ГРАД још, бар званично, није раскинуо сарадњу са турском компанијом "Кентаркт", али најава да ће се на сутрашњој седници Скупштине Града гласати за оснивање новог предузећа које ће се бавити наплатом карата у београдском превозу потврђује да "бус плус" систем, бар овакав какав га данас знамо, одлази у прошлост.
Повезане вести
НА УЛИЦАМА 80 НОВИХ АУТОБУСА: У систему јавног превоза од данас више возила, у октобру стиже још 350
ОСАМДЕСЕТ нових аутобуса за неколико дана биће на београдским улицама као део система јавног превоза - најавио је јуче, у погону ГСП на Новом Београду, градоначелник Александар Шапић и подсетио да је и у јуну пуштено 80 возила у саобраћај.
13. 09. 2024. у 15:00
ПОМЕРЕНЕ ОДРЕЂЕНЕ ЛИНИЈЕ ГРАДСКОГ ПРЕВОЗА: Одржава се „Београдска брза десетка“ са више од 4.000 тркача
УЛИЧНА трка на 10 километара у организацији Београдског маратона "Београдска брза десетка“ одржаће се данас и окупити више од 4000 тркача из Србије и региона, саопштили су организатори.
07. 09. 2024. у 11:42
Најновије из рубрике
ДАНАС И СУТРА ИЗМЕЊЕН РЕЖИМ САОБРАЋАЈА У БЕОГРАДУ: Ово су улице које ће бити затворене због полумаратона
ТOKOM организације и трајања Петог београдског полумаратона, данас и сутра, биће измењен режим саобраћаја на улицама Београда, саопштио је градски Секретаријат за саобраћај.
23. 11. 2024. у 15:23
НОВИ ЗООЛОШКИ ВРТ И ЗАБАВНИ ПАРК НА АДИ ЦИГАНЛИЈИ: На 28 хектара биће игралишта, возић, панорамски точак, простор за излете...
УРБАНИСТИЧКИ завод расписао је конкурс за идејно решење зоолошког врта, који је планиран у склопу забавно-рекреативног парка на Ади Циганлији.
23. 11. 2024. у 08:00
КОЛАПС НА ПЕТЛОВОМ БРДУ: Аутобус проклизао и ударио у ограду
У ВЕЧЕРЊИМ часовима на Петловом Брду дошло је до саобраћајне несреће.
22. 11. 2024. у 18:19 >> 18:29
БЕОГРАЂАНИ, ОЧЕКУЈТЕ ИЗМЕНЕ У САОБРАЋАЈУ: Ово су све промене линија трамваја, тролејбуса и аутобуса од сутра вече
За време одржавања 5. Београдског полумаратона 2024, у недељу, 24. новембра, линије јавног градског превоза ће саобраћати по следћем реду вожње:
22. 11. 2024. у 18:07
КАРАВАН У БЛОКУ 44: Богата понуда зимнице и ручних радова
„Караван зимнице” ће, овог викенда од 8 до 16 часова, посетити пијацу „Блок 44”.
22. 11. 2024. у 17:46
Cika Crni
27.09.2022. 13:09
Malo ste se kasno setili. Zasto ste cutali dve godine da kazete da po ugovoru kompletna oprema po isteku 10 godina prelazi u ruke grada, tj. osnivaca.
ALOKIN
27.09.2022. 15:44
Lepo receno i sa jedne i druge strane, samo da vidimo ko ce da ispostuje dogovor
DrTin
27.09.2022. 16:35
Čista sindikalna demagogija. Već godinama gledamo kako najveći sindikat u GSP-u Beograd ne radi u interesu proizvodnih radnika već u ličnom i u interesu na stotine bespotrebnih kadrova koje dovode u preduzeće. Sad bi im verovatno najviše odgovaralo da oni vrše naplatu u sistemu u kome GSP čak nije više ni većinski prevoznik. ( privatnici u gradu, prigradski prevoz i voz čine većinu.)
Miki
27.09.2022. 19:01
Sve metropole u Eu su operateri javnog saobraćaja. Kentarkt nije hteo da investira u digitalnu online naplatu karata kako bi pomoću mobilnog telefona imao mogućnost da validiram kartu u prevozu. Ja sad moram da kupim karticu (3 meseca, kartonsku za 30 din ili plastičnu za 150 din koja važi 3 god) i da je prepaid punim za 89din/vožnji.
Miki
27.09.2022. 19:49
Sve glavne metropole imaju sopstvenog operatera tj vlasnik je Grad. Kentarkt je prepustio naplatu karata kioscima koji ne primaju bankarske kartice već samo gotovinu. Takođe sam prinuđen da kupim karticu (plastika 150din, papirna 30din). Kentarkt nije hteo da razvija digitalnu onlajn platformu kako bi svaki pametni telefon sa postpaid brojem mogao da kupi i validira kartu u prevozu. Budite sigurni ako se ne prilagodite korisniku tj analizirate I pratite navike putnika, nećete omogućiti efikasniji javni prevoz.
Boca69
30.09.2022. 15:05
Grad je osnivač i vlasnik javnog prevoza samim tim i organizuje način naplate prevoza i sprovodi kontrolu .GSP nije poslodavac gradu već je grad Beograd poslodavac GSP-u , pa samim tim odluke donosi grad .Tako da o poslovnoj politici se ne pita Sindikat već osnivač.Sindikat se bavi sindikalnim pitanjima radnika dok se menadžment bavi organizacijom i kontrolom poslovanja preduzeća .
Dejan
01.10.2022. 16:13
Ne može GSP da vrši naplatu karata,dabi GSP vršio naplatu karata onda bi trebalo GSP da odrzava apsolutno sve linije javnog prevoza na teritoriji Beograda na svih 17 opština. GSP drži polovinu od centralnih linija a drugu polovinu privatni prevoznici, onda su tu takozvane prigradske linije i Beo-voz. BEOGRADSKI JAVNI PREVOZ JE JEDINSTVEN SISTEM NA CELOJ TERITORIJI BEOGRADA, ne može Ariva zasebno da naplaćuje prevoz, zasebno GSP, zasebno Lasta, zasebno Beo-voz.... Da li se ovi iz GSP-a prave toliko naivni ili je nešto treće??? Grad Beograd mora da ima jedinstven sistem naplate karata! Sledeće što mora da postane jedinstven sistem jeste čistoća na celoj teritoriji Beograda, i Beogradski vodovod, ne može svaka opština zasebno da vodi svoju politiku i da svaka opština ili svako naselje zasebno ima svoju čistoću, vodovod.... To pod hitno mora da se sve uvede u jednu celinu.