ПРИВАТНИЦИМА НУДЕ ЛИНИЈЕ 100 И 700: Град би требало да наше партнера за превоз путника на 37 траса
АУТОБУСКЕ линије које саобраћају на линијама 100 и 700 до краја године требало би да преузму приватни превозници.
Уколико чланови Привременог органа Града Београда на данашњој телефонској седници усвоје Нацрт Одлуке о усвајању предлога пројекта јавно приватног партнерства у обављању јавног градског превоза путника на територијама Палилуле и Земуна, наредних месеци Град ће да тражи приватног партнера са којим ће, пошто Скупштина Града аминује, потписати уговор на 10 година.
Старост и дотрајалост возила на 37 линија 100 и 700 које сада "држи" ГСП, недостатак и преоптерећеност возача у овом градском предузећу главни су разлози зашто је Град одлучио да део посла да приватницима.
С обзиром на то да се укупни расходи за јавни аутобуски превоз покривају из буџета Града, а да није омогућен адекватан квалитет комуналне услуге, због чега су приходи од наплате карата недовољни да намире све трошкове за превоз, потребно је унапредити квалитет превоза како би се грађани определили за коришћење аутобуса, стоји у документу.
- Просечна старост возила у овом моменту је 8,3 године за соло, а 17,8 година за зглобна возила, а 11,5 за минибусеве, док је пређена километража више од 862.000 за соло, више од 1.839.000 за зглобне и више од 1.184.000 километара за минибусеве - пише у Нацрту одлуке коју је обрадио Секретаријат за јавни превоз. - Стање аутобуса је незадовољавајуће, због чега велики број грађана бира сопствено возило за превоз.
Приватни партнер ког Град одабере, биће у обавези пружања услуге јавног аутобуског градског превоза путника, финансирања набавке нових возила, унапређења услуге превоза имплементирањем система за бројање путника, видео-надзора, бежичног интернета и информисања путника, док је Град у обавези да редовно плаћа уговорну накнаду приватном партнеру за услуге јавног аутобуског градског превоза.
Приватницима 37 линија
ЛИНИЈЕ које су досад биле "под" ГСП а које ће до краја године преузети приватници су: 45, 72, 81, 81Л, 613, 96, 101, 102, 102а, 102б, 104, 105, 105Л, 106, 107, 107а, 108, 109, 110, 111, 202, 73, 612, 700, 702, 703, 704, 705, 706, 706Е, 707, 708, 709, 711, 102П, 103 и 112. Неке од ових линија биће продужене, попут 105Л која сада саобраћа од центра Борче до железничке станице у Овчи а која би требало да, када пређе у руке приватника, вози од Земуна (Бачка) до Овче.
Као додатни подстицај за унапређење квалитета јавног превоза путника, Град је предвидео и еколошку субвенцију у виду увећања од 15 одсто на понуђену и уговорену цену за сва возила и километражу коју пређе са хибридним или електричним возилима током трајања уговора.
- Овако дефинисана накнада примењиваће се за нова хибридна или електрична возила до навршених седам година старости возила, после чега се тако одређена накнада умањује за 20 одсто, док ће за возила норме евро 6 која још увек нису замењена (у првих годину дана) уговорена цена по километру бити умањена за 20 одсто све до момента набавке нових возила и увођења њих у ред вожње.
ОШТРА ПОРУКА СА ЗАПАДА: Зеленски је преварант и марионета, крвави вазал западних елита
ВЛАДИМИР Зеленски, који је постао вазал Запада, почео је као марионета украјинског олигарха Игора Коломојског, навео је ирски новинар Чеј Боуз.
24. 11. 2024. у 17:59
(МАПА) РУСИ НАПРЕДУЈУ У ТОРЕЦКУ: Огласио се Пушилин, жестоке борбе воде се за град (ВИДЕО)
ЈЕДИНИЦЕ руске војске напредују у Дзержинску (украјински назив за Торецк), јавио је на Телеграм каналу шеф ДНР Денис Пушилин.
24. 11. 2024. у 18:59
"И ЗЕМУНЦИ СУ ГА СЕ ПЛАШИЛИ": Како је Бели постао Звер - прича о Сретку Калинићу
"КАЛИНИЋ је био звер од човека. Заправо, звер је блага реч" - рекао је тада Багзи, након чега је Калинић којег су чланови клана до тада ословљавали са "Бели" добио надимак "Звер".
24. 11. 2024. у 11:09
Коментари (0)