti radili ranije, ali ovi današnji rade po željama moćnika, takozvanih biznismena. Naravno, neizostavni član te ekipe, kombinacije, je predsednik opštine. Koliko je tu čiji procenat, koliko dobija glavni urbanista, a koliko predsednik opštine, to je velika tajna. Tipičan primer je plan detaljne regulacije naselja Radiofar, koje se nalazi pored aerodroma Surčin. Onako predložen i za laika je prepoznatljivo da to nije odraz struke, nego želje moćnih biznismena, ili prijatelja predsednika opštine. Kako drugačije objasniti da su školu, zdravstvenu ustanovu, kulturnu ustanovu, pijacu, predvideli na početku naselja, u budućoj najfregventnijoj ulici? Kaže urbanista da nisu imali slobodne tako velike površine, pa su zato na početku naselja??? Hmmm, velika neistina! Verovatno u tom delu neki moćnik ima zemlju koju će skupo da ustupi za te društvene objekte, ili tu ima kuću, pa da mu deca ne pešače mnogo???A zamislite tek osnovnu školu u početku naselja, u najfregventnijoj ulici, još pored pijace???To će biti velika opasnost za bezbednost dece, a posebna je priča što će deca sa drugog dela naselja, pa čak i ona iz centra, pešačiti od 2-4km do škole. A mogli su školu da predvide u centru naselja, u jednoj mnogo mirnijoj i bezbednijoj zoni, mogli su i trebali u centru da planiraju zdravstvenu ustanovu, kulturnu ustanovu, pijacu, ali... želje moćnika, i pare su faktor koji odlučuje, a ne struka i praktično rešenje.Da ne pričam koliko su ulica ostavili kao kolske puteve??? I pored naših zahteva da mnoge ulice bar imaju širinu jedno 6-7metara, ili da budu jednosmerne, NE! Kako da nekom moćniku ruše ogradu i umanjuju mu plac? Ostaviće kolske puteve kao da smo u 18veku. Jooojjj, mogao bih dve strane da napišem kako pare, čitaj korupcija, diktiraju planove urbanista. SRAMOTA! Sredstva informisanja ćute, vozovi prolaze, a neki pune dzepove. Tako funkcioniše sistem koji ne funkcioniše.